Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Neska zase křasný výlet - slunko, větrno, chladněji, od nás na hřeben po hřebenu dopryč, pak pod hřebenem z5 s výjezdem zase na hřeben a pak dom. A ešče vlastně postřeh k nešnímu výletu - potkal se enem 4 bajkery (i dyž je to kus značená trasa pro mtb), fšichni byli elektrikáři.... začínam si pomalu zvykat nato, že při ježdění po kopcích sem (pomalu už) jediný, kdo nepálí elektróny
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Já si ted za víkend dal přes kilo polabím tj zcela po rovině a polovina kol byla na elektriku.
Za mě proč ne. Přeju těm lidem pohyb. Většina by na normálním kole nevyjela a sedéla na zadeli doma. Průser je, že většina by neměla na kolo vůbec sedat...
Za mě proč ne. Přeju těm lidem pohyb. Většina by na normálním kole nevyjela a sedéla na zadeli doma. Průser je, že většina by neměla na kolo vůbec sedat...
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
neska ráno sem se vyprd na prci a šel točit nohama.... křasný výlet, netradičním směrem (oklikou) na Pustevny, socha (tam zas bylo lidu) a dolů/domů. Akoráth počasí ani zima ani hic, slunko, tělo fungovalo, bajk taky, prostě paráda. Kuju....
+ Mám v hlavě bajko-Hamleta.... "´vozit či nevozit?"
Od doby co jezdím tubeless (2 roky) s sebou na výlety vozím knoty a lepící sadu+ opravný tmel v malém spreji (= na nafouknutí kola) a pod košíkem i malou pumpičku. Za ty dva roky sem na výletě ani jednou nic z toho nepotřeboval, takové je spolehnutí na "bezdefektový" provoz tubeless. Neska po výletě sem (víceméně náhodou) zistil, že pumpička (její ocelové části - štílko) je už celá zrezlá a jde ztuha = bůhví, esli bych s ní něco nafoukal....
Takže dilema: Vozit dál (zbytečných 200+ grms) s sebou nebo ji sundat/nevozit (a očekávat zákon schválnosti = při prvním výletu po sundání ji budu potřebovat).
+ Mám v hlavě bajko-Hamleta.... "´vozit či nevozit?"
Od doby co jezdím tubeless (2 roky) s sebou na výlety vozím knoty a lepící sadu+ opravný tmel v malém spreji (= na nafouknutí kola) a pod košíkem i malou pumpičku. Za ty dva roky sem na výletě ani jednou nic z toho nepotřeboval, takové je spolehnutí na "bezdefektový" provoz tubeless. Neska po výletě sem (víceméně náhodou) zistil, že pumpička (její ocelové části - štílko) je už celá zrezlá a jde ztuha = bůhví, esli bych s ní něco nafoukal....
Takže dilema: Vozit dál (zbytečných 200+ grms) s sebou nebo ji sundat/nevozit (a očekávat zákon schválnosti = při prvním výletu po sundání ji budu potřebovat).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak zkusit, jestli pumpička pumpuje se dá vklidu v teple doma. Na to není potřeba čekat na defekt.
A bez duše nebo opravné sady ani ťuk. Zažil jsem jak tisíce kilometrů v kuse bez defaktu, tak 3 různé pichy během asi stovky kilometrů.
A bez duše nebo opravné sady ani ťuk. Zažil jsem jak tisíce kilometrů v kuse bez defaktu, tak 3 různé pichy během asi stovky kilometrů.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
COŽE?
Vozíte na byku s sebou celých 200 000 mg NAVÍC?
A to si říkáte ortodoxní gramážník? Z tak těžkého hříchu se bude nutné okamžitě vyzpovídat!
Ale vážně, je fakt dost smutné, jak se v posledních letech šizení kvality kovových/ocelových částí/produktů neustále prohlubuje a rozšiřuje a korodují věci, které ještě nedávno vůbec nerezly.
Pum-pičku kvalitně promáznout a vozit i nadále, nebo ji poslat na smetiště dějin. Risk je zisk nebo taky v pysk.
V případě odpoutání se od potřeby ji vozit lze doporučit minimalizovat nebo ještě lépe úplně zapudit myšlenky na defekt, protože ty zvyšují pravděpodobnost jeho uskutečnění.
Vozíte na byku s sebou celých 200 000 mg NAVÍC?
A to si říkáte ortodoxní gramážník? Z tak těžkého hříchu se bude nutné okamžitě vyzpovídat!
Ale vážně, je fakt dost smutné, jak se v posledních letech šizení kvality kovových/ocelových částí/produktů neustále prohlubuje a rozšiřuje a korodují věci, které ještě nedávno vůbec nerezly.
Pum-pičku kvalitně promáznout a vozit i nadále, nebo ji poslat na smetiště dějin. Risk je zisk nebo taky v pysk.
V případě odpoutání se od potřeby ji vozit lze doporučit minimalizovat nebo ještě lépe úplně zapudit myšlenky na defekt, protože ty zvyšují pravděpodobnost jeho uskutečnění.
Re: Cyklistické vlákno
Během cesty z prce semito v hlavě rozleželo... protože Márfy, budu tu pumpu vozit s sebou i nadále.pavproch píše:Mám v hlavě bajko-Hamleta.... "´vozit či nevozit?"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
doma nevozim nic. vozim napriklad v italii, protoze tam nemam moc komu zavolat, ale uz jsem nepotreboval pomoc mnoho let a to najezdim hodne.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Taky tak. Nevozím nic.
Drobné reší mlíko a když je to vetší, tak nepomuze ani knot.
Driv jsem vozil bombičky a duši, ale nestojí mi to za to.
Drobné reší mlíko a když je to vetší, tak nepomuze ani knot.
Driv jsem vozil bombičky a duši, ale nestojí mi to za to.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Vozim vsechno, dusi, knoty, lepeni, pumpicku. Na kole mam paradni vec od speslu - swat box. Dolni trubka ma otvor a vsechno tam jde nacpat, takze tim kolo neni ohazene ...
Uz se mi stalo nekolikrat ze jsem rizl plast a knot nestacil a byla potreba duse. + obcas je potreba si pohrat s tlakem v gumach.
Uz se mi stalo nekolikrat ze jsem rizl plast a knot nestacil a byla potreba duse. + obcas je potreba si pohrat s tlakem v gumach.