Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Hele a co kdybychom se vysrali na zákony? Někdo bude jezdit 150 obec, jiný bez brzd, jiný bez kol, někdo středem, někdo vlevo, mord sem, mord tam.
Homologace jsou zbytečný, budeme se chodit ptát velkého dashcamera, co je ještě OK a co už ne. Mimochodem, zapomněl jsi mi dvakrát odpovědět. Kde konci hranice, co je OK (což dle tebe jízda bez kola je) a proč ta hranice konci zrovna tam?
Homologace jsou zbytečný, budeme se chodit ptát velkého dashcamera, co je ještě OK a co už ne. Mimochodem, zapomněl jsi mi dvakrát odpovědět. Kde konci hranice, co je OK (což dle tebe jízda bez kola je) a proč ta hranice konci zrovna tam?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, ono ani ten norek není v pohodě. Jenom si myslí, že je…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2736
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A proto jsem napsalK tomu a) je potřeba říci i to b): když v krajině, kde je alkohol povolen, někdo způsobí nehodu, nechceš být v jeho kůži.
Ted už se vracet k zodpovědnosti člověka by bylo těžké - asi by byly plné kriminály. Ovšem tohle vodění za ručičku je prostě padlý na hlavu. Viz třeba dojčland a jejich neomezená rychlost. Každej kdo tam kdy jel ví, že to tam prostě funguje.Jo, at zaplatí veškerou škodu co způsobí, at ho zavřou když se něco stane.. At to prostě odsere s plnou parádou.
V Anglii s tolernací 0,8 promile to taky funguje
K tý srně... Každej řidič autobusu tu srnu obětuje a strhnout řízení nebo reagovat přehnaně by napadlo jen debila. Kvůli srně bych nebrzdil prudce ani já, a to nevezu lidi
Arkis: Nezkoumal jsem to, ale skoro bych přísahal že vzadu je dvojmontáž. Jednoduchý kola bejvaj u autobusu, co maj vzadu dvě plnohodnotný nápravy.
K brzdový válci - proto tam ten klíč (matice) je, aby se to dalo při kousnutí odpojit. Jiná varianta neexistuje, to auto s kousnutým kolem prostě neodjede.A taky teda doufám, že jezdíš se zavřeným okýnkem
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Myslím že jel.
Nikdo není s 1 promile OK. Není a ten kdo si myslí že ano je ještě nebezpečnější.
Trochu tady chybí respekt k rozdílným podmínkám u PKW a LKW. LKW nejde naložit na plato a odvézt.
Jak řidič osmikolky bez kola jedoucí z CZ do PL, tak řidič dálkového autobusu jsou pitomci. Na druhou stranu raději potkám nouzově/opatrně jedoucí kamion bez kola, než na několik hodin zavřenou dálnici, překládku auta na dálnici, odtah kamionu (který sám o sobě bude brzdit hůř než kamion bez kola).
2.9T RWD
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2736
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ale to je ta zodpovědnost co píšu - když někdo lemtá "pět kousků denně", jedno pivo ho fakt nerozhodí a pojede pořád třeba i líp, než leckdo střízlvej - takovýhio člověka tady skoro kriminalizujeme, No a když pivo nepiju a tím pádem vím že mě jedno pivo rozhodí - tak přece prostě nepojedu (nebo si to pivo po obědě nedám)Co se toho alkoholu týče, tak norek je sice s 1 promile v pohodě, ale pro abstinenta to znamená snížené vnímání. Musíš to brát z pohledu všech a ne jen z té horší strany.
To je právě ta zodpovědnost, o které píšu.. A ta tolerance je snad ve všech zemích EU a nemám pocit, že by se tam auta motala a přejížděla maminky s kočárkama.
A to není jen tohle, to platí plošně. Rychlost, ve 3h v noci zaplej semafor, jednosměrky kde jezdí auto jenom v úterý a v duibnu atd... Prostě neustálé vodění za ručičku
HondaMan: Tak jet s tím BA je hovadina.
Přesně tak, jsou to prostě úplně rozdílný provozy. A moc nerozumím tomu, že někdo bez znalostí chce kázat co a jak - pochopím neznalost, ale ne potřebu kázat.
Bavíme se tu o věcech co takhle fungují několik desítek let po celém světe...
To letadlo nemá filándž, s tím neletím!
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jet může - nouzově, k nebližšímu sjezdu. Tam žádná nehoda nehrozí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
hele a když teda je to vlastně jedno, že na autě chybí kola, tak proč se tam vlastně dávají? Nebylo by lepší je tam vůbec nemít, ušetřilo by se na gumách i nákupní ceně.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
polystyren -> Ano. A proto je argument, že návěs jede se zvedlou nápravou v kontextu chybějícího kola na autobusu, úplně dementní. Jinej kontext, jiný vozidlo, jiný všechno...Truck Daškam píše: ↑úte 02 srp 19:57 Štěpán: To jsou hrozný teorie - o půl metru nedobrzdím. Já ani nevím, kdy jsem fest plný brzdy na nákladáku použil - za těch x set tisíc kilometrů možná jednou.
Tvl to je smůla, že je použiju podruhý zrovna během těch pár desítek kilometrů bez brzdovýho válce.. a ještě mi to nevyjde o půl metru.
Viz Honziss - doufám, že máš zavřený okýnka
Viz polystyren - ti maj menší podvozky s nižsí nosností, nejsou snad ani nad 12t. Protože polystyren.
okýnko -> Budeš se divit, ale mám. Když jsem byl chudý student, jezdil jsem na firmě přes léto rozvozy. Dodávka mi moc neklimovala, tak sem jezdil všude s oknem dole a chladil se náporově. Skrz rukáv u trika mi pod něj nějaká štípavá svině vlítla a skoro sem zdechnul, prvně leknutím a pak bolestí. Od tý doby, a chvíle co nekouřim, už okna stahuju jen v turniketů v podzemních parkovištích
Argument "přece se nic nestane" je sice super. Ale až do doby, než se něco stane.
Já bych byl klidně pro.
Jezdi 180, jezdi bez kol, jezdi vožralej.
Ale jestli se něco posere, tak tě buď fízlové rovnou zastřelí u krajnice nebo budeš do konce života rubat 12h denně uhlí, na náhrady pozůstalým.
Jel bys bez toho kola i pak?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Řečnicka otázka na konec.
Nečekas snad jinou odpověď než “ano jel, je to bezpečné, píšu to tu už tyden”, ze ne?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW