Auto pro maminku cca 50000,-
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Par let me jezdecke kariery jezdim bez abs a zatim jsem se nerozsekal, ani mati. Tuk tuk na drevo Nevidel bych to jako podminku pri koupi auta.
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
maminka se totiž jmenuje Michele MoutonVrooom píše:Par let me jezdecke kariery jezdim bez abs a zatim jsem se nerozsekal, ani mati. Tuk tuk na drevo Nevidel bych to jako podminku pri koupi auta.
taktéž nejsem přílišným vyznavačem elektronických berliček, ale u ABS (pro běžný provoz) rovněž říkám ANO
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
I já se přidávám do klubu "ABS ano". Ono je super podřazování, ale pokud Ti na sněhu vyběhne nějaké zvíře před auto, tak instinktivně zadupneš. Pokud budeš mít 1 kolo na asfaltu a 3 na sněhu, tak už se točíš. Loni jsem něco podobného viděl na D1 v cca 120. Všichni s ABS stáli na brzdách a ABS to za ně vyřešilo. Zezadu přijíždějící Felda vylétla ve vcelku slušných hodinách z dálnice do pole... :-/
2.9T RWD
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Tak tak, ABS rozhodně ano, myslím, že není o čem
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Přidávám se do klubu "ABS ne" a házím zápalnou láhev do klubu "ABS ano" Ať si ho koupí kdo chce, ale stejně jako u čehokoli jinýho platí, že povinně prostě ne. A pak už dávno existují statisiky, který ukazují, že to nehodovost zvýšilo, protože na to lidi slepě spoléhají. Fakticky to pomáhá, psychicky naopak a jako podstatnější se ukázalo to druhý. A to samý to je a bude s ESP.
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
To ja sem taky klidne pro abs, jen ze bych to nevidel jako hlavni podminku pri koupi auta a nektery diky tomu diskvalifikovat. Radsi bych si vybral auto s abs nez bez pokud by stalo stejne. Ale da se jezdit v poho i bez
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Deli: Myslim, ze Reese narazi zavery ucinene treba zde:
http://www.thetruthaboutcars.com/2006/0 ... isk-by-51/
Pokud to nechcete cist cele, pak klicove pasaze:
Ze ABS zejmena horsimu ridici pomuze vyresit tu ci onu konkretni situaci je sice fakt. Ale celkovy efekt je presto negativni, protoze ridici se na tento system predem spolehaji, jedou podle toho a nakonec vyresi mene situaci nez kdyby jeli podle toho, ze se mohou spolehnout jen sami na sebe.
http://www.thetruthaboutcars.com/2006/0 ... isk-by-51/
Pokud to nechcete cist cele, pak klicove pasaze:
When Bosch’s Antiblockiersystem appeared on the US automotive scene in the late ‘70’s, safety advocates hailed electronically assisted braking as a life-saving technology that would reduce the number and severity of accidents. Tests under controlled conditions seemed to support the contention. NHTSA and the insurance industry quickly embraced and promoted the technology.
Researchers have compared accident and fatality rates for vehicles with and without ABS. Other studies have examined the driving records of ABS and non-ABS equipped taxi drivers in Munich and Oslo. The accident and fatality data shows that ABS exacerbates the severity of accidents in certain situations. The taxi study proved that drivers tend to take greater risks in cars equipped with ABS (although the difference in collision rates was not significant). In short, ABS may do more harm than good.
NHTSA, the insurance industry, manufacturers and engineers are all well aware of ABS’ shortcomings. In 1994, Dr. Charles J. Kahane published a paper for NHTSA entitled “Preliminary Evaluation of the Effectiveness of Antilock Brake Systems for Passenger Cars." Kahane reported that “All types of run-off-road crashes – rollovers, side impacts with fixed objects and frontal impacts with fixed objects – increased significantly with ABS. Nonfatal run-off-road crashes increased by an estimated 19 percent, and fatal crashes by 28 percent.” Kahane also concluded that “Rollovers and side impacts with fixed objects… had the highest increases with ABS. Nonfatal crashes increased by 28 percent, and fatal crashes by 40 percent.”
Kdysi jsme o tom psal. To o co se opiraji zastanci je teorie, prvni citovany odstavec. Zivot je bohuzel slozitejsi a o nem jsou vsechny ty dalsi...In 1996, the Insurance Institute for Highway Safety published a news release titled “Antilock Brakes Don’t Reduce Fatal Crashes; People in Cars With Antilocks at Greater Risks- But Unclear Why.” In 1998, Leonard Evans of General Motors’ Global R&D Operations checked NHTSA’s ABS crash data and concluded “it is unlikely that on dry roads ABS can materially reduce risk” and, more shockingly, “ABS is associated with a 44% increase in rollover risk.”
Ze ABS zejmena horsimu ridici pomuze vyresit tu ci onu konkretni situaci je sice fakt. Ale celkovy efekt je presto negativni, protoze ridici se na tento system predem spolehaji, jedou podle toho a nakonec vyresi mene situaci nez kdyby jeli podle toho, ze se mohou spolehnout jen sami na sebe.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Tohle beru u ESP, ale už né tolik u ABS
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro maminku cca 50000,-
Vidite a u ABS to funguje uplne stejne Vzdyt ABS neni nic jineho nez "protiprokluz pro brzdy" a protiprokluz uz nema tak daleko k ESP.
Nevim, jak v podobnem srovnani obstoji ESP (predpokladam, ze stejne), ale u ABS je k dispozici mnohem vice historickych dat a zavery vidite sam. Lide zkratka pojedou treba na kluzku rychleji, kdyz prece mohou kdykoli "zadupnout brzdy". Ale ovladatelnost auta pod brzdami neni az tak nekonecna hodnota, aby vyvazila delsi brzdnou drahu jako takovou...
Nevim, jak v podobnem srovnani obstoji ESP (predpokladam, ze stejne), ale u ABS je k dispozici mnohem vice historickych dat a zavery vidite sam. Lide zkratka pojedou treba na kluzku rychleji, kdyz prece mohou kdykoli "zadupnout brzdy". Ale ovladatelnost auta pod brzdami neni az tak nekonecna hodnota, aby vyvazila delsi brzdnou drahu jako takovou...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n