pjanda píše:HM: Ano, v BMW to spina nekdy i ve velmi mirnych kopcich, dokazu si predstavit, jak to asi bude fungovat ve Fiatu Smutne je, ze se to spolu s ESP nevypina, i kdyz vypinatelne je... Nastesti u BMW to dostaly az relativne nove modely, ale vim ze treba u Z4MC uz to mela. Zrovna u takoveho auta mi nevypinatelnost takove "ficury: prijde byt naprosto desiva...
Které?
Já to moc chtěl a nedostal (ani za příplatek). Do 3er e91 MY2011 nelze.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Už mám asi třetí auto po sobě s touhle fíčurou a tu funkci začínám nenávidět čím dál více. Při rozjíždění do kopce mi snad ani tolik nevadí. Kde mě ale irituje je parkování a různé popojíždění, kdy se "nahodile" spíná a brzdí auto v okamžiku, kdy už by mělo jet
Bohužel stejně jako ESP v mém současném autě vypnout nejde
Mam prvni auto s hill holderem a ve vetsine standardnich situaci jsem s nim spokojen - zhruba presne za dobu kdy stihnu naprosto v klidu preslapnout a poustet spojku se vypina. Ovsem naprosto bajecne je to v situaci kdy clovek potrebuje rychle vypalit, rychly preslap, vytoceny motor, spojka rychle do zaberu a auto zhruba jeste vterinu skoro stoji. Moc prijemne kdyz se napriklad z boku riti tramvaj... Navic mam kousek od domu krizovatku, ktera perfektne spada do kategorie obcas sepne, obcas ne.
pjanda píše:HM: Ano, v BMW to spina nekdy i ve velmi mirnych kopcich, dokazu si predstavit, jak to asi bude fungovat ve Fiatu Smutne je, ze se to spolu s ESP nevypina, i kdyz vypinatelne je... Nastesti u BMW to dostaly az relativne nove modely, ale vim ze treba u Z4MC uz to mela. Zrovna u takoveho auta mi nevypinatelnost takove "ficury: prijde byt naprosto desiva...
Které?
Já to moc chtěl a nedostal (ani za příplatek). Do 3er e91 MY2011 nelze.
pjanda píše:Vy jste to chtel mit? Ja bych to chtel nemit
Tak od roku 2005-2006 je to postupne ve vsem novem. V 330i E90 to je standardne a pochybuji, ze to ma nejakou vyjimku (treba pro xDrive)...
To se z toho jelen.... dle prodejce nelze (viz výše), ale bmw.cz na stránce o rozšířených funkcích DSC píše:
Rozšířené funkce DSC v BMW řady 3 Touring.
Kromě svých klasických funkcí byl systém DSC u šestiválcových modelů rozšířen o pět nových funkcí:
1. Brzdový pohotovostní režim: snižuje brzdnou dráhu při nouzovém brzdění.
2. Sušení brzdových kotoučů: za mokra zlepšuje rychlost reakce brzd.
3. Rozjezdový asistent: umožňuje komfortní rozjezd do kopce.
4. Kompenzace vadnutí brzdného účinku: zaručuje plné zpomalení i u horkých brzd.
5. Soft Stop: omezuje trhnutí vozidla při zastavení během mírného brzdění.
Mno uvidíme, až to bude doma před garaží.... (mám to do garáže dost do kopce, takže to fakt poznám, esli tam je nebo není)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:Mno uvidíme, až to bude doma před garaží.... (mám to do garáže dost do kopce, takže to fakt poznám, esli tam je nebo není)
Z podobneho duvodu to proklinam. Neznam komfortnejsi rozjezd do kopce nez vlastnimi silami a komplikovanejsi nez s hill holderem... Spravne techniky pro ovladani pedalu tak, abyste to videl stejne - viz vyse
Obvykle su silně konzervativní, ale tahle fičura (kterou sem dostal se skautíkem, aniž bych ji chtěl a která v ňom fakt funguje jen když má) mě chtyla za srce.... stejně s tím fčíl už nic nenadělám, uvidíme...
Jinak k technice- metoda jedna mi nedělá problém a běžne ji praktikuju, metodu dva (a to včetně brždění s meziplynem) - přiznávám, že nemám zažitou a proto ji v běžným provozu nepraktikuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jenom mi trochu vrtá hlavou - co když mám podmotorované auto navíc s přívěsem - značka - dám li spojku mírně do záběru hned to chcípne - neudrží to ani chvilku auto na místě - chce to větší razantnost při mačkání plynu?