Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Lachende Bestien »

Možná po všech těch "preventivních" investicích do brambor už na šťavnatou baterku pro pindu nezbylo. :p
Podobné zanedbání péče řádného provozovatele vozového parku zasluhuje okamžitě 20 kliků, 30 dřepů a pro římské katolínky 666 fotřenášů.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Přesně, při prvním problému s vypadlou elektrikou tam šla nová baterka, je to ca měsíc z5.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1923
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

U mého 11letého Renaultu bylo příčinou podobných šotků uhnilé zemnění pojistkové skříně.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Jo, i já (jako strojař ynženýr, který o elektrice ví akoráth, že "kope") tuším, že to bude něco takového. Jak začala blbnout před tím měsícem, tak ji musel Michal odtáhnout a pak mi hlásil, že tam byla někde (nevím kde) špatná kostra, tak to buď blbě ukostřil nebo (pravděpodobnější) je to uhnilé ještě někde jinde. Halt 16 let, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

jo to chce někoho s měřákem, kdo se vyzná a ví jak hledat přechodový odpory a úbytky. Taková osvědčená věc u starších aut bývá, vytahat a zastrkat všecky konektory který kde najdeš. Jen na tom bodycomputeru co je vlevo dole pod palubkou, co ovládá skoro všecko kromě motoru a airbagu, je těch zástrček plno a jejich provedení je, mírně řečeno pochybné. A pozor, není to problém Itálie, dělá to Siemens a nejspíš si myslí, že jak to není lokomotiva, tak stačí vlásky a špendlíčky místo kabelů a konektorů. Já tam řešil vyhřátý přívod k přednímu světlu, fakt jak špendlíčky a to tam pár ampér teče. Ale tak už to bývalo dávno, jak v taliánovi zlobí elektrika, určitě je za tím němec.
Ale tu baterku bych určitě změřil taky, i nová může být vadná.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

Snowman000 píše: pát 18 bře 16:21 Tak som asi prisiel na to, preco mi pri prejazde neroznosti od laveho predneho kolesa bucha... :-?
(Vsimnite si miesto kde sa spaja tycka a stabik a tak 10cm vyssie to mlati...)

Obrázek

Je mozne aby tam niekto namontoval zly stabik? :-t
Obrázek

Viete mi to prosim niekto pozriet?
Dakujem
Opravene :ymhug:
Samozrejme nie mnou...ale podarilo sa mi cez par kontaktov dostat k zaujimavemu servisu co robi cisto bavoraky a (ne)prekvapivo zvladli aj malu Pindy Pandu \m/
Za vsetkym bol KO silentblok uchytenia prevodovky, ktora si "sadla" kam nemala...
Myslim, ze ak dalsie auto bude nahodou bavorak tak viem kam s nim pojdem (a ne len s nim) :ympray:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Nechápu.... zítra du s Pindicou na STK, taxem chtěl vymazat chyby v paměti (protože si v poslední době několikrát škytla wolej do sání a spadla do nouzáku) a.... v paměti žádné chyby nejsou/nebyly.

To sem zvjedaff, co zítra na STK najdou, doufám, že to nebde podobné story jako se světlama na bramborovi2....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Hurá!

Pindica schopna, odvedena - zase 2 roky klid, nicméně drobnosti (vymlácené kosti stabilizátoru př. nápravy) našli - při příštím servisu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Právě sem měl problém s balíkem, za který ale (asi) nemůže ČPošta - Pindica bude potřebovat brzo další řádný 15kkm servis, taxem objednal 5l kanistr woleje (italský, dyž italské auto) a .... kanistr má v rohu dírku, z 5ti litrů dobrý litr vytekl do obalů (dvojnásobný igelitový pytlík = udržel ten olej uvnitř)... ale při vyndavání sem se zbabral fest. Důležité ale je, že vytekl jen litr, čili 4 litry zbyly a to je na servis stále dost = Pindica totiž potřebuje jen 2,8litru. Ufff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

Snowman000 píše: ned 10 dub 17:39
Snowman000 píše: pát 18 bře 16:21 Tak som asi prisiel na to, preco mi pri prejazde neroznosti od laveho predneho kolesa bucha... :-?
(Vsimnite si miesto kde sa spaja tycka a stabik a tak 10cm vyssie to mlati...)

Obrázek

Je mozne aby tam niekto namontoval zly stabik? :-t
Obrázek

Viete mi to prosim niekto pozriet?
Dakujem
Opravene :ymhug:
Samozrejme nie mnou...ale podarilo sa mi cez par kontaktov dostat k zaujimavemu servisu co robi cisto bavoraky a (ne)prekvapivo zvladli aj malu Pindy Pandu \m/
Za vsetkym bol KO silentblok uchytenia prevodovky, ktora si "sadla" kam nemala...
Myslim, ze ak dalsie auto bude nahodou bavorak tak viem kam s nim pojdem (a ne len s nim) :ympray:
Tak znovu opravene :ymhug: :D
Dlhsie vysvetlenie...silentblok na prevodovke sice pomohol, ale cim som s tym viac jazdil, tym viac sa buchanie zase vracalo, takze bolo treba sa vratit k povodnemu problemu. Samozrejme na nete, s tym nikdo nikdy problem nemal, takze nastal cas na trochu brainstormingu so servisakom a improvizacie a googlenia. Ciel bol najst tycky, ktore maju rovnaky uchyt, len su o nejaky ten cm dlhsie ako to co tam bolo...az som nasiel tycky z C4 Picasso ktore boli o 2,5 cm dlhsie a sadli tam jak uliate. Ziadne buchanie ani ked to zoberiem nechutnou rychlostou cez retarder a mam pocit ze sa to menej naklana :-?? \m/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět