Onboard videa
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
MZ: těch, co si to v levém valí kolem kila, potkávám poslední dobou až nebezpečně moc.
Ještě rozhazují pacičkami, že co se mi nelíbí, když se po předjetí nezařadí (jako na videu) a jedou si to stejnou rychlostí v levém, aniž by pustili legálně rychleji jedoucí.
Ještě rozhazují pacičkami, že co se mi nelíbí, když se po předjetí nezařadí (jako na videu) a jedou si to stejnou rychlostí v levém, aniž by pustili legálně rychleji jedoucí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Pod oknem v práci se mi každý den otočí okolo stovky řidičů. Když vynechám stěhováky, kteří mimochodem řídí, tak pozoruji opačný problém. Řidiči neustále stárnou. Možná nejvíce je to patrné na MKD. Na západě je podíl mladých 0. U nás je to jen o trochu lepší a ani v PL/RO/BG se jim nedaří shánět moc řidičů pod 40. Výjimkou je pure balkan/UA/BY.. Tam je stále atraktivní se podívat na západ...
Stárnoucí řidiči jsou mocně diskutovaný problém. Mladé lidi to neláká. Budoucnost dopravy je na prd, společenský statut na úrovni metaře, všude buzerace, hora odpovědnosti... Jedinou výhodou jsou peníze, které v MKD jsou nad průměrem. Pokud ale započítáš veškerý čas spojený s prací, tak se sotva podívají na minimální hodinovou mzdu.
2.9T RWD
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
HondaMan:
Je to jak píšeš. A ono to obnáší i nemalé vstupní výdaje, které se nikomu nechce platit ze svého. Sice někde se dá domluvit a upsat se - jenže upiš se firmě kterou nejen neznáš, ale ve finále nevíš zda to chceš dělat a zda ti to půjde.
Spousty řidičů dnes je díky povinné vojenské službě, kde si C udělali
Třeba u mě...
Že je to časově náročná práce - budiž. Stejně většinu dne stojím a koukám na filmy, není to že bych musel celej den dělat činnost jako u pásu.
Že zdaleka všude nemám letiště a musím si nějak poradit - budíž, beru to jako výzvu.
Ale co mě fakt sere, jsou ty debilní kecy od lidí, co maj problém zaparkovat Fabii u Lidlu do chlívku a ty věčné zákazy a přikázání, co musím dodržovat, ačkoliv to nemá opodstatnění (viz třeba výše řešený zákaz předjíždění).
Je to jak píšeš. A ono to obnáší i nemalé vstupní výdaje, které se nikomu nechce platit ze svého. Sice někde se dá domluvit a upsat se - jenže upiš se firmě kterou nejen neznáš, ale ve finále nevíš zda to chceš dělat a zda ti to půjde.
Spousty řidičů dnes je díky povinné vojenské službě, kde si C udělali
Třeba u mě...
Že je to časově náročná práce - budiž. Stejně většinu dne stojím a koukám na filmy, není to že bych musel celej den dělat činnost jako u pásu.
Že zdaleka všude nemám letiště a musím si nějak poradit - budíž, beru to jako výzvu.
Ale co mě fakt sere, jsou ty debilní kecy od lidí, co maj problém zaparkovat Fabii u Lidlu do chlívku a ty věčné zákazy a přikázání, co musím dodržovat, ačkoliv to nemá opodstatnění (viz třeba výše řešený zákaz předjíždění).
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
jistě - řidič písku si řekne, že to nemá opodstatnění, tak to nedodržuje! No paráda!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jaký je prosím opodstatnění pro zákaz předjíždění na prázdné dálnici...?
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To se ptej tam, odkud ten zákaz přišel.
Ale tvojí logikou se pak můžeme ptát: jaké opodstatnění má červená na semaforu, když na ní (zrovna) není žádné jiné auto?
Ale tvojí logikou se pak můžeme ptát: jaké opodstatnění má červená na semaforu, když na ní (zrovna) není žádné jiné auto?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Ptát se na to nepotřebuju, já to vím.
Ano, proč svítí červená na semaforu tam, kde nikdo není taky nechápu - semafory se daj prostě vypínat.
Ano, proč svítí červená na semaforu tam, kde nikdo není taky nechápu - semafory se daj prostě vypínat.
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Protože to, že tam zrovna nic nejede neznamená, že to tak nebude za 5; 7; 10 minut… Ale rozumím, že to nechápeš. Jak jsem už psal x krát - jinak bys nevozil písek.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2750
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
A když tam pojede auto - tak je problém se snad řídit platným značením, určujícím přednost...?
To není důvod, aby tam každej kdo přijede tam zastavoval jak trotl
Tuplem, když na těch křižovatkách ještě před deseti lety žádnej semafor nebyl či se normálně vypínal a normálně se žilo.
To není důvod, aby tam každej kdo přijede tam zastavoval jak trotl
Tuplem, když na těch křižovatkách ještě před deseti lety žádnej semafor nebyl či se normálně vypínal a normálně se žilo.
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Přesně! Před 10ti lety byl naprosto stejný provoz i počet aut.
Někdy si říkám, jestli si děláš prdel nebo seš fakt tak blbej?!
Někdy si říkám, jestli si děláš prdel nebo seš fakt tak blbej?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time