Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Hele a co kdybychom se vysrali na zákony? Někdo bude jezdit 150 obec, jiný bez brzd, jiný bez kol, někdo středem, někdo vlevo, mord sem, mord tam.

Homologace jsou zbytečný, budeme se chodit ptát velkého dashcamera, co je ještě OK a co už ne. Mimochodem, zapomněl jsi mi dvakrát odpovědět. Kde konci hranice, co je OK (což dle tebe jízda bez kola je) a proč ta hranice konci zrovna tam?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27900
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

No, ono ani ten norek není v pohodě. Jenom si myslí, že je…
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2736
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

K tomu a) je potřeba říci i to b): když v krajině, kde je alkohol povolen, někdo způsobí nehodu, nechceš být v jeho kůži.
A proto jsem napsal ;-)
Jo, at zaplatí veškerou škodu co způsobí, at ho zavřou když se něco stane.. At to prostě odsere s plnou parádou.
Ted už se vracet k zodpovědnosti člověka by bylo těžké - asi by byly plné kriminály. Ovšem tohle vodění za ručičku je prostě padlý na hlavu. Viz třeba dojčland a jejich neomezená rychlost. Každej kdo tam kdy jel ví, že to tam prostě funguje.
V Anglii s tolernací 0,8 promile to taky funguje

K tý srně... Každej řidič autobusu tu srnu obětuje a strhnout řízení nebo reagovat přehnaně by napadlo jen debila. Kvůli srně bych nebrzdil prudce ani já, a to nevezu lidi

Arkis: Nezkoumal jsem to, ale skoro bych přísahal že vzadu je dvojmontáž. Jednoduchý kola bejvaj u autobusu, co maj vzadu dvě plnohodnotný nápravy.
K brzdový válci - proto tam ten klíč (matice) je, aby se to dalo při kousnutí odpojit. Jiná varianta neexistuje, to auto s kousnutým kolem prostě neodjede.A taky teda doufám, že jezdíš se zavřeným okýnkem
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27900
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Je to marný.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od HondaMan »

Truck Daškam píše: úte 02 srp 19:57(předpokládám, že takhle nevyrazil z Bratislavy).
Myslím že jel.
Arkis píše: úte 02 srp 20:05Co se toho alkoholu týče, tak norek je sice s 1 promile v pohodě, ale pro abstinenta to znamená snížené vnímání. Musíš to brát z pohledu všech a ne jen z té horší strany.
Nikdo není s 1 promile OK. Není a ten kdo si myslí že ano je ještě nebezpečnější.

Trochu tady chybí respekt k rozdílným podmínkám u PKW a LKW. LKW nejde naložit na plato a odvézt.
Jak řidič osmikolky bez kola jedoucí z CZ do PL, tak řidič dálkového autobusu jsou pitomci. Na druhou stranu raději potkám nouzově/opatrně jedoucí kamion bez kola, než na několik hodin zavřenou dálnici, překládku auta na dálnici, odtah kamionu (který sám o sobě bude brzdit hůř než kamion bez kola).
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2736
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Co se toho alkoholu týče, tak norek je sice s 1 promile v pohodě, ale pro abstinenta to znamená snížené vnímání. Musíš to brát z pohledu všech a ne jen z té horší strany.
Ale to je ta zodpovědnost co píšu - když někdo lemtá "pět kousků denně", jedno pivo ho fakt nerozhodí a pojede pořád třeba i líp, než leckdo střízlvej - takovýhio člověka tady skoro kriminalizujeme, No a když pivo nepiju a tím pádem vím že mě jedno pivo rozhodí - tak přece prostě nepojedu (nebo si to pivo po obědě nedám)
To je právě ta zodpovědnost, o které píšu.. A ta tolerance je snad ve všech zemích EU a nemám pocit, že by se tam auta motala a přejížděla maminky s kočárkama.
A to není jen tohle, to platí plošně. Rychlost, ve 3h v noci zaplej semafor, jednosměrky kde jezdí auto jenom v úterý a v duibnu atd... Prostě neustálé vodění za ručičku

HondaMan: Tak jet s tím BA je hovadina.
Přesně tak, jsou to prostě úplně rozdílný provozy. A moc nerozumím tomu, že někdo bez znalostí chce kázat co a jak - pochopím neznalost, ale ne potřebu kázat.
Bavíme se tu o věcech co takhle fungují několik desítek let po celém světe...
To letadlo nemá filándž, s tím neletím! :-)
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27900
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Jet může - nouzově, k nebližšímu sjezdu. Tam žádná nehoda nehrozí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Stepan »

hele a když teda je to vlastně jedno, že na autě chybí kola, tak proč se tam vlastně dávají? Nebylo by lepší je tam vůbec nemít, ušetřilo by se na gumách i nákupní ceně.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Stepan »

Truck Daškam píše: úte 02 srp 19:57 Štěpán: To jsou hrozný teorie - o půl metru nedobrzdím. Já ani nevím, kdy jsem fest plný brzdy na nákladáku použil - za těch x set tisíc kilometrů možná jednou.
Tvl to je smůla, že je použiju podruhý zrovna během těch pár desítek kilometrů bez brzdovýho válce.. a ještě mi to nevyjde o půl metru.
Viz Honziss - doufám, že máš zavřený okýnka
Viz polystyren - ti maj menší podvozky s nižsí nosností, nejsou snad ani nad 12t. Protože polystyren.
polystyren -> Ano. A proto je argument, že návěs jede se zvedlou nápravou v kontextu chybějícího kola na autobusu, úplně dementní. Jinej kontext, jiný vozidlo, jiný všechno...
okýnko -> Budeš se divit, ale mám. Když jsem byl chudý student, jezdil jsem na firmě přes léto rozvozy. Dodávka mi moc neklimovala, tak sem jezdil všude s oknem dole a chladil se náporově. Skrz rukáv u trika mi pod něj nějaká štípavá svině vlítla a skoro sem zdechnul, prvně leknutím a pak bolestí. Od tý doby, a chvíle co nekouřim, už okna stahuju jen v turniketů v podzemních parkovištích :)

Argument "přece se nic nestane" je sice super. Ale až do doby, než se něco stane.
Já bych byl klidně pro.
Jezdi 180, jezdi bez kol, jezdi vožralej.
Ale jestli se něco posere, tak tě buď fízlové rovnou zastřelí u krajnice nebo budeš do konce života rubat 12h denně uhlí, na náhrady pozůstalým.
Jel bys bez toho kola i pak? ;)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Stepan píše: stř 03 srp 10:55.
Jel bys bez toho kola i pak? ;)
Řečnicka otázka na konec.

Nečekas snad jinou odpověď než “ano jel, je to bezpečné, píšu to tu už tyden”, ze ne? 😂😂
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Odpovědět