Mám to taky na Bilsteine (B6+origo pružiny) a je to tuhý, ale naši klasickou okresku to zvládá v pohodě. Mám tam 205/45R16 gumy, asi optimální pneu co tam jde ofiko dostat (denis: není zač
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
). Asi nejlepší obutí by bylo "ilegální" 205/50R15 - stejný rozměr jezdí sportíky na ringu. Ještě malinko kratší převod a větší bočnice (tak to mám rád - tuhý podvozek a vyšší tuhá bočnice co odfiltruje malý oscilace). S těma R16 už mi celkový převod tak nevadí, za sebe bych fakt ale preferoval ten svor, kdyby se to už montilo. Se svorem a pár drobnýma úpravama už je to juniorský závoďák, co ti udělá rohlík na hubě při každý projížďce, ale přitom neotravuje a není problém s tím nakroutit na služebce 600km za den. Zkus a uvidíš, ale za mě je to nejlepší auto co jsem kdy měl, takový optimální mix. Jediný co by bylo lepší, kdyby ho vyráběli jako RWD se špérou
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
(bez nárůstu hmotnosti).
BTW: mě teď strašně bouchalo něco od přední nápravy, tak jsem to čeknul a musel jsem vyměnit horní uložení tlumičů a kosti od stabilizátorů - zase je to krásně pevný
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
(nejhorší bylo sundat kosti od stabíků, jinak skládačka podle youtubu). Jsem teda ale jako ku.va ostuda, že jsem to nechal dojít tak daleko. Tyhle věci co se pomalu zhoršujou a člověk si na postupně zvyká jsou děsný na odhalení.