V vs. Multivan
Re: V vs. Multivan
Podle mě tvrdší bude v případě tažného zařízení.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V vs. Multivan
nn
To boli normalne samostatne priplatky v cenniku, cast podvozok... "Celková hmotnosť vozidla zvýšená na 3 200 kg"
Ale myslim ze sa to takylo len caravelly a transportera
To boli normalne samostatne priplatky v cenniku, cast podvozok... "Celková hmotnosť vozidla zvýšená na 3 200 kg"
Ale myslim ze sa to takylo len caravelly a transportera
Re: V vs. Multivan
Tazne tam nemam, jen pripravu pro tazne (coz je polozka asi za 5 tis) a pak ridici kod "YG0 - zatizeni taz. zarizeni (maximální zatížení tažného zařízení v rozsahu 2.120 kg - 2.300 kg)", ale to je za 0 Kc, takze to asi nic nedela, netusim. Taky netusim, jestli to je to, o cem mluvi Vaculik ve videu jako o tvrdsi naprave v pripade montaze tazneho zarizeni.
Z toho videa, ve kterem se navic Vaculik DCC vubec nevenuje, jsem si taky uplne zaver neudelal. Jen, ze je hezci na o 20mm snizenem (dynamickem) podvozku, coz je subjektivni, ale mne zrovna se to libi. Sice to snizi svetlou vysku, ale to me asi tolik netrapi, spis resim dostupnost komfortu. Naopak se 2 cm k dobru muzou hodit pri vjezdech do garazi. Jinak ve meste se s tim taky bude jezdit dost. Kdyby ne, tak mozna dost zvazuju V, i kdyz symaptictejsi je mi Multivan. Oboji jsem projel, ale na me je to moc kratka doba, umet si udelat nazor.
Z toho videa, ve kterem se navic Vaculik DCC vubec nevenuje, jsem si taky uplne zaver neudelal. Jen, ze je hezci na o 20mm snizenem (dynamickem) podvozku, coz je subjektivni, ale mne zrovna se to libi. Sice to snizi svetlou vysku, ale to me asi tolik netrapi, spis resim dostupnost komfortu. Naopak se 2 cm k dobru muzou hodit pri vjezdech do garazi. Jinak ve meste se s tim taky bude jezdit dost. Kdyby ne, tak mozna dost zvazuju V, i kdyz symaptictejsi je mi Multivan. Oboji jsem projel, ale na me je to moc kratka doba, umet si udelat nazor.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
DCC určitě. Ve městě to pomůže k lepšímu komfortu (přece je to jenom dodávka) a na dálnici je to ve SPORTu o tost stabilnější, když člověk potřebuje zrychlený přesun.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: V vs. Multivan
Ok, dobry vedet takhle z prvni ruky, diky!
A je nejaky rozdil, pokud se Standardnim nebo Dynamickym (ktery chci) podvozkem ?
A je nejaky rozdil, pokud se Standardnim nebo Dynamickym (ktery chci) podvozkem ?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Nevím…mám standard, protože nechci snížený podvozek. MV s mechanickou uzávěrou zadku projede skoro všecko…dokud nesedne na břich. A proto je každý cm dobrý.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: V vs. Multivan
Ok, tak doufejme, ze to nastaveni dynamickyho podvozku bude s DCC spolupracovat podobne ve smyslu komfortu.
Re: V vs. Multivan
ja len vyzdielam ze mame 4 deti a ked sme cakali stvrte tak som vyberal kam sa posunieme z Ford S-Max (r.v.2016), vyberal som medzi Mercedes V, Multivan a Custom Tourneo od Fordu. V-ecko sa mi pozdavalo, ale bolo mi jasne ze to decka znicia a s urovnou luxusu mi to prislo trochu ako pre dochodcov, takze som to uzavrel tak, ze na to mam este cas ) Multivan zase patri do 'koncernu' co je prva nevyhoda ale uznavam ze je to skvely voz, cenovka sa mi zdala ale sialena (bolo to viac nez MB V co som si klikal u dealera). Zobral som nakoniec Ford Custom Tourneo v plnej vybave, r.v. 02/2020, kratsiu verziu, 185k, 2.0 TDCi a som s nim velmi spokojny. Na behanie po meste mam XC40 a s Tourneom ficime hlavne ked ideme niekam cela rodina alebo pri vyjazde na nejaky distant MTB trip s bikom vo vnutri. Prekvapivo ma vsetkych dig. asistentov (okrem 360 kamery) a parkuje sa s nim velmi dobre, aj vyparkuvava. Nema automaticku klimu ale nejak som si na to zvykol, oprotim Multivan a MB V je v Tourneu zrejme o dost vyssia hlucnost, ale to je tiez vec zvyku. Svoje rozhodnutie som neolutoval a s Tourneom som velmi spokojny. Price tag bol 50k Eur s DPH, oproti MB boli ale ochotni poskytnut aj zlavu. V MB mi hovorili ze na V-ecko sa caka fronta, takze zlavy nedavaju )
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Tak to já na Včko dostal lepší cenu než na MV, ale po zkušenostech s kvalitou od známého, jsem to vyřadil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time