Tak důležitá je záminka k nákupu
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Cyklistické vlákno
Taxem to fčera vymysléél: od nás vyjedu nakopec, za kopec, kyklostezka, pak polema/loukama/lesem proti kopci až skončím na souvislém sněhu = nepude to dál, otočit a zuruck. Neska sem to realizoval - skončil sem nad HorníBečvou (vedle Rališky) asi v 650-680mnm, kde už dál byl cesta (S expozice) komplet sněholed. Fajný výlet, nežene.pavproch píše: možnosti (sjízdných bez rizika rozbití si huby) tras se s přicházejícm jarem rozšiřují, už vymýšlím, kam zítra.
(Letos poprvé) Druhý den po sobě na bajku a prtel sa z teho može zbláznit. Ale to se osedí / omačká, doufám.
Ráno, dyž se vyjížděl, tak to ukazovalo o dobré tři stupně těpleji než fčera, ale pocitově byla větší kosa, asi proto že pofukovalo (od V ale ledovina).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Neska ráno zase byl bajk! Hezky!
A neska to už byla opravdová MTB kyklistika ne po dolině ale v masivu Radhoště nahoru až po sních a pak dolů a pak nahoru a pak dolů.... až mě z toho bolijou nohy, no... zajímavý postřeh: jeden protikopec sem jel neska 2x, poprvé hned na začátku výletu, a to sem ho sotva vyfuněl na 26/50 podruhé asi o půlhodinu později, už parádně rozdýchaný a ... 26/50 sem nemusel šaltrovat, stačilo 26/42... staré tělo se holt opravdu dycky potřebuje rozdýchat, první kopec vždycky bolí nejvíc....
A dokonce (já to ale čekal, protože to tam znám) ani neska není potřeba po výletě bajka umýt, ty cesty, kudma sem neska drandil sou převážně kamenité, skoro bez baga i dyž je všude mokro fest po sobotním děšti/sněžení.
Tři poznatky z (právě provedeného) rychlého servisu bajku po nešním výletě:
a) Stávající SPD pedál (XT) se stále nechce točit volně, ale vůle nemá, destrukci nevykazuje, při bajkování "pestva" nedělá = opravdu do něj gabat nebudu, nechám ho žít jeho valstním životem (sem fklidu, dyžtak náhradní SPD XTR už mám)
b) Stávající sedlo Selle Italia Flite 1990 ("druhé", zřejmě tentokráte originál Selle Italia, žádný fejk z čajny) ani po sezoně a půl nevykazuje tendenci k prošoupání kůže na bocích, narozdíl od "prvního", ze kterého po sezoně a půl lezly střeva, proto sem koupil to druhé a to první nechal potáhnout novou kůží a fčíl mi leží bez užitku v cyklo-dílně. Nechcete ho někdo?
c) Fčera a neska při výletech sem 2x blbě trefil smrkovou haluz (ležící na zemi) a v obou případech mi "yebla" do rámu (neska měla dokonce tendenci se namotat do převodů) = poškrábaný lak na zadní vzpěře. Grrrr!
A neska to už byla opravdová MTB kyklistika ne po dolině ale v masivu Radhoště nahoru až po sních a pak dolů a pak nahoru a pak dolů.... až mě z toho bolijou nohy, no... zajímavý postřeh: jeden protikopec sem jel neska 2x, poprvé hned na začátku výletu, a to sem ho sotva vyfuněl na 26/50 podruhé asi o půlhodinu později, už parádně rozdýchaný a ... 26/50 sem nemusel šaltrovat, stačilo 26/42... staré tělo se holt opravdu dycky potřebuje rozdýchat, první kopec vždycky bolí nejvíc....
A dokonce (já to ale čekal, protože to tam znám) ani neska není potřeba po výletě bajka umýt, ty cesty, kudma sem neska drandil sou převážně kamenité, skoro bez baga i dyž je všude mokro fest po sobotním děšti/sněžení.
Tři poznatky z (právě provedeného) rychlého servisu bajku po nešním výletě:
a) Stávající SPD pedál (XT) se stále nechce točit volně, ale vůle nemá, destrukci nevykazuje, při bajkování "pestva" nedělá = opravdu do něj gabat nebudu, nechám ho žít jeho valstním životem (sem fklidu, dyžtak náhradní SPD XTR už mám)
b) Stávající sedlo Selle Italia Flite 1990 ("druhé", zřejmě tentokráte originál Selle Italia, žádný fejk z čajny) ani po sezoně a půl nevykazuje tendenci k prošoupání kůže na bocích, narozdíl od "prvního", ze kterého po sezoně a půl lezly střeva, proto sem koupil to druhé a to první nechal potáhnout novou kůží a fčíl mi leží bez užitku v cyklo-dílně. Nechcete ho někdo?
c) Fčera a neska při výletech sem 2x blbě trefil smrkovou haluz (ležící na zemi) a v obou případech mi "yebla" do rámu (neska měla dokonce tendenci se namotat do převodů) = poškrábaný lak na zadní vzpěře. Grrrr!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Je to o bajku ale hlavně o mé blbosti a o tom, kolik ta blbost stojí mou šrajtofli...
Sem byl v dílně (kvůli jiným věcem) a na ponku leželo těsnění.... ze středu bajku - jaxem fčera měnit 26z placku, tak musí střed dolů a přitom sem sundal a vyčistil i to těsnění (na ložisku středu) a NEvrátil hotam zpět. Takže neska byla rozborka bajku zas... a přitom sem přišel na něco, co sem měl vidět už fčera a neviděl (i dyž sem to měl fprackách): skrz střed (okolo BB) vede bowden (hadička) zadní brzdy (vnitřkem rámu) - ten se uvolnil resp. dyž sem ho měnil s brzdama (LX za XTR) taxem ho nepřitáhnul škrkpáskou k držáku a ten bowden se "třel" o otáčející se osu středu a vydřel do ní ca 0,5mm hlubokou drážku po obvodu (je to dural trubka tlustá asitak 1,5mm) = teď dyž o tom vím, tak tuším že to v té drážce dřív nebo později prdne (samozřejmě až budu na výletě nejdál od chalupy - a budu koloběžkovat domů). Neopravitelné = nové kliky XX1 (se středem BB30 což je neska už překonaná technologie) - našel sem je pouze na jediném webu = vítr v peněžence (11 a půl). Hodně drahé opomenutí. Grrrr! No ale aspoň že sem je (ještě) vůbec někde sehnal - už sou na cestě ke mně.....
Sem byl v dílně (kvůli jiným věcem) a na ponku leželo těsnění.... ze středu bajku - jaxem fčera měnit 26z placku, tak musí střed dolů a přitom sem sundal a vyčistil i to těsnění (na ložisku středu) a NEvrátil hotam zpět. Takže neska byla rozborka bajku zas... a přitom sem přišel na něco, co sem měl vidět už fčera a neviděl (i dyž sem to měl fprackách): skrz střed (okolo BB) vede bowden (hadička) zadní brzdy (vnitřkem rámu) - ten se uvolnil resp. dyž sem ho měnil s brzdama (LX za XTR) taxem ho nepřitáhnul škrkpáskou k držáku a ten bowden se "třel" o otáčející se osu středu a vydřel do ní ca 0,5mm hlubokou drážku po obvodu (je to dural trubka tlustá asitak 1,5mm) = teď dyž o tom vím, tak tuším že to v té drážce dřív nebo později prdne (samozřejmě až budu na výletě nejdál od chalupy - a budu koloběžkovat domů). Neopravitelné = nové kliky XX1 (se středem BB30 což je neska už překonaná technologie) - našel sem je pouze na jediném webu = vítr v peněžence (11 a půl). Hodně drahé opomenutí. Grrrr! No ale aspoň že sem je (ještě) vůbec někde sehnal - už sou na cestě ke mně.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Update k předchozímu postu: Z jiných důvodů (vrzání kdesyk ve středu) sem fčera ten střed měl zase rozhozený (vrzání sem ale neodstranil - grrr!), taxem tam dal ty nové kliky vč. nových pedálů, neska to všechno při výletu otestoval (nové kliky klikujou, nové pedály pedálujou), taxem před chvílí (podle návodu na TyTrubce) ty staré kliky rozebral ("do not remove" je třeba ignorovat a yebnout do toho gum. palicí) a kupodivu skoro hned našel i náhradní osu (pro BB30, SRAM) správné délky (120,5mm) - kdesyk ve Španělsku "on stock", taxem ji hned i objednal. To sem teda zvjedaff, esli a kdy přijde a esli bude pasovat. Afterthouhght: A vlastně nevím, proč to dělám, protože nové kliky klikujou, takže ty staré, až je opravím mi budou... na nic... no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Takovyhle exoti delaji te slusne skupine sluzbu veru medvedi. Po chodniku, po prechodu, na cervenou, skrz krizovatku, protismerem.
https://www.stream.cz/embed/index?urlNa ... e-64359466
https://www.stream.cz/embed/index?urlNa ... e-64359466
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Cyklistické vlákno
To snad je sehraná scénka. Je to vůl a jsou ještě větší blbci. Ale tohle vypadá jak z grotesky.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Neska fšecko klaplo, kuleno nezlobilo, počasí na jedničku, slunečno, bezvětřo, ráno akoráth chladno na pocení se proti kopci, později akorát těplo aby nebylo ve sjezdu z kopce zima a v dolině sice těplo ale ne moc, starý člověk fungoval a neprotestoval (moc) = neska sem dal bajko-sezónní highlight, fčíl už budu sezonu jen tak dodýchávat... (to je satira, kdyby to náhodou někomu nedošlo).
Přes kopec na kyklostezku, po ní k Zavadilce, pak 3/4 km (výškových) protikopec až na kopec (Evils Mill, na bajku se tam teda moc nesmí, no... ale podle stop sem zdaleka nebyl ani první ani poslední bajk tam), otočit a sjezd zase až dolů k Zavadilce = jo!
Jo, a narozdíl od fčerejší trasy tam teda předefčírem v noci neluchlo, nikde ani trochu náplavenin, bahna nebo vymletých koryt v cestě = bajka zase nemusím mýt. A tentokrát sem nikde nelehnul. Max spokojenost.
Přes kopec na kyklostezku, po ní k Zavadilce, pak 3/4 km (výškových) protikopec až na kopec (Evils Mill, na bajku se tam teda moc nesmí, no... ale podle stop sem zdaleka nebyl ani první ani poslední bajk tam), otočit a sjezd zase až dolů k Zavadilce = jo!
Jo, a narozdíl od fčerejší trasy tam teda předefčírem v noci neluchlo, nikde ani trochu náplavenin, bahna nebo vymletých koryt v cestě = bajka zase nemusím mýt. A tentokrát sem nikde nelehnul. Max spokojenost.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Pochvala pro kolo-park.cz (a mně patří nakopat do....): Vyměnil sem brzd desky a tím si vybral sklad, takže sem ho chtěl doplnit.... nevím proč ale v hlavě sem měl zafixováno že potřebuju OEM desky Shimano B01S (a idiot, nezkontroval sem to podle krabičky od právě použitých desek) a objednal sem 4 páry (nebylo to jednoduché B01S najít, nejsou). Až potom sem uklízel v garáži a přitom vynášel koš a fšim si té krabičky: G03S - sem mysel, že mě omejou... taxem jim naspal, že chybička a že prosím aby mi ty B01S neposílali a místo nich poslali G03S - obratem potvrdili, změnili, rozdíl v ceně v vrátili = HEZKY, DÍKY!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.