Ty jo, takovou spotřebu nemám ani na M2, na M135i to bylo okolo 10l. Vždyť to auto vůbec nežere, za 15 celkovou, na tom stojíš, jak na rýči. To jedeš furt kládu po dálnici a město?
Wroom: já bych si tu M135i úplně v klidu koupil znovu.
Ty jo, takovou spotřebu nemám ani na M2, na M135i to bylo okolo 10l. Vždyť to auto vůbec nežere, za 15 celkovou, na tom stojíš, jak na rýči. To jedeš furt kládu po dálnici a město?
Tak ty jsi s tim ale asi nejezdil jen par km pres mesto, ne?
Toto nerozporujem, je to efektivne a rychle GT v seriovej forme a keby som mal pre nu vyuzitie tak si ju kludne necham, a to je aj dovod, preco som nesiel do ziadnych uprav a radsej ju nechal tak jak bola
uložení předních tlumičů, stabíky a tohle mi stačilo, samozřejmě lze jít dál (kompl. podvozek, silentbloky)
MZ: tak to jsou docela male upravy, ja puvodne myslel, ze to je spis volnejsi od zadku.Eda píše: ↑úte 04 led 09:45 Ja se po nich akorat divam a spis me laka uz 140i, kvuli B58 a jeho spolehlivosti + to jak snasi zvyseni vykonu. Vim ze me to bude lakat a z ciste zadokolky uz bych mel strach takze premyslim o xdrive - mate nekdo srovnani na 135/140i? V serii bude zadokolka se svorem urcite lepsi, ale co kdyz se vykon posune nekam na 400k?