Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Včera cyklostezka Waldkirchen - Haidmühle a zpět, cca 50 km po trase bývalé železnice po šotolině, 25 km tam do kopce a totéž zpět z kopce. Celkem pěkný výlet, ale mám raději různorodé trasy. Většina okolo jedoucích na kolech na baterku. Já starek dědek jezdím pořád za svoje, nedám se. Pohled na otučnělého čtyřicátníka šlapající s nohama roztaženýma jako žába na bateriáku je k popukání. A že jsme jich potkali dost. Nějak tu dnešní dobu nechápu, já bych vzal normální kolo a snažil se ty kila odbourat, ale oni to asi vidí jinak
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Jo, tam je to hezké a takové na pohodu...
Problém je, že tyhle lidi mají kolo jen proto, že je to trendy. Obecně se na kole moc kila shodit nedají, není to natolik komplexní pohyb. Chůze je pro shazování kil mnohem lepší.
Problém je, že tyhle lidi mají kolo jen proto, že je to trendy. Obecně se na kole moc kila shodit nedají, není to natolik komplexní pohyb. Chůze je pro shazování kil mnohem lepší.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Cyklistické vlákno
Komplexní pohyb ne, ale výdej kalorií velký. Jak myslíš, že udržují profíci nízkou váhu, takřka vyzáblost? Najížděním objemů a vhodnou stravou. Já když jezdíval dost, tak jsem po zimě měl pár kilo dole za chvíli. A jedl jsem furt stejně. Dnes mám už plno neduhů stáří, ale stejně bateriáka nechci. Nedal bych už jen ten pocit kola těžkého 25 kg, jak při jízdě, tak při manipulaci.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Mám to taky tak, tělo postaršené chemií a opotřebené celoživotním sportem, ale dokud můžu točit nohama tak je pro mě e-bike sprosté slovo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ano, u profíků se bavíme o objemech, které jsou pro hobby cyklisty nereálné a vražedné. Hobby kilometrama moc neshodíš, to je fakt lepší a komplexnější chůze a samozřejmě změna jídelníčku.
PS. něco jiného je shodit 10 kg z 80 na 70 u sporotvně založeného člověka, a něco jiného u strejce, který má metrák a půl.
Ta váha e-kola je samozřejmě věc druhá. Fuj.
PS. něco jiného je shodit 10 kg z 80 na 70 u sporotvně založeného člověka, a něco jiného u strejce, který má metrák a půl.
Ta váha e-kola je samozřejmě věc druhá. Fuj.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Cyklistické vlákno
Na e-kolech je super, že na nich jezdí ti strejcové, kteří by jinak seděli na zadku a tloustli ještě více. Tchán s tchýní, od doby co mají e-kola jezdí asi tak 10x více. Celkový efekt pozitivní.
Mě sice e-bike smrdí, ale ať si každý jezdí na čem chce. Průser je, že zatímco na klasickém kole bude umět jezdit tak 10% lidí, na e-kolech je to tak 1%. Když se k tomu přičte vyšší hmotnost a schopnost jet mnohem rychleji, na problém je zaděláno.
Mě sice e-bike smrdí, ale ať si každý jezdí na čem chce. Průser je, že zatímco na klasickém kole bude umět jezdit tak 10% lidí, na e-kolech je to tak 1%. Když se k tomu přičte vyšší hmotnost a schopnost jet mnohem rychleji, na problém je zaděláno.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Po tom co jsem manželce koupil e-kolo začala jezdit víc a naopak se jí na kole dost zlepšila fyzička. Vždycky měla problém u nás udejchat kopce kvůli astmatu a s motorkem to dává na pohodu i s minimální přípomocí. Taky se tomu asi budu bránit seč budou sílit stačit, ale jednou si to umím představit.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Ékolo je jedna z mála technologických novinek, které skutečně dávají smysl, na rozdíl od těžkých étronů protlačovaných umělým zákeřným zvyšováním cen aut se spalovacími motory "pokutováním" jejich výroby, korumpováním kupců a hlavně všudypřítomným lhaním a propagandou v masmediálních stokách.
A kromě lidí s horší fyzičkou obecně postižené obezitou, astmatem aj. zdravotními problémy se hodí třeba i těm trénovanějším, kteří ale jezdí často po silnicích s čím dál hustším provozem toxických plechovek, a opravdu, ale opravdu nechtějí plnými plícemi hluboce vdechovat lahodný mix emisí hlavně z tak populárních voňavých dieselů, prachu ze silnice a mikročástic z pneumatik a brzd.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ve ... pech-kola/
To Frantíky potěší, já jsem to sice zvládl před cca 5 lety i bez úplatku, ale 100 klacků bych jistě neodmítl.
Bych se tam možná měl přestěhovat, ale zas neznám jazyk, který na mě navíc působí tak nějak afektovaně až přihřátě. Což je dnes ale vlastně výhodou.
A kromě lidí s horší fyzičkou obecně postižené obezitou, astmatem aj. zdravotními problémy se hodí třeba i těm trénovanějším, kteří ale jezdí často po silnicích s čím dál hustším provozem toxických plechovek, a opravdu, ale opravdu nechtějí plnými plícemi hluboce vdechovat lahodný mix emisí hlavně z tak populárních voňavých dieselů, prachu ze silnice a mikročástic z pneumatik a brzd.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ve ... pech-kola/
To Frantíky potěší, já jsem to sice zvládl před cca 5 lety i bez úplatku, ale 100 klacků bych jistě neodmítl.
Bych se tam možná měl přestěhovat, ale zas neznám jazyk, který na mě navíc působí tak nějak afektovaně až přihřátě. Což je dnes ale vlastně výhodou.
Re: Cyklistické vlákno
Yezdíte někdo na kyklo-trenažéru ( v teple a suchu) dyž je venku fčíl v zimě mokro a zima? Já to letos nově zkouším (neska poprvé, 2 hodiny točení nohama na místě) a to z prozaického důvodu - během zimy (kdy sem vždycky několik měsíců na bajka nesednul) si prtel/nohy/záda i ruce odvykly posedu na bajku a při prvních jarních výletech pak celý člověk strašně bolel než si (zase) zvyknul. Tak to letos zkouším, aby si neodvyknul, sem zvjedav na jaře, až zase vyjedu do terénu, jestli to bude lepší.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
po letech jsem si znovu poridil cyklokrosku a jezdim venku i v tech srackach, nemam moral na trenazer.
pokud u toho vydrzis, tak to lepsi urcite bude
pokud u toho vydrzis, tak to lepsi urcite bude
Pravda vyděsí