Ruská auta

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: stř 16 úno 15:27

Re: Ruská auta

Příspěvek od zelvotron »

Tohle je taky zajímavej obrázek, nakonec to měli udělat už dávno, protože ty starý modely jim dost ubíraly prodeje nových.

Obrázek

Zajímavá je informace, že krátkej hatchback a kombi by mělo zůstat ve výrobě jako kalina, trochu v rozporu s tim jsou ale tyhle uniklý fotky:

Obrázek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ruská auta

Příspěvek od pjanda »

zevlotron: Zajimave informace, je videt, ze se o to zajimate o dost vice nez my :) Minimalne Grantu ale budeme sledovat.

Zatim jsme doplnili ke Grante alespon kompletni technicke udaje a specifikace dle ruskeho PDF :) Tabulky jsem zpracovaval osobne, a tak jsou uzasne prehledne ;))

http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... led-vybav/

Jen jsem nepochopil, co znamenaji ta tri madla :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
zelvotron
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: stř 16 úno 15:27

Re: Ruská auta

Příspěvek od zelvotron »

Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF ;)

3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru :)

Toho paradoxu, že ten prostřední motor má kapánek lepší zrychlení jsem si taky všimnul, ale nesmíme zapomenout na to, že auto s ním v menší výbavě je lehčí (i když jen o 20 kilo) a nemá klimatizaci. Ale obecně přínos šestnáctiventilu se hodně diskutoval už u desítek (tehdy u 1,5 rozdíl 10 kW a 9 Nm), 16v je ale zase sám o sobě o něco těžší a s vyššími pasivními odpory. V praxi - hlavně pocitově je 8v v nižších otáčkách a při rozjezdu příjemnější a pružnější, ale ani ve vyšších otáčkách nijak výrazně neumírá, 16v v nižších otáčkách je trochu letargičtější a při rozjezdu má poměrně velkou citlivost na dávkování plynu a rád řidiče vytrestá zhasnutím, pokud si nedá pozor. Hlavní výhodou 16v je kultura chodu a nižší hlučnost (hlavně na volnoběh) a pak samozřejmě získává ve vyšších otáčkách řekněme od 3500 až 4000 (což je + hlavně při dálničních rychlostech). 16v myslím víc doplácí na emisní limity, oba motory mají omezovač na 6000 ot, a to právě u 16v hlavně kvůli emisím.

No ale to je v podstatě minulost, teď je ještě otázka jak se do toho projeví elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ruská auta

Příspěvek od pavproch »

zelvotron píše: elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
pjanda píše:Obrázek
nárust velikosti, hmotnosti, euro5, elektronický plyn....tak to už je opravdu v prteli (pardón, vlastně sem sem říct že tak je to správně 8-x ), jestli tyhle bruselské eko-socialisticko-eroristické rozmařilosti dorazily už i na širou rus... :-q
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Ruská auta

Příspěvek od Reese »

pavproch: Jak ten článek čtu, tak ne až tak, ale pokud to chtějí prodávat i v EU, musí tam nějaký eurozáklad mít. Je smutný, jaký přístup vládne světu.

Jo a z těch dvou aut se mi libí to vpravo :) Zadokolka, žádný euro, žádný elektronický plyn. Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ruská auta

Příspěvek od pjanda »

zelvotron píše:Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF ;)

3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru :)
Dekuji :) Meli jsme tam par chybicek, ale s pomoci nesmlouvavych ladofilu jsme to doladili ;)

Jinak mne se zda byt Granta porad "sympaticky staromodni" - rozumna hmotnost, malo zbytecnosti, adekvatni cena... Je samozrejme otazka, jak to bude fungovat, ale to asi jen tak nezjistime.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Ruská auta

Příspěvek od Vrooom »

Reese píše: Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Presne tohle mi pripada nejmarkantnejsi u mitsubishi evo x, ktery je diky tomu zabity. Tehle ruske popelnici nepomuze nic :)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ruská auta

Příspěvek od pjanda »

Toto me docela pobavilo :)

http://www.autoforum.cz/bleskovky/lada- ... sim-video/

Zajimave je, ze to to auto opravdu vydrzi. U Skodovky 1xx jsem si jisty, ze by se to ohnulo, parkrat jsem dvere relativne malou silou rovnal smerem vzhuru, takze dolu to jiste pujde o to snaze...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: Ruská auta

Příspěvek od metaljohn »

To by měli pustit tomu US dealerovi VW, ten by koukal, že to není nic tak neobvyklýho, jak se tam honosí.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf
Mistr volantu
Příspěvky: 827
Registrován: stř 18 kvě 11:53
Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
Kontaktovat uživatele:

Re: Ruská auta

Příspěvek od Psycho vlk Wolf »

zelvotron píše:........Obrázek
Zdá se mi to nebo je to auto křivé? :-? :D
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp

Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Odpovědět