Předseda: na Akcelerace videoblog občas koukám, myslím, že teď měl i pár cest z Německa. Ano asi se to dá, ale jak napsal Snowman je to za cenu rychlosti.
Já nepotřebuju Německo projet 200 km/h +, ale pořád se dá s našim benzíovým autem při mírném provozu jet pohodlně 170-180 km/h tempomat bez toho, aby mě to pak u pumpy zruinovalo a těch 1250 km ujedem v rozumném čase.
Ale to jsem já, někomu to samozřejmě třeba vyhovuje. Věřím, že jsou lidi kteří si během nabíjení vyřídí hovory, udělají něco do práce na nb a podobně, proč ne, mě se tyto přesuny týkají jako cesty za rodinou, kdy jsme rádi, že dcera tak nějak přes tu noc prospí a těch 10-11 hodin jen neprokřičí.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Jinak musím ještě podtknout, že na to daily do práce mi to jinak nákladově vycházelo pěkně. Při belgických cenách veřejné dopravy, cenách benzinu mi ty cesty MX-30 vycházely asi jako ekvivalent spotřeby cca. 3,5 l paliva (počítám nabíjení z veřejných placených stanic bez jakýchkoliv registrací, nebo karet - platba pouze kreditkou vs. tankování Naturalu) a to jsem tím elektrem jezdil podobně, jako jezdím s 6kou, kde máme dlouhodobý průměr kolem 9,5l/100km. Ale ani tak, by tam ta návratnost nebyla-