Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Laser taky, ale ty novější, co mají cca 3 roky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Ale plašička na to doufám funguje?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Jistě. Tyhle kuny umí spolehlivě vyplašit.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Včera jsem tak vjel do obce, tak 160. Znám to tam, je to taková ta typická "obec", kde je prvně značka a pak ještě 200 metrů pole po obou stranách, zatáčka a už je člověk v obytný části. Reálně tak dycky brzdím až "v zatáčce", dřív to nemá logický opodstatnění. A navíc tam nemají kde stát, tak to považuju za bezpečný.
No byly tam čerti, hned za tou zatáčkou, neoznačená O3. AR nic, naštěstí tam zrovna měli někoho jinýho. Když se kouslo ABS, na budíkách bylo něco jako 105. Příslušník jenom zběsile mával.
Tak sem si otřel pot zčela a říkal si, že se už fakt musím uklidnit, protože bez papírů bych byl v prdeli a svojí porci štěstí mám tak na půl roku vybranou. Dneska se mi o tom dokonce zdálo...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Policejní kontroly a měření
Ze 160 to stejně nemáš šanci ubrzdit, asi bys měl fakt zpomalit v těch obcích. Pokaždé nemůžeš počítat s x-set metrovou detekcí. Tady možná neměli zaplý Ramer, bůhví, pro ho kostili?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Policejní kontroly a měření
Zas takovej kretén nejsem. +-160 tam bylo u cedule, v poli, 5-4, trošku ostřejší brzdy, "před zatáčkou" tam mohlo bejt tak 120, s plánem jít na 3, a ubrat plynule na +-70 a sunout se skrz, chodníky nevybavenou a velmi přehlednou, obec. Jezdím tudy často, mám to nacvičený. Příslušníci stojící na úplně jiným místě, než je v dané obci obvyklé a navíc "napříč", za pozvolnou pravotočivou v protisměru, takže jsem je viděl jakoby hrozně brzo, ve vysoký rychlosti, mě trošku vyděsili.
A opět se ověřilo, že STI brzdí docela slušně. Jenom se na to musí pořádně šlápnout. Možná ne v porovnání s nějakou úplnou špičkou, ale jak s ničím lepším nemám dlouhodobou zkušenost, tak mi to stačí
A opět se ověřilo, že STI brzdí docela slušně. Jenom se na to musí pořádně šlápnout. Možná ne v porovnání s nějakou úplnou špičkou, ale jak s ničím lepším nemám dlouhodobou zkušenost, tak mi to stačí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Neříkám, že po vesnicích jezdím 50. Ale vlítnout tam 160, to hraničí s debilitou. A to jako sorry.
To je takové to: včera tady taky nic nejelo…
I hlídky O3 s install ramerem, mohou míti ve výbavě laser.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Tenhle: A když ne tohle, tak dalekohled se záznamem. To teď docela po Pze používají - pásy, telefonování.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
ty vole z Vimperka výzva na 500kč za 53 na 50. buzeranti fakt
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw