Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

frajer by šel sedět za obecné ohrožení... A pojišťovna by se kroutila taky pěkně, kdyby náhodou měla něco plnit.
Ale to lopaty takhle nepřemýšlí. Je to stejné a zákazy dělají blbci, co tomu nerozumí. Hotovo.
Easy life.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2724
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB: Nad tímhle nikdo nepolemizuje. Ale to je furt kdyby, možná, mohlo by... Co nějaká zodpovědnost a cit pro jízdu řidiče?

To je to samý, že v Anglii maj 0,8 ‰ toleranci alkoholu. U nás dostane flastr řidič s 0,4‰ s odůvodněním "mohlo by", ačkoliv dotyčný je notorik a do 1‰ funguje normálně.
Jo, at zaplatí veškerou škodu co způsobí, at ho zavřou když se něco stane.. At to prostě odsere s plnou parádou. Ale tohle "mohlo by" a "možná" je něco strašnýho, tuplem když vidím, že ta hranice "mohlo by" je v každé zemi nějakým zázrakem úplně jiná - asi jiný fyzikální zákony či co
Chápeš to?
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od honziss »

Kdyz ti nekdo skoci pred auto a ty to diky odpojenymu brzdovymu valci neubrzdis, tak ti nakej cit a zodpovednost budou dost k nicemu...mam pravdu?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2724
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

honziss: Když ti - to je stejný jako "kdyby" nebo "mohlo by"
Doufám, že neotevíráš za jízdy okýnka. V minulosti se totiž stalo, že řidiči vlétla pod triko vosa či kam a následně havaroval. Je to malá šance, ale "mohlo by" se to stát. Jistota je jistota

A navíc - když mi skočí chodec před auto, je jedno jestli zastavím po 10m nebo 10,5m. Rozdíl bude jen v délce fleku na silnici. A zase se vracíme k tomu co tu psal M.Z - přizpůsobím jízdu a nepojedu v pěší zoně 60

Mimochodem nevím jakou máš představu, jak se tahle závada řeší? Povolí se brzdovej válec a ukáže se prstem na servis.
Chápeš to?
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od honziss »

Je mi burt jak se to resi, proste nechci aby me sesrotoval nakladak, protoze misto servisu jezdil s odpojenou brzdou.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Stepan »

Truck Daškam píše: úte 02 srp 17:10 A navíc - když mi skočí chodec před auto, je jedno jestli zastavím po 10m nebo 10,5m. Rozdíl bude jen v délce fleku na silnici.
No, právě, že o ten půl metr ho buď trefíš nebo co ubrzdíš...
Já jsem příznivce trošku punku. Ale stovky kilometrů bez kola, s autobusem plným lidí, je prostě moc i na mě, sorry. Možná kdyby na kamionu, chybělo na návěsu jedno kolo. Po prázdnu. To by mi ještě přišlo jakože OK. Ale ten bus je trošku jinde :D
Argument "zvedlou nápravou" je už uplně mimo. Ta náprava se zvedá, protože to při nízkým zatížení neva. Firmy, co jezdí jenom polystyren, je tam rovnou ani nemají, respektive celej ten návěs je jinej, i kola jsou menší. Je to tak vymyšlený, počítá se s tím. Ale bus je trošku něco jinýho...

A mimochodem, klidně věřím, že vojenská Tatra je konstrukčně velmi podobná civilní Tatře. Ale žádnej vojenskej dálkovej autobus jsem v životě neviděl. A civilní Tatry (které mají vojenské protějšky) nejezdí stovky km po dálnici BA-brno :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2724
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

honziss: Když se ta brzda neodpojí aby odjel, tak bude stát tam kde se zasek.

Štěpán: To jsou hrozný teorie - o půl metru nedobrzdím. Já ani nevím, kdy jsem fest plný brzdy na nákladáku použil - za těch x set tisíc kilometrů možná jednou.
Tvl to je smůla, že je použiju podruhý zrovna během těch pár desítek kilometrů bez brzdovýho válce.. a ještě mi to nevyjde o půl metru.
Viz Honziss - doufám, že máš zavřený okýnka

Viz polystyren - ti maj menší podvozky s nižsí nosností, nejsou snad ani nad 12t. Protože polystyren.

Já taky neříkám, aby jezdil bez kola. Ale když vezmu v úvahu pro a proti (někde stát v noci, lidi všechno propásnou, noční minimální provoz) - tak v tom nevidím problém to dojet (předpokládám, že takhle nevyrazil z Bratislavy).
Kdy by nebylo zbytí a řachla by mi guma na předku (s tím by se jet nedalo), vůbec bych se nestyděl z tý zadní nápravy tu gumu přehodit dopředu
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Truck Daškam píše: úte 02 srp 16:00 řidičBOB: Nad tímhle nikdo nepolemizuje. Ale to je furt kdyby, možná, mohlo by... Co nějaká zodpovědnost a cit pro jízdu řidiče?

To je to samý, že v Anglii maj 0,8 ‰ toleranci alkoholu. U nás dostane flastr řidič s 0,4‰ s odůvodněním "mohlo by", ačkoliv dotyčný je notorik a do 1‰ funguje normálně.
Jo, at zaplatí veškerou škodu co způsobí, at ho zavřou když se něco stane.. At to prostě odsere s plnou parádou. Ale tohle "mohlo by" a "možná" je něco strašnýho, tuplem když vidím, že ta hranice "mohlo by" je v každé zemi nějakým zázrakem úplně jiná - asi jiný fyzikální zákony či co
To je zase argument! Ty kráso! To je jako předjíždět do zatáčky, kam číču vidím s tím, že včera tam taky nic nejelo.
Za 0,4 řidič dostane flastr nikoliv proto, že mohlo by, ale proto, že to zákon zakazuje. Dokonce ani zakázané to není proto, že mohlo by, ale proto, že alkohol prokazatelně ovlivňuje schopnosti řidiče.
K tomu a) je potřeba říci i to b): když v krajině, kde je alkohol povolen, někdo způsobí nehodu, nechceš být v jeho kůži.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Minimální provoz - v noci by stačila nějaká srna nebo prase a krizovka je na světě. Že se ti za x set tisíc nic takového nestalo neznamená, že se to neděje.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1353
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Arkis »

Pořád nechápeš, že tam může jít i o životy a tam se na chyby stylu kdyby hrát nemůže? Nejen kvůli riziku, ale i kvůli krytí sebe samotného.
Odpojíš si brzdu a někoho zajedeš. Normálně by jsi řekl, že ti skočil pod kola, ale co bude, až se PČR/soud dozví, že auto nebylo v provozuschopném stavu a nedej bože ještě k tomu, že jsi tu brzdu odpojil sám? Co by se stalo, kdyby tomu autobusu prdla guma na druhém kole (jak psal Pepa, pobíralo to tlaky za dvě gumy) v zatáčce a kvůli tomu havaroval? Víš kolik z těch lidí by chtělo odškodné? Kvůli čemu? Že nechtěl počkat na asistenčku/záskok a chtěl, aby lidi stihli navazující spoje (spoje cizích lidí)?
Takové voloviny bych si nelajzl dělat ani jak civil, natožtak jako profík, který má nést nějakou zodpovědnost.

Co se toho alkoholu týče, tak norek je sice s 1 promile v pohodě, ale pro abstinenta to znamená snížené vnímání. Musíš to brát z pohledu všech a ne jen z té horší strany.
Odpovědět