GTD + STI
Re: GTD + STI
Zhruba tak. Když bude na jaře dobře, tak se nějaký nový koupí a žádnej stres. Když bude na jaře špatně, tak budu mít uplně jiný starosti
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Jak se vybírá sedačka?
Nevyhovuje mi v STI posez, chci sedět níž a trošku lepší boční vedení. Elektriku nepotřebuju zachovat, vyhřívání by bylo nice to have, ale nepřiplatil bych za to víc než pár tisíc, takže je to asi off. Zároveň nechci nějakou šílenou závodničku, nedejbože ušáka se čtyřbodem.
Případně doporučení kde mají nějakej pěknej showroom, kde se dá "posedět"?
Edit:
a nevíte, co je tohle za kola?
https://www.youtube.com/watch?v=hU-u_f5w99s&t=28s
Chtěl bych 18" i na léto
Nevyhovuje mi v STI posez, chci sedět níž a trošku lepší boční vedení. Elektriku nepotřebuju zachovat, vyhřívání by bylo nice to have, ale nepřiplatil bych za to víc než pár tisíc, takže je to asi off. Zároveň nechci nějakou šílenou závodničku, nedejbože ušáka se čtyřbodem.
Případně doporučení kde mají nějakej pěknej showroom, kde se dá "posedět"?
Edit:
a nevíte, co je tohle za kola?
https://www.youtube.com/watch?v=hU-u_f5w99s&t=28s
Chtěl bych 18" i na léto
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Japan Racing JR11
Re: GTD + STI
díky
Mám správnou domněku, že ty kola jsou i celkem lehký? Když je porovnám s Ultraleggera? Že jsou lehčí než originál je jasný, jenom nevím jaká je taková "rozumná" hmotnost podobně velkýho kvalitního kola.
Mám správnou domněku, že ty kola jsou i celkem lehký? Když je porovnám s Ultraleggera? Že jsou lehčí než originál je jasný, jenom nevím jaká je taková "rozumná" hmotnost podobně velkýho kvalitního kola.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
https://www.jrkola.cz/page/vaha-disku-jr/7
https://www.proracing.cz/fotky12573/3-w ... weight.pdf
https://www.tirerack.com/wheels/results ... ar=Limited
Nejlehčí běžně dostupné OZ Allegerita budou mít ve srovnatelných 18x8,5 těsně pod 8 kg vs. 10,1 kg u Japan Racing.
https://www.proracing.cz/fotky12573/3-w ... weight.pdf
https://www.tirerack.com/wheels/results ... ar=Limited
Nejlehčí běžně dostupné OZ Allegerita budou mít ve srovnatelných 18x8,5 těsně pod 8 kg vs. 10,1 kg u Japan Racing.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: GTD + STI
Děkuju moc.
Ty OZtka co zmiňuješ se mi nelíbí a ještě k tomu jsou docela drahý. Na druhou stranu jsem pod celkem zásadním vlivem tohodle D-FENS článku:
https://dfens-cz.com/tezky-kola-a-prase ... ma-nohama/
Tak mám zase o čem přemýšlet.
Nechce někdo tu originální sadu? Auto má najeto něco jako 17k. Kontakty s obrubníkem 0.
E: A že na zimních 18" je to daleko sladší poježdění, to je jasný
Ty OZtka co zmiňuješ se mi nelíbí a ještě k tomu jsou docela drahý. Na druhou stranu jsem pod celkem zásadním vlivem tohodle D-FENS článku:
https://dfens-cz.com/tezky-kola-a-prase ... ma-nohama/
Tak mám zase o čem přemýšlet.
Nechce někdo tu originální sadu? Auto má najeto něco jako 17k. Kontakty s obrubníkem 0.
E: A že na zimních 18" je to daleko sladší poježdění, to je jasný
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Dost velké rozdíly budou i ve váze pneumatik a to se dohledává ještě hůř.
Samozřejmě jejich hmotnost působí dál od středu a tím má ještě větší vliv
Lehkost může mít i své drobné minusy. Na A3 mám 2 různé originální 15" sady, jeden typ disků má kolem 9 kg, druhý neuvěřitelných 5,5 kg.
Samozřejmě je auto s lehčíma kolama mnohem čipernější a komfortnější na velkých nerovnostech, těžší kola zase odfiltrují šum z drobných nerovností.
Samozřejmě jejich hmotnost působí dál od středu a tím má ještě větší vliv
Lehkost může mít i své drobné minusy. Na A3 mám 2 různé originální 15" sady, jeden typ disků má kolem 9 kg, druhý neuvěřitelných 5,5 kg.
Samozřejmě je auto s lehčíma kolama mnohem čipernější a komfortnější na velkých nerovnostech, těžší kola zase odfiltrují šum z drobných nerovností.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: GTD + STI
Hmotnosti uvadi treba eshop rajpneu a rozdily na beznych gumach jsou celkem slusny, 1kg u 18" zadnej problem..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
Po 4 letech všechny filtry, oleje vč. převodovky a diferenciálů + vynadání za přetahování kol rázovým utahovákem.
14k vč. DPH u Freye.
Velmi pozitivně překvapen jsem byl.
14k vč. DPH u Freye.
Velmi pozitivně překvapen jsem byl.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Servisáky ty rázové utahováky asi vzrušují. Za svůj život jsem zažil jediný nezavislý pneuservis kde používají momentový klíč. Už nikdy nikam jinam nepojedu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe