Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

ctrl_j píše: sob 13 srp 09:14 ... to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
S tymto nesuhlas...ja chcel naraz vidiet spotrebu a ostatne jazdne data a k tomu mat pusteny waze (tak jak na kazdom inom normalnom aute)...a toto ani za boha nejde ~x(
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

petr: ano, je to tak. Neumí.

Na panelu koukám hlavně Waze. A u elektra občas i nějakou tu spotřebu a ty sračky kolem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Ale stejně je top, když malej zahlásí: maminko, nejezdi rychle, protože vybiješ baterky :))
Fakt nevím, kde to slyšel :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od ctrl_j »

Snowman000 píše: sob 13 srp 10:03
ctrl_j píše: sob 13 srp 09:14 ... to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
S tymto nesuhlas...ja chcel naraz vidiet spotrebu a ostatne jazdne data a k tomu mat pusteny waze (tak jak na kazdom inom normalnom aute)...a toto ani za boha nejde ~x(
Muze byt, ale pointa je, ze jde jezdit i bez toho. U Tesly nikoliv. No option.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

To je pravda.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Sajmik »

ctrl_j píše: sob 13 srp 09:14 Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.

Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.

Jo a taky to jde ovládat hlasem :D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Jestli to není zbytečně složité :-?? :-??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

Jinak klasika: u PRE bez čipkarty hejl z ulice prostě nenabije.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od Sajmik »

Jednorázová platba přes QR nefunguje? Nikdy jsem to nezkoušel, tak nevím.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od ctrl_j »

Sajmik píše: sob 13 srp 15:46
ctrl_j píše: sob 13 srp 09:14 Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.

Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.

Jo a taky to jde ovládat hlasem :D
Na listu si to muzu dat to jo, lec absurditu zapinani steracu pres LCD to nijak nezmeni.
To je tak, kdyz ses vyrobce co prvne slohne komplet system ovladani i s packama Mercedesu a pak abys dokazal svetu, ze uz to umis, zacnes tvorit neco co jde absolutne proti stoleti vyvoje.

Neco jako kdyz se Faltynek vozral, nakreslil dvacet (prakticky stejnych) obrazu a ted si mysli, ze je vytvarnik.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět