A jeste by musela mit zadni sedacky ... Nee, mne by stacila M235i. Presne jako tahle, ale o par tisic ecek levnejsi ... Jak tak snim tak uz jsem si zvedl rozpocet na 700k - asi 28k eur, ale nic extra se najit neda. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 10b16d6aca
Dneska jsem potkal BRZ a vypada to fajnove. A GRko ma mega vyhodu v nizke vaze. Bohuzel vetsinou silny auto je i velka vaha :-/ ...
greg: No ruku do ohna za to ze bude v EU Supra s manualom bych teda rozhodne nedal, obavam sa ze to narazi na "nezaujem" a emisne povolenky. Uz len to ze GR86 tu s nami bude max na dva roky...
Silné auto s turbem a nízká váha moc nejdou dohromady. Větší chladiče, převodovka, kardan, diferák, poloosy, to všechno si vyžádá robustnější zavěšení, větší brzdy, které se zas vlezou jen do větších kol. A metráky naskakují. Asi proto je Toyobaru udělané tak jak je
Technická perlička na tom autě je kombinace přímo/nepřímovstřik, to může Miata ND závidět.
Zajda píše: ↑čtv 17 bře 15:02
Silné auto s turbem a nízká váha moc nejdou dohromady. Větší chladiče, převodovka, kardan, diferák, poloosy, to všechno si vyžádá robustnější zavěšení, větší brzdy, které se zas vlezou jen do větších kol. A metráky naskakují. Asi proto je Toyobaru udělané tak jak je
Technická perlička na tom autě je kombinace přímo/nepřímovstřik, to může Miata ND závidět.
A netreba zabudat na to ze to ani nema byt extremne rychle auto, to nie je jeho poslanie a oni tam dali atmosfericky motor s takymto vykonom zamerne.
Celkom by ma zaujimalo ake ma vyhody to kombinovane vstrekovanie, vyznas sa v tom? predpokladam ze by sa ten motor mal menej zanasat karbonom vdaka napriamemu vstrekovaniu, ale nejake ucelene zhodnotenie by som uvital
V skratke, idealne riesenie a ideal z oboch svetov. Sam som podla toho hladal auto (2.0 TSI v Alltracku).
Efektivita pri ciastocnej zatazi priameho vstrekovania, ale nezanasanie sa karbonom vdaka nepriamemu vstrekovaniu, ktore omyva sacie ventili pri nepriamom, co sa deje ked sa tomu trosku zatopi pod kotlom a prepne do nepriameho. Takze idealne obcas s tym jazdit "na taliana"
(kazde auto to ma ale trosku inak nastavene)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
greg: Gratulace k objednávce. Myslím, že nebudeš litovat. Sportík je super, ale tohle bude úplně jiná liga:-)))
Vrooom: Upgrade po Z4 3.0 je porsche:-)))
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry píše: ↑čtv 17 bře 17:44
greg: Gratulace k objednávce. Myslím, že nebudeš litovat. Sportík je super, ale tohle bude úplně jiná liga:-)))
Vrooom: Upgrade po Z4 3.0 je porsche:-)))
No porsche je provozne uplne mimo moji ligu ... A vzhledem k tomu co me za volantem bavi - rozevlata zad, je pro me optimalni motor vepredu a pohon vzadu