Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Arnie J »

Tak jasné, to byl jen takový vtip. Nikdo příčetný by si nekoupil BRZ/86 na vození kola :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Tak jsem se konecne trochu projel.
Jede to slusne a dost maskuje rychlost, jeste to mam vzadu v hlave ze jedu rychleji nez se zda, tak radeji driv brzdim :-))
Auto je dost poddajny, tak me s tim bavi jezdit po rozbitych cestach :-)). Ediff je podivna vec, neprijde mi to moc citelny a vubec tam neni ta jemnost svoru.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5749
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

e-diff je slabá náhražka a dej si silnější stabíky, v sérii je to měkota auto.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Marku nevim. Zatim mi to prijde ok. Pry ma faceliftovana M135i jinak nastaveny podvozek. Tady to rika
https://youtu.be/GdjerVKeuF4?t=105
Pry jezdi jako M235i.
Samosvor to snad behem leta dostane :-)
Treba se nekdy potkame a muzes vyzkouset, zda to je jiny, cekal bych, ze oproti M2 to bude o dost vymeklejsi.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Arnie J »

ten motor :x
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Sesli jsme se s mmirou (zajimavy jak muze pusobit stejny motor v 340 a 140i rozdilne), pojezdili navzajem auta a kdyz jsem tam byl tak jsem vytahl auto jeste na tamni fajnovou silnicku.



Vcera jsem jeste vozil na rodinne seslosti plne auto lidi, chteli v projizdkovem modu, jeli jsme smerem od Olsovce na Potstat kde se da jezdit 3 a 4 a auto i s plynm zatizenim stihalo brzdit. Brzdy jsou zatim prijemne prekvapeni.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

E-diff je podivnost. HW je hw ...
Stary sel do krabice a novy na auto. :-)
Obrázek
Obrázek

Sem zvedavy jak to bude fungovat, pry se to nema nijak zajizdet a doporucuji jen po 2k km vymenit olej. Udelal jsem asi 20x osmicky a pak 20 kolecek na kazdou stranu.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5749
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Dobrá investice, bez toho to není ono.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od pavproch »

Taky si už RWD nedokážu bez svoru představit, souhlasím, jsou to dobře investované peníze.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1490
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Předseda »

Souhlas s výše zmíněným. Tak hodně radosti z jízdy. Případně doporučuju drift kurz v Hradci. Celkem fajn zábava a po těch 4h jízdy bokem toho máš celkem dost.
Odpovědět