jsem jim kdysi volal, že mi na náměstí parkuje nepojízdné auto na placeném místě, tak ať o tom ví a nedávají mi žádné lístky a neměli s tím problémpavproch píše: ↑čtv 07 říj 10:47 Hurá, Pindica už nestojí před 1/2klinikou ale u Michala na vlku - nemá na ni čas.... ufffff, semi ulevilo, bo.... to parkoviště před 1/2klinikou je placené a městkoni to tam kuntrolujou, Michal dokonce říkal, že dyž ji nakládal, tak tam byli, ale ignorovali ho jak ji před jejicj očima "kradl". A za stěračem taky žádnej lístek nebyl....
To sem zvjedaff, kdy zase bude moct juniorka drandit.
Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Pravda vyděsí
Re: Fiat a vše kolem nich
Ty už nevíš, jak bys ušetřil, dobrá parkovací finta.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Už zase yezdim!
... i bez zámku zpátečky. Michal mi ho dal, to je teda ale kus železa....
... i bez zámku zpátečky. Michal mi ho dal, to je teda ale kus železa....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak. Zítra (konečně, po cca půlroce marných pokusů, několika odkladech a obsazených termínech) jedu s Pindicou do autorizáku na (komplexni?) diagnostiku, která má trvat až několik hodin, přitom jde (dle mého) o triviální záležitost: Pindica (1,2i 8V 44kW) má 15let @160tis km, ten motor má slabé místo ve škrtící klapě, po těch letech provozu (dle mého, sem si ale jistý na 99%) přidrhává (nechodí plynule). Bohužel nový ND (celá škrtící klapa) se už neprodává, pouze autorizáky nabízejí (prý profesionálně) repasované škrtící klapy na výměnu a podmínkou je před výměnou diagnostika. Imho ukázka jak jednoduché věci dělat složitě a draze (chtějí za ten repas díl 12 tis + výměna)
Projevuje se to různě - občas vysoký volnoběh, občas zůstanou viset otáčky při přeřazení, při brždění motorem to zpomaluje nerovnoměrně a tak podobně.
To sem zvjedaff: a) jak dlouho tam zítra zkysnu a za b) esli mi potvrdí mé domněnky a bude následovat výměna škrt klapy.
Projevuje se to různě - občas vysoký volnoběh, občas zůstanou viset otáčky při přeřazení, při brždění motorem to zpomaluje nerovnoměrně a tak podobně.
To sem zvjedaff: a) jak dlouho tam zítra zkysnu a za b) esli mi potvrdí mé domněnky a bude následovat výměna škrt klapy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Musí zákazníka vytěžit do mrtě
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Příští týden měním (tu klapu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
Já bych se na vašem místě v tom autorizáku zeptal, jestli je tamní osazenstvo přímými příbuznými loupežníků z Arabely.
Chtít DVANÁCT LITRŮ za použitý repasovaný díl s nejasnou spolehlivostí na levné malé auto už si fakt moc jinak vysvětlovat nelze.
Jestli nakonec nebude rozumnější problematického patnáctiletého staříka poslat ze skály a pořídit v této kategorii něco jiného/nového?
I když vybrat něco solidního je dost obtížné, protože podle dnešní perverzní logiky výrobců aut jsou malá levná auta neekologická na rozdíl od velkých těžkých sportovních náklaďáků, a to hlavně těch s půltunovým, superekologicky vyrobeným akumulátorem.
Protože s takovou do toho za chvíli budete solit pomalu jak do brambory, ale tam si to aspoň člověk může zracionalizovat 6válcovou atmosférou/akčním podvozkem/prémiovým fílingem(až na ten olej).
Chtít DVANÁCT LITRŮ za použitý repasovaný díl s nejasnou spolehlivostí na levné malé auto už si fakt moc jinak vysvětlovat nelze.
Jestli nakonec nebude rozumnější problematického patnáctiletého staříka poslat ze skály a pořídit v této kategorii něco jiného/nového?
I když vybrat něco solidního je dost obtížné, protože podle dnešní perverzní logiky výrobců aut jsou malá levná auta neekologická na rozdíl od velkých těžkých sportovních náklaďáků, a to hlavně těch s půltunovým, superekologicky vyrobeným akumulátorem.
Protože s takovou do toho za chvíli budete solit pomalu jak do brambory, ale tam si to aspoň člověk může zracionalizovat 6válcovou atmosférou/akčním podvozkem/prémiovým fílingem(až na ten olej).
Re: Fiat a vše kolem nich
Poradí někdo?
(Nevím, kde mám a nechce semi ho hledat - návod k Pindici)
Fiat Panda II.gen 1,2i (44kW) MY2006: Lze nějak podomácku (mačkáním čudlíků) vynulovat expirovaný servisní interval?
(Když to de u bramborů, mohlo by to jít i u Fiatů, jen nevím jak).
(Nevím, kde mám a nechce semi ho hledat - návod k Pindici)
Fiat Panda II.gen 1,2i (44kW) MY2006: Lze nějak podomácku (mačkáním čudlíků) vynulovat expirovaný servisní interval?
(Když to de u bramborů, mohlo by to jít i u Fiatů, jen nevím jak).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Mam obavu, ze to tehdy slo jen pres examiner popripade jinou diagnostiku ktera to umi smazat.
Re: Fiat a vše kolem nich
Kuju, hmmm, tak to budu muset zajet za Michalem, ten má diag.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.