Mazda - kacko a jeho pindy
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Kolik na tom soudu tak mohl provařit?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
V nákladech protistrany 55369,60 Kč na prvním, 27 684,80 Kč na druhém. Soudní poplatky 5 % z žalované částky první soud, odvolací IMO nic, za dovolání k NS 14000 Kč. Nepočítám výdaje na advokáty.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
OK, když mám svoje vlákno tak si tady s dovolením jenom něco odložit.
Tady to je co Mazda prodávala:
https://m.youtube.com/watch?v=Th58DpEIX98
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... 179412?kol s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... =t&sd=a&am p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... -000-km-17 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2- ... eje-172816
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=2700
Tady to je co Mazda prodávala:
https://m.youtube.com/watch?v=Th58DpEIX98
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... 179412?kol s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... =t&sd=a&am p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/poza ... -000-km-17 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2- ... eje-172816
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... start=2700
Naposledy upravil(a) kacko dne stř 02 bře 13:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Varování!
Vedení importu Mazdy neřeší reklamace!
https://www.poradte.cz/auto-moto/34467- ... ktiky.html
A není to jenom o naftě
Cele je to o chování importu Mazdy, které reklamace neřeší a je jedno jestli je to nafta, benzin, spojka, zrcátka nebo barva!
S jídlem roste chuť!!!
Paní Martina napsala:
Dobrý den Mazda mě velice zklamala mám cx5 praskla přední světla u držáku a nikdo ani servis ani centrála v Praze to nechce řešit nesetkal se s tím už někdo prosím
froger napsal:
Odpovědět ... 2020-05-11 18:47:08 Hosi ako to tu citam, ja sa ak by sa robila hromadna zaloba velmi rad pridam a myslim ze len v SR poznam 4 co urcite taky. ja osobne mam benzin 2,5 2019 , motor je zasrata olejnicka a obcas klepou ventily , takze zadne take ze benzin je dobry , byl , uz nie je ... 40 000km a chcije mi z neho olej a nevedia zistit odkud , klepe , ale nie vzdy takze nevedia preco, a kedze mam tu romanticku farbu red crystal soul asi si viete predstavit aku mam ,,radost,, ze som to kupil. Cely import to ma totalne u prdele, na maily neodpisujou, pres FB si vyzadali VIN a vic se neozvali taky .. Osobne chci jit do sudneho sporu , ale mam to taky na firmu ... nech si to vezmu a vratia mi peniaze, nech si odrataju co som najazdil a at to jde z domu
Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2 ... eje-172816
20:13 х Komentář Jaromír Mirunka Šebesta Żupan Hijenič Von má ale pan vážený pane bohužel pravdu , já jednu z těch Mazd mám , motor odešel při 102 000 km , cena opravy dohromady komplet 170k CZK , Mazda se k tomu postavila tak že auto již není v záruce , servisy v Mazdě , dva měsíce než se to stalo jsem byl v servisu , dostal jsem 4 papiry s asi 50ti fajfkama , jak je vše super . Kdyby jste měl někdo zájmem naidu fotek vaček Napište odpově ...
18:03 اجالا Amazdaklan.cz nový člen Zdravím pánové , dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min . týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sériis vačkou . Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky , bohužel mi nedokázali říct , kolik by to stálo . Cenu mi pošlou emailem - OK . CO mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu . Auto je z ČR koupeno 2014 ( výroba ale 2013 ) a jezdilo na prohlídky , já jsem 2 majitel . Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl , že takhle šmahem je to celkem divný , že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne , že ne . Ale třeba to ví , to já nevím , nejde mi o technika . Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy - máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin . podílet ? - kolik tak koštuje výměna vačky , ví někdo ? Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru . Auto je krásný , tak myslím , že když vyřeším vačku , jsem v poho .
22:04 < ... Příspěvek AutoPalace Praha Spořilov Erik Sedláček Osobní zkušenost s mazdou , jízda , vybavenost atd super . Mazda 3 HB , kupovaná v polovině 2020 , odešla spojka po 6 měsících a najetých 15tis . kilometrech , reklamace neuznaná . Autorizovaný servis to uhrál na opotřebení spojky , výměna za novou 60tis ! Tak popřemýšlet jestli se opravdu vyplatí kupovat nové auto od Mazdy , vzhledem k tomu , že ta pár léta záruka se vztahuje očividně maximálně na kosmetické závady .
9:32 < Příspěvek Mazda ČR Michael Davidek Ládio Laurenčík : Já byl s Toyotou spokojený , bohužel v designu na tom nejsou tak dobře jako Mazda . Ale kvalita laku Mazdy mě strašně zklamala a to jednání od zastoupení Mazdy , že jim je to vlastně jedno , jestli mají zákazníky a jestli se k nim tito zákazníci vůbec vrátí . Jestli nechtějí , já jim příště svoje peníze vnucovat nebudu .
1 d Vít Pavliš Po 8 tisících je to zralý na celolak a taky na výměnu volantu , který se loupe .
Martin Šlambor : Po mesici jsem tu jejich "kvalitu" reklamoval a vysmal se mi prodejce i jejich republikove zastoupeni. Ten pocit podvedeneho zakaznika ze me jeste nevyprchal.
Lukáš Lavička napsal:
Před 3 měsíci
Michal Drobec
To je sice možné, aleodpovídá to mé zkušennosti
Mazda 6 2,2D 2016 - 10 reklamnací, po 2 ltech vyměněné turbo a teď po konci 5 leté záruky už to zase zlobí
Budu měnit turbo každé 2 roky???? Můžu se leda soudit na skrytou vadu. Spoustu času a peněz.
To auto je prakticky neprodejné, nebo s brutální ztrátou.
Nepodrželo mne ani distributor ani zastoupení Mazda v ČR.
RYBA SMRDÍ OD HLAVY
Vedení importu Mazdy neřeší reklamace!
https://www.poradte.cz/auto-moto/34467- ... ktiky.html
A není to jenom o naftě
Cele je to o chování importu Mazdy, které reklamace neřeší a je jedno jestli je to nafta, benzin, spojka, zrcátka nebo barva!
S jídlem roste chuť!!!
Paní Martina napsala:
Dobrý den Mazda mě velice zklamala mám cx5 praskla přední světla u držáku a nikdo ani servis ani centrála v Praze to nechce řešit nesetkal se s tím už někdo prosím
froger napsal:
Odpovědět ... 2020-05-11 18:47:08 Hosi ako to tu citam, ja sa ak by sa robila hromadna zaloba velmi rad pridam a myslim ze len v SR poznam 4 co urcite taky. ja osobne mam benzin 2,5 2019 , motor je zasrata olejnicka a obcas klepou ventily , takze zadne take ze benzin je dobry , byl , uz nie je ... 40 000km a chcije mi z neho olej a nevedia zistit odkud , klepe , ale nie vzdy takze nevedia preco, a kedze mam tu romanticku farbu red crystal soul asi si viete predstavit aku mam ,,radost,, ze som to kupil. Cely import to ma totalne u prdele, na maily neodpisujou, pres FB si vyzadali VIN a vic se neozvali taky .. Osobne chci jit do sudneho sporu , ale mam to taky na firmu ... nech si to vezmu a vratia mi peniaze, nech si odrataju co som najazdil a at to jde z domu
Více na: https://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2 ... eje-172816
20:13 х Komentář Jaromír Mirunka Šebesta Żupan Hijenič Von má ale pan vážený pane bohužel pravdu , já jednu z těch Mazd mám , motor odešel při 102 000 km , cena opravy dohromady komplet 170k CZK , Mazda se k tomu postavila tak že auto již není v záruce , servisy v Mazdě , dva měsíce než se to stalo jsem byl v servisu , dostal jsem 4 papiry s asi 50ti fajfkama , jak je vše super . Kdyby jste měl někdo zájmem naidu fotek vaček Napište odpově ...
18:03 اجالا Amazdaklan.cz nový člen Zdravím pánové , dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min . týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sériis vačkou . Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky , bohužel mi nedokázali říct , kolik by to stálo . Cenu mi pošlou emailem - OK . CO mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu . Auto je z ČR koupeno 2014 ( výroba ale 2013 ) a jezdilo na prohlídky , já jsem 2 majitel . Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl , že takhle šmahem je to celkem divný , že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne , že ne . Ale třeba to ví , to já nevím , nejde mi o technika . Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy - máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin . podílet ? - kolik tak koštuje výměna vačky , ví někdo ? Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru . Auto je krásný , tak myslím , že když vyřeším vačku , jsem v poho .
22:04 < ... Příspěvek AutoPalace Praha Spořilov Erik Sedláček Osobní zkušenost s mazdou , jízda , vybavenost atd super . Mazda 3 HB , kupovaná v polovině 2020 , odešla spojka po 6 měsících a najetých 15tis . kilometrech , reklamace neuznaná . Autorizovaný servis to uhrál na opotřebení spojky , výměna za novou 60tis ! Tak popřemýšlet jestli se opravdu vyplatí kupovat nové auto od Mazdy , vzhledem k tomu , že ta pár léta záruka se vztahuje očividně maximálně na kosmetické závady .
9:32 < Příspěvek Mazda ČR Michael Davidek Ládio Laurenčík : Já byl s Toyotou spokojený , bohužel v designu na tom nejsou tak dobře jako Mazda . Ale kvalita laku Mazdy mě strašně zklamala a to jednání od zastoupení Mazdy , že jim je to vlastně jedno , jestli mají zákazníky a jestli se k nim tito zákazníci vůbec vrátí . Jestli nechtějí , já jim příště svoje peníze vnucovat nebudu .
1 d Vít Pavliš Po 8 tisících je to zralý na celolak a taky na výměnu volantu , který se loupe .
Martin Šlambor : Po mesici jsem tu jejich "kvalitu" reklamoval a vysmal se mi prodejce i jejich republikove zastoupeni. Ten pocit podvedeneho zakaznika ze me jeste nevyprchal.
Lukáš Lavička napsal:
Před 3 měsíci
Michal Drobec
To je sice možné, aleodpovídá to mé zkušennosti
Mazda 6 2,2D 2016 - 10 reklamnací, po 2 ltech vyměněné turbo a teď po konci 5 leté záruky už to zase zlobí
Budu měnit turbo každé 2 roky???? Můžu se leda soudit na skrytou vadu. Spoustu času a peněz.
To auto je prakticky neprodejné, nebo s brutální ztrátou.
Nepodrželo mne ani distributor ani zastoupení Mazda v ČR.
RYBA SMRDÍ OD HLAVY
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Zdravím, dovolte mi krátce zhodnotit Mazdu 6 Wagon generace GJ.
Za prvé, Mazda je nádherné auto. Vypadá dobře z většiny úhlů, nejslabší místo bude asi přímo zezadu, kdy je záď možná moc zvedlá, ale jinak opravdu radost pohledět. Bohužel je vidět, že kreativita se zvenčí dovnitř nepřenesla. Vnitřek je nudný, konvenční a ve většině šestek úplně stejný. Funkčnost je naštěstí příkladná a není třeba nad ničím tápat nebo hledat, vše je tam, kde má být. Snad jen zámek auta jsem hledal abych se ujistil, že když zamknu dveře řidiče, zamkne se celé auto. Ve výsledku jednoduché a funkční.
Dostaňme se ale k jádru pudla - k motoru. Moje Mazda má 2.2 litrový naftový čtyřválec o výkonu 129 kW. Ten se na kola dostává přes šestistupňový automat s hydrodynamickým měničem. Naftové motory v této generaci šestek (a Mazd obecně) jsou jednoduše katastrofa, stačí prozkoumat fórum mazdaclubu a budete trochu v obraze. Nikde na internetu se to jinak nedozvíte. Problémem je slabý materiál ze kterého je vačka. Ta se díky své měkkosti časem (třeba během i jen 10 000 km) obrousí natolik, že její kovové piliny začnou zvedat hladinu oleje a skrz něj se dostanou do brzdové soustavy a k turbům. Nemluvě o tom, že díky kovovým částečkám v oleji trpí všechny komponenty používající olej. Můžou poničit kdeco a olej se vám začne mísit s naftou a ztrácí svou mazací schopnost. Tohle vše se Vám projeví poklesem výkonu (ale pozvolným, takže většina řidičů si spíš nevšimne), tuhnutím brzdového pedálu, zvýšenou spotřebou, častou regenerací (není kontrolka, takže opět běžný řidič netuší) a končí to rozsvícením palubní desky a odtahem, kdy už je škoda nevratná a všechny poškozené díly je nutné vyměnit. V závislosti na množství škody je oprava v rozmezí 80 - 200 tisíc.
Mimo tuto fatální chybu je Mazda velmi praktickým autem, kufr je dobře přístupný, skládání sedadel táhlem z kufru je geniální.
Vytkl bych, že kožená sedadla nejdou dát tak nízko jako látková. Vytkl bych, že sedadlo spolujezdce nejde výškově nastavit ani v nejvyšší výbavě.
Dalším otazníkem je velikost nádrže, v materiálech se píše 62 litrů, s dojezdem 11 km se mi povedlo nejvíce natankovat 52 l. Víc ani ťuk. To v kombinaci se spotřebou mezi 7 a 8 litry dává reálný dojezd někam mezi 600 a 700 km. To je opravdu mizérie na střední třídu v naftě.
Obecná rada ode mě zní - když Mazdu, tak v benzínu. Nafta je bazmek a doufám, že těch řidičů, co se s ní musí potýkat, bude co nejméně.
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... JMRL5NEbAQ
Za prvé, Mazda je nádherné auto. Vypadá dobře z většiny úhlů, nejslabší místo bude asi přímo zezadu, kdy je záď možná moc zvedlá, ale jinak opravdu radost pohledět. Bohužel je vidět, že kreativita se zvenčí dovnitř nepřenesla. Vnitřek je nudný, konvenční a ve většině šestek úplně stejný. Funkčnost je naštěstí příkladná a není třeba nad ničím tápat nebo hledat, vše je tam, kde má být. Snad jen zámek auta jsem hledal abych se ujistil, že když zamknu dveře řidiče, zamkne se celé auto. Ve výsledku jednoduché a funkční.
Dostaňme se ale k jádru pudla - k motoru. Moje Mazda má 2.2 litrový naftový čtyřválec o výkonu 129 kW. Ten se na kola dostává přes šestistupňový automat s hydrodynamickým měničem. Naftové motory v této generaci šestek (a Mazd obecně) jsou jednoduše katastrofa, stačí prozkoumat fórum mazdaclubu a budete trochu v obraze. Nikde na internetu se to jinak nedozvíte. Problémem je slabý materiál ze kterého je vačka. Ta se díky své měkkosti časem (třeba během i jen 10 000 km) obrousí natolik, že její kovové piliny začnou zvedat hladinu oleje a skrz něj se dostanou do brzdové soustavy a k turbům. Nemluvě o tom, že díky kovovým částečkám v oleji trpí všechny komponenty používající olej. Můžou poničit kdeco a olej se vám začne mísit s naftou a ztrácí svou mazací schopnost. Tohle vše se Vám projeví poklesem výkonu (ale pozvolným, takže většina řidičů si spíš nevšimne), tuhnutím brzdového pedálu, zvýšenou spotřebou, častou regenerací (není kontrolka, takže opět běžný řidič netuší) a končí to rozsvícením palubní desky a odtahem, kdy už je škoda nevratná a všechny poškozené díly je nutné vyměnit. V závislosti na množství škody je oprava v rozmezí 80 - 200 tisíc.
Mimo tuto fatální chybu je Mazda velmi praktickým autem, kufr je dobře přístupný, skládání sedadel táhlem z kufru je geniální.
Vytkl bych, že kožená sedadla nejdou dát tak nízko jako látková. Vytkl bych, že sedadlo spolujezdce nejde výškově nastavit ani v nejvyšší výbavě.
Dalším otazníkem je velikost nádrže, v materiálech se píše 62 litrů, s dojezdem 11 km se mi povedlo nejvíce natankovat 52 l. Víc ani ťuk. To v kombinaci se spotřebou mezi 7 a 8 litry dává reálný dojezd někam mezi 600 a 700 km. To je opravdu mizérie na střední třídu v naftě.
Obecná rada ode mě zní - když Mazdu, tak v benzínu. Nafta je bazmek a doufám, že těch řidičů, co se s ní musí potýkat, bude co nejméně.
https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... JMRL5NEbAQ
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Shr3k 21. 7. 2020 09:35
perdus píše:
Dobrý den, máte někdo zkušenosti s motorem 2.2D? Jak je tom se spolehlivostí celkově mazda6?
Děkuji
Kokeš mediální poradce Mazdy odpovídá!
Fungl nová GL MY2019 je bez problémů, GJ/GL MY2013-MY2018 stojí bez nadstandardního servisu za nic. GH MY2008 do konce výroby 2012 výborný motor.
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.ph ... start=4140
perdus píše:
Dobrý den, máte někdo zkušenosti s motorem 2.2D? Jak je tom se spolehlivostí celkově mazda6?
Děkuji
Kokeš mediální poradce Mazdy odpovídá!
Fungl nová GL MY2019 je bez problémů, GJ/GL MY2013-MY2018 stojí bez nadstandardního servisu za nic. GH MY2008 do konce výroby 2012 výborný motor.
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.ph ... start=4140
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Takže mediální poradce mazdy píše do diskusí, že ty motory stojí zapiču? To by ho měli vyhodit asi...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Ano, tak to je. Zato Kamenickému zbyde do konce života jen fňukat.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
Už mi je jasné kde se na FB bere tolik užitečných idiotů!
Re: Mazda - kacko a jeho pindy
A co s tím? To je jako další kňučení trotla, co si myslel, že dostane zpátky prachy po 2leté záruční lhůtě a nenechal si místo toho radši vyměnit (klidně celý) motor na cizí účet? Patří mu to, nemá dělat furianta.
Ahoj, já jsem Kamenického uloženka, chcete mě? Jak vidíte, svítí mi tam 6 servisních kampaní, ale to vůbec nevadí, jsem přítulná a vynahradím vám to.
Ahoj, já jsem Kamenického uloženka, chcete mě? Jak vidíte, svítí mi tam 6 servisních kampaní, ale to vůbec nevadí, jsem přítulná a vynahradím vám to.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ