BMW Divize
Re: BMW Divize
Nesouhlasím, z autorizáku pošlou video s přesným zdokumentováním závady a nákladů na opravu. Součástí je i cenová nabídka, zákazník buď souhlasí, nebo ne. Nikdo nikoho nenatahuje a nenutí zásahy, které si zákazník neobjednal. Chceš-nechceš, tečka.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Jo, souhlas, jak nemám ráth novoty, tak ten "moderní" postup, co popsal MZ na mě použili taky a mně se to i líbilo (teda kromě té cifry).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
To je sice všechno moc pěkné, ale chtěl bych tedy vidět video, kde zcela upřímní a pravdomluvní potomci loupežníků popisují, jak třeba při demontáži nějaký malamut z jejich dílny zničil světlo za sestře 50 až 60 klacků.
Re: BMW Divize
Závady na světle, co popisuje Pavproch, se žádnou demontáží v servise, vytvořit nedají.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Byls rychlejší, právě sem něco podobného chtěl napsat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Protože si to pp dá na firmu a neřeší to, tak jeho věc. Běžný franta uživatel by za to kilo nikdy nedal, protože by koupil světla z vrakoviště za 12 obě. Nebo by koupil fungl nový Helly za cca 20 vč.DPH/ks. I s nějakou tou prací jsme na 1/2 ceny autorizáku.
Re: BMW Divize
Tak už zase brmbrmbrm bramborem2, zdá se že světla světlujou jak mají i vše ostatní je ok. Hurá!
Jo a byla to pětasedumdesátka sakumprdum (vč zápujčky 218d), takže sem vlastně ještě ušetřil, no....
Jo a byla to pětasedumdesátka sakumprdum (vč zápujčky 218d), takže sem vlastně ještě ušetřil, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ještě dodatek - sumář pocitů z 218d: Nejezdí to (na předokolku) špatně, má to dlouhé převody jako každý dýzl, zátah od volnoběhu je ale i návykový, je to neuvěřitelně tiché až do 160kmph (brambor2 - po přesednutí - je výrazně hlučnější od motoru i podvozku), čtyřválec neosloví ale ani neurazí (N52B30 je ale "návykový", chyběl mi jeho rykot), žere to málo (průměr 5,2 za mnou ujetých asi 500 km). Vadila mi příliš velká prostornost uvnitř, mám radši stísněný kokpit e90. suma sumárum: Fajn přibližovadlo, ale bez emocí, prostě na přesun z A do B.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: