Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Je pravda, že Norsko + Švédsko jsou el. "velmoci" (to, jakým způsobem toho dosáhly nechme stranou) a tam to nabíjení není problém. U nás, nebo obecně v Evropě mimo Skandinávii je ta situace mnohem horší.
A to my jsme ještě ti "bohatší". Co budou dělat Balkánci (kde jsou i mnohem větší vzdálenosti než u nás), Albánci, kteří opečovávají 30+ let staré mergly (těch tam jezdí snad 80%) a další, to fakt netuším...
A to my jsme ještě ti "bohatší". Co budou dělat Balkánci (kde jsou i mnohem větší vzdálenosti než u nás), Albánci, kteří opečovávají 30+ let staré mergly (těch tam jezdí snad 80%) a další, to fakt netuším...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To přijde postupně. Stejně, jako se tady nepřemění vozový park mávnutím kouzelného proutku na elektrifikovaný, nestane se tak ani nikde jinde.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale ten kouzelný proutek bude potřebovat většina zdejších mzdových nevolníků, aby si étrona vůbec mohli pořídit.
Sám máš s étronem společně ještě další 2 nejspíše zánovní spalováky a chtěl bys přesvědčovat většinu ostatních jezdících maximálně v ojetinách, ať si koupí étrona? To jim ho všem zatáhneš?
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Myslím že ani postupně k realizaci toho snu nedojde.
Předtím bude konfrontován s nedostatkem prachů na dotace, surovin na baterky a skomírající energetikou.
Takže jedině za cenu že většina motoristů přestane být motoristy.
Za přirozený vývoj ve zdravé společnosti bych považoval že se to prosadí samo, tak nějak pěkně "odspodu".
Masově nejdříve v městských ředkvičkách, rozvážkových službách atd.
Ředkvičky typu Citigo nám naopak postupně mizí z nabídek protože už se nevyplatí vyrábět ani jako spalovák, ani jako elmobil.
To je opravdu tragikomický výsledek zelené politiky - zapudit reálně nejekologičtější auta na cestách.
V manipulační technice se elmobily prosadily protože jsou prostě vhodnější na daný účel.
Nebylo třeba moudrých politických hlav aby do toho zasahovaly.
U aut jsou nyní lepší ve zlomku aplikací, a to jedině pokud ignorujeme cenu.
Rozdíl mezi prezentací a realitou elektromobility je prostě nejapný.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Brácha si včera převzal Mustang Mach E AWD, krátce mě povozil a jestli jsou tyhle auta naše budoucnost, tak to si ty svoje užraný benzínový mrchy budu asi dlouho hýčkat.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Naprostý souhlas! Někteří tu, pořád stejní jsou jak z mateřské školky, pořád dokola je jim potřeba vysvětlovat, že protlačování étronů fašistickou EU je debilita, protože uvnitř toho paláce sedí samý debil!!Zajda píše: ↑čtv 04 srp 22:45Myslím že ani postupně k realizaci toho snu nedojde.
Předtím bude konfrontován s nedostatkem prachů na dotace, surovin na baterky a skomírající energetikou.
Takže jedině za cenu že většina motoristů přestane být motoristy.
Za přirozený vývoj ve zdravé společnosti bych považoval že se to prosadí samo, tak nějak pěkně "odspodu".
Masově nejdříve v městských ředkvičkách, rozvážkových službách atd.
Ředkvičky typu Citigo nám naopak postupně mizí z nabídek protože už se nevyplatí vyrábět ani jako spalovák, ani jako elmobil.
To je opravdu tragikomický výsledek zelené politiky - zapudit reálně nejekologičtější auta na cestách.
V manipulační technice se elmobily prosadily protože jsou prostě vhodnější na daný účel.
Nebylo třeba moudrých politických hlav aby do toho zasahovaly.
U aut jsou nyní lepší ve zlomku aplikací, a to jedině pokud ignorujeme cenu.
Rozdíl mezi prezentací a realitou elektromobility je prostě nejapný.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ale ten sen je úplně jinde! Žádné vlastnictví automobilu! To bude luxus, na který téměř nikdo nedosáhne (kromě tedy těch, co nám tuhle budoucnost malují), protože to bude cenově mimo možnosti občana, byť i dobře situovaného.
Ve hře bude sdílený automobil (EL samozřejmě) nebo autonomní taxi doprava, která nás dopraví na nějaký způsob veřejné dopravy.
Proto ani nehraje dojezd nějakou velkou roli a nikdo se vlastně ani moc nesnaží, aby byla jako u spalováku. Spíš nás přesvědčují, že tohle co je, stačí,
Ve hře bude sdílený automobil (EL samozřejmě) nebo autonomní taxi doprava, která nás dopraví na nějaký způsob veřejné dopravy.
Proto ani nehraje dojezd nějakou velkou roli a nikdo se vlastně ani moc nesnaží, aby byla jako u spalováku. Spíš nás přesvědčují, že tohle co je, stačí,
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To by ale znamenalo faktický konec autoprůmyslu.
Na další socialistické vize by tedy pravděpodobně nebyly prachy.
Takže buď nastane nějaká rovnováha ještě v momentě kdy s tím jde něco dělat, nebo se Evropa stane z technologicého lídra světovým skanzenem.
Na další socialistické vize by tedy pravděpodobně nebyly prachy.
Takže buď nastane nějaká rovnováha ještě v momentě kdy s tím jde něco dělat, nebo se Evropa stane z technologicého lídra světovým skanzenem.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Třeba se za pár let skanzen pozná právě podle spalováků v os. vlastnictví.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jistě, trend budou udávat země kde běžní občané budou radostně jezdit na sdílených bicyklech, ti zámožnější na pronajatých.
A kde jízda elektromobilem bude přidělenou službou na základě sociálního kreditu či pracovní potřeby.
Neumím si představit motivovanější společnost.
A kde jízda elektromobilem bude přidělenou službou na základě sociálního kreditu či pracovní potřeby.
Neumím si představit motivovanější společnost.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe