Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzální
Frajer!
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Chlubítko univerzální
to auto asi trošku pritahuje pozornost, na mna stihli internety vypluvnut 
Tak ci tak gratulujem


Tak ci tak gratulujem

Re: Chlubítko univerzální
Dnes jsem to dovezl na podvalu do práce a než se vše uklidilo, tak byla tma. Takže první křest za naprosto nevhodných podmínek...jarka píše:No ty pi.o! Hustý. Tak sem pak dej nějaký reportM.Z. píše:Udělal jsem hroznou věc, zítra jedu do Prahy vyzvednout KTM X-BOW GT, 380k regulérně mi jeblo.
Nicméně, navlíkl jsem se jak na motorku, za svitu baterky z mobilu podotahoval 5.bodový pás a vyrazil. Světla jsou docela slušné, dálkové výborné, akorát nepodsvícené tlačítka na volantu (ovládají se na něm blinkry, dálkové světla, klakson a menu počítače) jsou poprvé špatně ovladatelné, takže jsem neustále blikal dálkovýma a troubil

Jak se sedí na zemi, tak světla protijedoucích aut docela oslňují, zkrátka noční provoz není to pravé ořechové, nehledě na to, že jsem byl posraný ze zvířat, které se mi po cestě hojně promenádují před čumákem, takže furt ve střehu.
Nicméně zátah upraveného 2,0TFSI z Audi na cca 380k, je fenomenální a zadní kola pod plynem ztrácejí trakci, i přes nízké okruhové nastavení, odklony a semislickové pneu. Bokem umí chodit i na brzdách. Začátkem řijna proběhne v RTR Brno servis, kde mi udělají nastavení na silnici a hlavně zvednou světlou výšku, která je momentálně v zadní části jen 7cm

Převodovka nemá chybu, tam nemám výhrad, je přesná a chodí, jak po másle. Jinak auto samozřejmě jede jako motokára, se vším všudy. Auto je prosté jakýchkoliv posilovačů, jediná elektronika jsou blinkry.
Je to velmi návykové, odfukování přetl. ventilu sání, si dětinsky užívám, akorát závodní výfuk, je na mě až protivně hlučný, asi tam vrátím sérii.
To je po 60km asi vše, doufám, že letos ještě stihnu něco najet.
Ovšem havarijní pojištění je na to nekřesťansky drahé, běžné nabídky byly přes 100t, mě se povedlo dostat na 47

No chodím se na něj průběžně zamilovaně dívat pod přístřešek.

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální
Kua, kdes to našel?abgx1 píše:to auto asi trošku pritahuje pozornost, na mna stihli internety vypluvnut
Tak ci tak gratulujem

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální

Pravda vyděsí
Re: Chlubítko univerzální
Jasně , stav se.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální
Boží, tak to má být. Žádný kompromisy jen radost. Ať slouží krasavice.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Chlubítko univerzální
Děkuji, tam fakt žádný kompromis není, čistá surovost. Si udělej výlet na projížďku.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Chlubítko univerzální
To je krasa. Ja bych se s tim bal (o ridicak
).

„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Chlubítko univerzální
kolik to ma 800-900kg? 380hp? to je tak 450-500hp na tunu... to uz si snad zada i pozarni zavodni obleceni, ne?
jinak fakt respekt veliky...
jinak fakt respekt veliky...
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp + gearbox tune
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp