Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tak jasné, to byl jen takový vtip. Nikdo příčetný by si nekoupil BRZ/86 na vození kola
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tak jsem se konecne trochu projel.
Jede to slusne a dost maskuje rychlost, jeste to mam vzadu v hlave ze jedu rychleji nez se zda, tak radeji driv brzdim )
Auto je dost poddajny, tak me s tim bavi jezdit po rozbitych cestach ). Ediff je podivna vec, neprijde mi to moc citelny a vubec tam neni ta jemnost svoru.
Jede to slusne a dost maskuje rychlost, jeste to mam vzadu v hlave ze jedu rychleji nez se zda, tak radeji driv brzdim )
Auto je dost poddajny, tak me s tim bavi jezdit po rozbitych cestach ). Ediff je podivna vec, neprijde mi to moc citelny a vubec tam neni ta jemnost svoru.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
e-diff je slabá náhražka a dej si silnější stabíky, v sérii je to měkota auto.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Marku nevim. Zatim mi to prijde ok. Pry ma faceliftovana M135i jinak nastaveny podvozek. Tady to rika
https://youtu.be/GdjerVKeuF4?t=105
Pry jezdi jako M235i.
Samosvor to snad behem leta dostane
Treba se nekdy potkame a muzes vyzkouset, zda to je jiny, cekal bych, ze oproti M2 to bude o dost vymeklejsi.
https://youtu.be/GdjerVKeuF4?t=105
Pry jezdi jako M235i.
Samosvor to snad behem leta dostane
Treba se nekdy potkame a muzes vyzkouset, zda to je jiny, cekal bych, ze oproti M2 to bude o dost vymeklejsi.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
ten motor
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Sesli jsme se s mmirou (zajimavy jak muze pusobit stejny motor v 340 a 140i rozdilne), pojezdili navzajem auta a kdyz jsem tam byl tak jsem vytahl auto jeste na tamni fajnovou silnicku.
Vcera jsem jeste vozil na rodinne seslosti plne auto lidi, chteli v projizdkovem modu, jeli jsme smerem od Olsovce na Potstat kde se da jezdit 3 a 4 a auto i s plynm zatizenim stihalo brzdit. Brzdy jsou zatim prijemne prekvapeni.
Vcera jsem jeste vozil na rodinne seslosti plne auto lidi, chteli v projizdkovem modu, jeli jsme smerem od Olsovce na Potstat kde se da jezdit 3 a 4 a auto i s plynm zatizenim stihalo brzdit. Brzdy jsou zatim prijemne prekvapeni.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dobrá investice, bez toho to není ono.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Taky si už RWD nedokážu bez svoru představit, souhlasím, jsou to dobře investované peníze.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Souhlas s výše zmíněným. Tak hodně radosti z jízdy. Případně doporučuju drift kurz v Hradci. Celkem fajn zábava a po těch 4h jízdy bokem toho máš celkem dost.