Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
pJanda: Řeknu to takhle: kdybych si (teoreticky) kupoval 911 a měl na vybranou, jestli tam bez příplatku dostanu tu kapotu na ochranu chodců s přidáním 5 - 10 kg na hmotnosti nebo ne, tak bych ji bral. To by podle mého byl korektní postup: dát kupci na vybranou, a to pokud možno beze změny ceny.
Počet chodců sražených Porsche bude asi mizivý, ale může se to stát každému (jak každému řidiči Porsche, tak každému chodci). Já počítám s tím, že můžu občas za volantem udělat chybu a zrovna tohle je inovace, která IMHO dává jistý smysl (tiše předpokládám, že to technicky funguje a opravdu může někomu zachránit zdraví / život). Pořád lepší, než kdyby 911 musela mít pevnou kapotu o 30 cm výš...
Naopak bych si u auta jako je 911 rád odpustil polovinu tlumících materiálů a polovinu elektromotorků, zrcátka a sedačku bych si klidně nastavoval ručně, kufr otvíral mechanickým táhlem atd.
A třeba KERS + prodloužení rozvoru o 7 cm bych si hodně rozmýšlel a bez svezení v obou verzích by se mi těžko vybíralo.
Počet chodců sražených Porsche bude asi mizivý, ale může se to stát každému (jak každému řidiči Porsche, tak každému chodci). Já počítám s tím, že můžu občas za volantem udělat chybu a zrovna tohle je inovace, která IMHO dává jistý smysl (tiše předpokládám, že to technicky funguje a opravdu může někomu zachránit zdraví / život). Pořád lepší, než kdyby 911 musela mít pevnou kapotu o 30 cm výš...
Naopak bych si u auta jako je 911 rád odpustil polovinu tlumících materiálů a polovinu elektromotorků, zrcátka a sedačku bych si klidně nastavoval ručně, kufr otvíral mechanickým táhlem atd.
A třeba KERS + prodloužení rozvoru o 7 cm bych si hodně rozmýšlel a bez svezení v obou verzích by se mi těžko vybíralo.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ja vystrelovacej kapote neverim, ale ja by som si aj tak kupil vyhradne len verziu 4x4, tak mne tych par kilo vpredu nevadi
Ale uznavam ze pan Janda ma pravdu, taketo plizive zvysovanie hmotnosti je cesta do pekla
Ale uznavam ze pan Janda ma pravdu, taketo plizive zvysovanie hmotnosti je cesta do pekla
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To ja bych radsi vystrelovaci kapotu nechtel, jestli to bude stejne "vymakany" jako v GTR ... http://www.gtr.co.uk/forum/127250-accid ... i-did.html
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak to je tedy síla
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Na výbavu typu vystřelovací kapota atd. se lze dívat i z jiné stránky. Výměnou kapoty za obyč, popř. karbonovou můžete ušetřit zajímavou hmotnost. A takto by se dalo pokračovat, stačí se na auto podívat očima minulosti a poměrně velký množství věcí lze jednoduše vyházet. Je jen smutný, že většina dnešních sportovních aut je z toho pohledu "dodo" (dodělat doma) . Ideální by bylo kdyby se tyto "úpravy" nechaly objednat už do výroby, ale to je pořád ta samá písnička o tom co dnešní výrobci nedělají...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
jarka: Uz jsem drive rikal, ze auto je stale vice polotovarem pro domaci dilnu. U BMW uz to tak je dele (ale nebyvalo), u Porsche se mi pred lety libilo, ze tomu tak neni. Sportovni modely Porsche jsou svym zpusobem perfektni, vidim za nimi konkretniho zakaznika, na ktereho miri a kteremu vyhovi prakticky po vsech strankach. S vystrelovaci kapotou uz ho nevidim.
Proto me desi, ze se polotovar ma stat i z takto uzkoprofiloveho auta. Porsche je sice mezi sportovnimi vozy relativne masova zalezitost, ale vedle opravdu masovych znacek tomu tak neni. Opravdu se mi nelibi, ze zacileni na specifickou klientelu je zejmena kvuli regulacim posouvano stale vice mezi specializovane vyrobce, kteri nabizeji take patricne draha auta.
Pred deseti letey si na sportovni jezdeni bylo mozne koupit Ford Focus. Pred peti lety BMW. Dnes Porsche. Za pet let: Noble, Gumpert? A to je jeden specificky pohled. Nemyslim si, ze zakaznici stojici o komfortni nebo jakekoli jine svezeni jsou na tom lepe, unifikace je vseobjimajici...
Proto me desi, ze se polotovar ma stat i z takto uzkoprofiloveho auta. Porsche je sice mezi sportovnimi vozy relativne masova zalezitost, ale vedle opravdu masovych znacek tomu tak neni. Opravdu se mi nelibi, ze zacileni na specifickou klientelu je zejmena kvuli regulacim posouvano stale vice mezi specializovane vyrobce, kteri nabizeji take patricne draha auta.
Pred deseti letey si na sportovni jezdeni bylo mozne koupit Ford Focus. Pred peti lety BMW. Dnes Porsche. Za pet let: Noble, Gumpert? A to je jeden specificky pohled. Nemyslim si, ze zakaznici stojici o komfortni nebo jakekoli jine svezeni jsou na tom lepe, unifikace je vseobjimajici...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jestli nejsou nuceni legislativou vystrelovaci kapotu pouzit ... Rozhodne lepsi ji pouzit nez delat napr vyssi predek aby kapota mohla propruzit. Vystrelovaci kapota se mi vazne nezda jako problem , ktery se musi odstranit (nerekl bych ze udelat to doma homemade bude jednoduchy. RJ zjisti, ze tam neni vystrelovaci bazmek takze auto nenastartuje - potrebna jeste uprava SW, pripadne uplne nova RJ), Rozhodne bude jeste hur a jednou prijde doba kdy ani nebudeme ridit
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nakoniec vzdy je lepsie ked to chodca odstreli nad auto ako by mal vletiet cez predne sklo do kabiny
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
d1.8t: to ale vypadá zvenku krásně. Na volantu a sedačkách se sice někdo vyřádil, ale není to nic hroznýho.