Onboard videa
- brnenska.odchytova
- Pan Řidič
- Příspěvky: 420
- Registrován: sob 03 srp 04:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Taky už jste slyšeli názor, že anglický způsob jízdy vlevo je vlastně bezpečnější? Není! Máme důkaz. Řidič kamionu to vydržel sotva 20 vteřin… pak způsobil nehodu! To a ještě mnohem víc...
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Napadla mne porucha...ale to by to tam takhle blbě nepostavil a nechal to normálně rovně, čumákem k exitu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
No tak zas tak husty to nebylo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Zajímavé, že řazení Octavie se ti nelíbí, ale o pár záběrů dříve se na dálnici řadíš jako dement taky.
Stejně tak komentuješ jízdu BUS pruhem, ale zákazem vjezdu klidně jezdíš a ještě se tím chlubíš.
Stejně tak komentuješ jízdu BUS pruhem, ale zákazem vjezdu klidně jezdíš a ještě se tím chlubíš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Vůbec nevím o jaký Octavii píšeš a ani nechápu, co se ti nezdá na mém řazení
No, ten v tom Mercedesu k tomu nemá jedinej logickej důvod - protože oba pruhy vedou na stejné místo, že
No, ten v tom Mercedesu k tomu nemá jedinej logickej důvod - protože oba pruhy vedou na stejné místo, že
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Tak se podívej na své video.
Měl - chtěl být asi o 2 minuty dřív doma.
Měl - chtěl být asi o 2 minuty dřív doma.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
5:15 vs. 3:49
A ono teda mezi námi to tvoje předjíždění na konci, to je taky chuťovka... O kolik jsi jel rychleji než ten v tom pravém pruhu? O 1 nebo o 2 km/h?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
5:15 vs 3:49
Já myslím, že zákon definuje zipování zcela jasně - střídavě a při souběžné jízdě.
Jakmile to není střídavě a je tam jedno vozidlo, nikdo nemá žádnou povinnost nikoho pouštět a celej zip ztroskotal. Je to prostě stejnej zip, jako na tý bundě.
To, že někdo objede řadící se auto - tududumtum, nikdo ho pouštět nemusí a nemá to se zipem v tu chvíli lautr nic společného. Narozdíl od mého řazení, kdy měl řidič vyslovenou povinnost mě pustit, tak jak říká §12 odst. 5
A pojem "před překážkou" apod je docela nekonkrétní - při 80km/h se budu řadit podstatně dříve než při 10km/h.
Když přijedu nadoraz k překážce, tam zastavím a nebo i donutím zastavit vozidla v levém pruhu - fakt nevidím přínos, absolutně pro nikoho
A doporučji se podívat pořádně - volný prostor před sebou využívám k tomu, abych nabral rychlost a ten za mnou se též mohl plynule rozjet současně se mnou a po vzniknutí prostoru se normálně střídavě řadím, jak káže zákon. Prostě tak, aby nemusel nikdo brzdit a znova se rozjíždět, z čehož právě vzniká kolona - viz každý den Jižní spojka u lanového mostu: brzda/plyn a most stojí
Předjíždění:
Předjel jsem celou kolonu aut, co jeli v pruhu pro pomalá vozidla. Takže jsem měl v půlce kopce začít brzdit a cpát se mezi ně - nebo jak?
Děkuji za odpověď
Já myslím, že zákon definuje zipování zcela jasně - střídavě a při souběžné jízdě.
Jakmile to není střídavě a je tam jedno vozidlo, nikdo nemá žádnou povinnost nikoho pouštět a celej zip ztroskotal. Je to prostě stejnej zip, jako na tý bundě.
To, že někdo objede řadící se auto - tududumtum, nikdo ho pouštět nemusí a nemá to se zipem v tu chvíli lautr nic společného. Narozdíl od mého řazení, kdy měl řidič vyslovenou povinnost mě pustit, tak jak říká §12 odst. 5
A pojem "před překážkou" apod je docela nekonkrétní - při 80km/h se budu řadit podstatně dříve než při 10km/h.
Když přijedu nadoraz k překážce, tam zastavím a nebo i donutím zastavit vozidla v levém pruhu - fakt nevidím přínos, absolutně pro nikoho
A doporučji se podívat pořádně - volný prostor před sebou využívám k tomu, abych nabral rychlost a ten za mnou se též mohl plynule rozjet současně se mnou a po vzniknutí prostoru se normálně střídavě řadím, jak káže zákon. Prostě tak, aby nemusel nikdo brzdit a znova se rozjíždět, z čehož právě vzniká kolona - viz každý den Jižní spojka u lanového mostu: brzda/plyn a most stojí
Předjíždění:
Předjel jsem celou kolonu aut, co jeli v pruhu pro pomalá vozidla. Takže jsem měl v půlce kopce začít brzdit a cpát se mezi ně - nebo jak?
Děkuji za odpověď
Chápeš to?