jerry píše: ↑sob 29 led 09:02
Tohle auto se ale nekupuje pro dálnice, je určené pro zábavnou jízdu, nejlépe po okreskách.
S tim bych si dovolil nesouhlasit. Je to levny auto, ktery si nekdo koupi bud jako jedinny nebo max 2 auto. Takze je sice primarne zamereny na okresky, ale to neznamena, ze musi bejt nutne otravny na dalnici.
Kdyz nekdo penize neresi, tak si jako 3-4 kousek do garaze koupi neco lepsiho na okresky.
Myslim, ze kazdy mame aj na to druhe auto rozne naroky.
Ja som napriklad clovek ktory z M135i chce prestupit do GT86 (s malou sancou do GR86) a to prave z dovodu, ze M135i bola uzasna na dialniciach a rychlych okreskach, ale na tie som sa s mojim vyuzivanim druheho auta skoro nepozriem, kedze malokedy idem sam na dlhu trasu a v tom pripade rovno beriem auto cislo 1.
Proste nevyuzity potencial a tym padom ani take VIII GTI mi nema v porovnani s GR86 vobec nic co ponuknut. Na druhu stranu som si isty ze jazda po dialnici na nej nebude ani v najmensom taky ocistec ako s MX-5 NB (a to s nou som si dal raz v novembri trasu BA-BJ pri dialnicnych 160km/h a bez strechy ) alebo aj v porovnani s Pandou 100HP.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Naopak jen at to je kratky a trochu jede. 250Nm neni zadna hitparada. Sem dost zvedavy jak se bude prodavat. Nevi nekdo kolik se tu prodalo GT86? Nemyslim si ze by to byl hit jako yaris GR. Navic bych rekl ze to sem pripadne pujde dotahnout ze statu pote co se tu nebude prodavat, kde ty emise tolik neresi. (A ze tu tech toyobaru z USA je docela dost.)
Nedávno jsem jedno BRZ viděl a naopak jako daily by se mi to hodně líbilo, klidně i to starý. Pokud to točí do 4000 při 130kmh, tak je to podle mýho v pohodě, s tím se dá normálně žít. Mě by na tom jako na daily asi nejvíc vadil ten nízký posed, bo furt nasedám a vysedám. Když se jedu projet v miatě, tak tam padnu prdelí až na podlahu a vždycky si říkám, že tohle asi na ježdění po nákupech po městě už je hardcore .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
jerry píše: ↑sob 29 led 09:02
Tohle auto se ale nekupuje pro dálnice, je určené pro zábavnou jízdu, nejlépe po okreskách.
S tim bych si dovolil nesouhlasit. Je to levny auto, ktery si nekdo koupi bud jako jedinny nebo max 2 auto. Takze je sice primarne zamereny na okresky, ale to neznamena, ze musi bejt nutne otravny na dalnici.
Kdyz nekdo penize neresi, tak si jako 3-4 kousek do garaze koupi neco lepsiho na okresky.
Já znám dost lidí, co po dálnici takřka nejezdí. Patřím mezi ně. Proto bych v takovém autě dlouhou převodovku nechtěl. Pro mě by tím to auto zabili. Naopak uvažuji o zkrácení převodů u Swift Sport. Btw ani jízda v Porsche či Ferrari napříč Evropou po dálnici nic moc. Protože to na to není.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.