Onboard videa
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
+
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:56, celkem upraveno 2 x.
Re: Onboard videa
Takto je to naprosto v pořádku. Ten radobyvtipny příspěvek nechápu. Nebo je ten dotaz opravdu míněn vážně?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Tak to je jasný, že by to mohlo bejt obráceně - napřed zhasnout světla a o to později ztopořit závory a v případě že by museli dolů by byl tím pádem byl prostor na to, aby se světla znova rozsvítila a závory po ztopoření mohli jet znova dolů
Ale jelikož by o to později červená světla zhlasla - nikdo by tím nic nezískal a nefungovalo by to
Ale jelikož by o to později červená světla zhlasla - nikdo by tím nic nezískal a nefungovalo by to
Chápeš to?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
-
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:57, celkem upraveno 1 x.
Re: Onboard videa
Závory jsou takto v pořádku.
Zjisti si, co zavory shazuje dolu/nahoru (čidla), kde jsou umístěna a trocha zakladoskolske fyziky (čas potřebný na zdvihnuti zavor vs. čas potřebný na přestání blikani signalizace).
Zjisti si, co zavory shazuje dolu/nahoru (čidla), kde jsou umístěna a trocha zakladoskolske fyziky (čas potřebný na zdvihnuti zavor vs. čas potřebný na přestání blikani signalizace).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
Mě se to teda v pořádku taky nezdá a často tam stojíme jak voli a najednou se zvednou bez projetí vlaku. To mi přijde v dnešní přetechnizované době dost divné.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Mě spíš vytáčí červená, když vlak je ve stanici.. Když tam není vidět, tak ještě budíž. Ale v případě nějaký lokálky?
Chápeš to?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
*
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 02 srp 01:57, celkem upraveno 1 x.
Re: Onboard videa
Tak pokud tam sibuje mezi cidlem a prejezdem, tak moc nevím, jak to technicky udělat lépe.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
Závory padají v předstihu, pokud si dobre pamatuji, “X sekund před tím, než kdyby tam přijel vlak maximální rychlosti, která je na dané draze povolena”. Pokud je zastávka blízko přejezdu, musí sranky logicky spadnout v době, kdy je vlak v zastávce. Pokud by bylo čidlo za zastávkou, vlak pouze projíždějící by pak nestihl sranky shodit (alespoň ne včas).Truck Daškam píše: ↑ned 31 črc 20:02 Mě spíš vytáčí červená, když vlak je ve stanici.. Když tam není vidět, tak ještě budíž. Ale v případě nějaký lokálky?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW