Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Snowman000 píše: pát 18 bře 21:24(PPeho by mala mat 20mm)
Nepodívám se, nezměřím, nevyfotím... Pindica je kdesyk pryč (juniorka + plná nádrž :D ).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Snowman000 »

Ze ju pozdravujem a dakujem :D

Ale ne, uplne v pohode, ma to cas ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Chjo no... poradí mi někdo na co se soustředit, kde hledat chybu?

Juniorka už po několikáté nemohla nastartovat, po zasunutí klíče a sešlápnutí spojky až na doraz vůbec nezačne točit/startovat. Až na několikátý pokus začne a chytí na první škyt. Sem to zkoušel a mně chytne vždy na poprvé. Juniorka říkal, že dnes nastartovala až poté, co tam ten klíč strčila otočený o 180st (je oboustranný = symetrický).
Napadá mě: baterka v klíči - až se do toho klíče dostanu (videa na webu ukazují jen trochu jiné typy klíčků) tak ji vyměním. Spínací skřínka (kontakt s klíčem? Immo v klíči? Čidlo sešlápnutí spoj. prdálu?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

baterka v klíči je jen pro odmykač ovladač, na startování nemá vliv. Imobilizer je pasivní, čip v klíči nemá napájení, ožije signálem ze spínací skříňky. a ten taky neovládá starter, taky by svítila kontrolka klíčku kdyby imob nešel. Spínač spojky u pedálu sice je ale aspoň u mýho Pandiska nemá vliv na startování, startuje to se spojkou i bez. Vlastně nevím k čemu tam je, někde jsem četl že podle toho auto pozná že se chystáš řadit a udělá něco s chodem motoru. Osobně mám pocit že lehce zvýší otáčky.
Tipnul bych to na spínací skříňku, trochu jinak vezmeš za klíč a něco nesepne. Eště by teoreticky mohl zlobit starter ale to by se projevovalo bez souvislosti s obsluhou, blblo by to všem.
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1682
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od abgx1 »

Vaculik vravel ze snimac u fiatu je preto aby si nenastartoval so spojkou. Akurat tam vraj dalsi snimac na neutral ktory ti umozni nastartovat aj ked je spojka pustena a zaradeny neutral.

Ak by si mal jednotku a pustenu spojku tak by si nastartovat nemal.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Kuju, musím se nad tím zamyslet...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Neska sem měl (na chvíli) Pindicu (= pro benzín, sahara v nádrži), taxem ji startoval a popojížděl s ní = startování absolutně bez problému, vždy na první škyt. To sem zvjedaff, kdy mi to taky udělá, že otočím klíčkem a .... nic.

Btw, jak píšu vedle, není od věci celoročně s pindicou jezdit na zimních, neska (2.dubence podle kalendáře ale ledenec venku) sem je fest ocenil.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Hmmm, tak v Pindici se něco (nepěkného) s elektrikou děje stále... naposled sem s ní jel (viz předchozí post) 2.dubence a neukazovala nic divného (datum bylo správně = podle kalendáře)... fčíl sem do ní zase vlez (nastartovala na první škyt), ale na palubovce neukazovala aktuální datum, nýbrž 2. února 2003 = za ten necelý týden muselo někdy zase vypadnout napájení (blackout = vynuloval se BC). Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

to bývá první příznak špatné baterie. Mám to ověřené od víc fiatistů, ten motorek startuje velice snadno i se špatnou baterií, skoro není poznat že to točí pomaleji. Jenže při tom poklesne napětí a nestačí to pro některé části výbavy. A typicky se to projeví vynulováním hodin. Já mám jednodušší variantu, jen hodiny a teď to už tak mám asi půl roku. Když byl v noci mráz, nebo se pár dní nejelo, ráno při startování se vynulovaly hodiny. Nevím jak to má ten vybavenější systém, ty moje pak blikají aby daly najevo že jsou rozvrkočený. Už od začátku zimy se chystám že vyměním baterii a ono to při občasném nabíječkování pořád tak nějak funguje. Budu to tak dlouho odkládat, až mě to někde vytrestá. Jo a taky se to pozná, že při tom startování se divně mrsknou ručičky přístrojů. A samozřejmě taky voltmetrem. Ono to napětí padá až někam pod 8 V, to jde poznat i na těch levných čínských voltmetrech co se strkají do palubní zásuvky.. Ale samozřejmě nevylučuju, že nemůže být jiný problém, vyhnilý nějaký konektor, uvolněný spoj.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Ale baterku tuším měnil nedávno.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět