BMW Divize
Re: BMW Divize
N52B30 v bramborovi 2 celou dobu co ho mám (= od 70 tis km na tachu) papká wolej - dyž to honím, řekne si klidně i o víc než litr na tisíc km (5w40 Millers CFS = což je svým způsobem i výhoda, protože v motoru je pořád "čerstvý" wolej, jak dolívám). Na tachu se blíží 150kkm, kdy plánuju udělat "opravdu velký" preventivní servis (= vyměnit díly na půlce auta), ale do (mechaniky) motoru jsem uvažoval nešahat.
Otázka - rád si poslechnu názory: Mám změnit názor a při tom servisu udělat i GO motoru (= aby žral toho woleje míň)?.
Otázka - rád si poslechnu názory: Mám změnit názor a při tom servisu udělat i GO motoru (= aby žral toho woleje míň)?.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Pokud se nepletu, tak posledně to moc nevyšlo.
Na druhou stranu 1l/1000km je vážně hodně a asi bych o tom také uvažoval...
Na druhou stranu 1l/1000km je vážně hodně a asi bych o tom také uvažoval...
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Posledně to bylo něco jiného = N53 a výměna motoru za repas s nepovedeným Nikasilem. Fčíl (dyžtak) uvažuju o generálce.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
aby to žralo 1l/1000 to je fakt nesmysl. Zkrátka se ti někde ztráci. Separator, ventil víko, olejová vana, gufera.. Ale co, je to tvoje věc.
Re: BMW Divize
Na bmwklubu i od Michala sem dostal odpověď "nešahat na to" = OK, nebudu do toho gabat a budu holt dolívat wolej, no. Na bmwklubu doporučili přejít (ze stávajícího CFS 5w40) na hustší wolej, ale já z toho (zimní provoz) mám strach.....pavproch píše: ↑pát 10 čer 08:31 N52B30 v bramborovi 2 celou dobu co ho mám (= od 70 tis km na tachu) papká wolej - dyž to honím, řekne si klidně i o víc než litr na tisíc km (5w40 Millers CFS = což je svým způsobem i výhoda, protože v motoru je pořád "čerstvý" wolej, jak dolívám). Na tachu se blíží 150kkm, kdy plánuju udělat "opravdu velký" preventivní servis (= vyměnit díly na půlce auta), ale do (mechaniky) motoru jsem uvažoval nešahat.
Otázka - rád si poslechnu názory: Mám změnit názor a při tom servisu udělat i GO motoru (= aby žral toho woleje míň)?.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já velmi pochybuji, že ten olej mizí jen a pouze přes válec. Tomu nevěřím. Tam bude někde netěsnost, která se vzrůstající teplotou oleje prostě prochčije ven. Vana, prsa, víko, domeček oleje, separator...
Re: BMW Divize
taky vsázím na netěsnost. Litr na tisíc mi brala MX-5 před GO a to už se občas zahulilo z výfuku. A tam to opravdu žrala přes kroužky.
Re: BMW Divize
Rozumím, ale motor i vše okolo něj je zespoda suchý, ani v garáži na podlaze nejsou kaluže/kapky woleje.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak taky tam máš spodní dekl motoru, že jo. Za studena v garaži ti vana moc kapat nebude, když není tlak a olej je studeny. Jako litr na 1000 není OK, at si na bmw foru říka kdo chce co chce. Zda to člověk chce řešit (a zda se to vyplatí) už je na vůli každého soudruha.
Re: BMW Divize
Na zahraničních webech je toho o spotřebě woleje v N52 napsáno poměrně dost a (já jsem si z toho vzal:) některé N52 prostě wolej žerou dost (brambor2) a některé v podstatě ani kapku (m4Zlik).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.