Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

+
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:56, celkem upraveno 2 x.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Onboard videa

Příspěvek od petr_riha »

Takto je to naprosto v pořádku. Ten radobyvtipny příspěvek nechápu. Nebo je ten dotaz opravdu míněn vážně?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2725
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Tak to je jasný, že by to mohlo bejt obráceně - napřed zhasnout světla a o to později ztopořit závory a v případě že by museli dolů by byl tím pádem byl prostor na to, aby se světla znova rozsvítila a závory po ztopoření mohli jet znova dolů

Ale jelikož by o to později červená světla zhlasla - nikdo by tím nic nezískal a nefungovalo by to
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

-
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:57, celkem upraveno 1 x.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Onboard videa

Příspěvek od petr_riha »

Závory jsou takto v pořádku.

Zjisti si, co zavory shazuje dolu/nahoru (čidla), kde jsou umístěna a trocha zakladoskolske fyziky (čas potřebný na zdvihnuti zavor vs. čas potřebný na přestání blikani signalizace).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Mě se to teda v pořádku taky nezdá a často tam stojíme jak voli a najednou se zvednou bez projetí vlaku. To mi přijde v dnešní přetechnizované době dost divné.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2725
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Mě spíš vytáčí červená, když vlak je ve stanici.. Když tam není vidět, tak ještě budíž. Ale v případě nějaký lokálky?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

*
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:57, celkem upraveno 1 x.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Onboard videa

Příspěvek od petr_riha »

M.Z. píše: ned 31 črc 19:25 Mě se to teda v pořádku taky nezdá a často tam stojíme jak voli a najednou se zvednou bez projetí vlaku. To mi přijde v dnešní přetechnizované době dost divné.
Tak pokud tam sibuje mezi cidlem a prejezdem, tak moc nevím, jak to technicky udělat lépe.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Onboard videa

Příspěvek od petr_riha »

Truck Daškam píše: ned 31 črc 20:02 Mě spíš vytáčí červená, když vlak je ve stanici.. Když tam není vidět, tak ještě budíž. Ale v případě nějaký lokálky?
Závory padají v předstihu, pokud si dobre pamatuji, “X sekund před tím, než kdyby tam přijel vlak maximální rychlosti, která je na dané draze povolena”. Pokud je zastávka blízko přejezdu, musí sranky logicky spadnout v době, kdy je vlak v zastávce. Pokud by bylo čidlo za zastávkou, vlak pouze projíždějící by pak nestihl sranky shodit (alespoň ne včas).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Odpovědět