![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Tady se mu to prave pekne pokazde utrhne
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
A ano LCI je fajn, jeste teda jednorozec je 135i Lci manual, tam se davala N55 + to ma hydraulicky rizeni. Ale skoro zadny nejsou :-|Snowman000 píše: ↑úte 04 led 10:43 Jo ja prave myslim, ze na zadok sa nieco dat musi pevnejsie...trosku pocit ako najprv predok ide a zadok sa len o nieco neskor zhupne![]()
Ja bych automat do toho nechcel uz len z principu, ale on ten motor prave vobec nevyzaduje mat tak nakratko poskladane prevody. Vsetko to obstara krutak a ano M135i a ani Bondova M140i nemaju vyslovenu spicku vykonostnu. Jednoducho tam mas cely cas za 3 a predbehnes aj behom najkratsej rovinky kolonu aut![]()
M135i mi prisla ze ma charakternejsi motor s viac dramatickym nastupom okolo 3500ot, kde M140i isla o nieco linearnejsie, zvuk ma lepsi taktiez M135i a v neposlednom rade nema este tie debilne medziplyny![]()
Takze ak tak bych siel do M135i LCI - krajsi exterier a interier, poladeny podvozok, ale stary motor a bez medziplynov![]()