Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
Jako vměstnat tu Alfu do každého postu, to už je opravdu na pováženou...
Skoro mi začínáš připomínat stormbringera odjinud...
Skoro mi začínáš připomínat stormbringera odjinud...
Re: Mercedes - auto pro masy
A uz tu mame problem, pre mna bol Mercedes vzdy symbol 100% spolahlivosti a extremnej zivotnosti. Mikdy som od MB necakal pokrokove technologie a s tym spojenu potencialnu nespolahlivost, ale dokonale odskusane a predimenzovane technologie.ExFun píše:MB dřív býval průkopních nových technologií (ABS, airbagy, ESP). Nasazoval je za horentní příplatek, ale už ta možnost příplatku ospravedlňovala vyšší cenu. I W211 nasadila zvláštní brzdy (sice byly poruchové a skoro ji pohřbily, ale aspoň se pokusila).
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Mercedes - auto pro masy
Tož sorry, no...vasco píše:Jako vměstnat tu Alfu do každého postu, to už je opravdu na pováženou...
Skoro mi začínáš připomínat stormbringera odjinud...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Mercedes - auto pro masy
Zapomněl jsem na víceválcové motory u MB a BMW. Ty berou ovšem s příchodem R4T také za své... Nicméně tady šlo hlavně o výkon, který s R4 neutrpí, ale budou ho mít všichni.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
ExFun: když jsi vznel otázku, čím se MB/BMW liší od VW, hned jsi vypíchnul, že se chceš bavit jen o autech, ne o image, ale já si myslím, že drtivé většině zákazníků jde převážně o image a je to pro ně jediná přidaná hodnota oproti lidovým vozům. Myslím, že málokdo z nich by poznal, že sedí na kůži z Passatu a ne z Meďáka...
A nemyslím si, že by tomu dřív bylo jinak... Že by si to kupovali kvůli jedinečným airbagům a né kvůli tomu, že tím vyjádří své ekonomické zázemí...
Vidím to u nás doma. Senior houby pozná, jestli tam má xdrive nebo haldex, jestli to je nappa nebo koženka, jestli mu hraje Harman/Kardon nebo Blaupunkt. Ale toužil vždycky po BMW, tak když si to může dovolit, tak si ho koupí a má z toho radost a neřeší, co mu to přineslo oproti dvakrát levnějšímu Passatu...
A nemyslím si, že by tomu dřív bylo jinak... Že by si to kupovali kvůli jedinečným airbagům a né kvůli tomu, že tím vyjádří své ekonomické zázemí...
Vidím to u nás doma. Senior houby pozná, jestli tam má xdrive nebo haldex, jestli to je nappa nebo koženka, jestli mu hraje Harman/Kardon nebo Blaupunkt. Ale toužil vždycky po BMW, tak když si to může dovolit, tak si ho koupí a má z toho radost a neřeší, co mu to přineslo oproti dvakrát levnějšímu Passatu...
Naposledy upravil(a) vasco dne úte 17 kvě 16:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Mercedes - auto pro masy
Large stretches of the German Autobahn network do not feature any speed limit except a recommended 130 km/h (81 mph). Driving at rather high speeds for extended periods tends to result in increased strain on a vehicle and requires careful engineering. Mercedes-Benz has sought to engineer its vehicles, most notably the S-Class, to excel in this unique environment, allowing high speed cruising. Specific standards of engine performance, body integrity, and reliability are part of this process. For instance, the S-Class is built with an electronically limited top speed of 250 km/h (155 mph), which drivers can maintain when driving on the autobahn. AMG Manufaktur also offers delimitation or reset to 300 km/h (186 mph). Historically, the engineering of the S-Class has often occurred without regard to cost, a practice which continued unfettered up through the W140 line. The company in turn has been able to exploit this as a marketing tool, culminating in its onetime slogan, "engineered like no other car in the world." This slogan was used throughout the 1980s with the marketing of the W126 S-Class.
However, following the formation of DaimlerChrysler and the cessation of engineer-sanctioned overbudgeting in the late 1990s, this slogan was dropped; the subsequent W220 model S-Class also exhibited lower reliability and quality rates.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes_S ... .281954.29
However, following the formation of DaimlerChrysler and the cessation of engineer-sanctioned overbudgeting in the late 1990s, this slogan was dropped; the subsequent W220 model S-Class also exhibited lower reliability and quality rates.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes_S ... .281954.29
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
Myslím, že MB i BMW opravdu dříve výrazně lépe snášely rychlé přesuny po autobahn. Na to byly designovány a dimenzovány. Od toho se odvíjela jejich jízdní odlišnost.
Nemyslím si,že by šlo jen o image.
Ani staré MB či BMW se nemusely honit po dálnicích z pruhu do pruhu, jako staré Passaty. Pořád si myslím, že mezi MB a BMW a passatem je rozdíl v kvalitě jízdy. To že i Passat dorostl úrovně kterou mnozí nemají už potřebu to řešit nebo to explicitně nevnímají neznamená, že ten rozdíl zmizel. MOžná kdybys nechal seniora jezdit teď měsíc v Passatu, začne řešit, že BMW jezdilo líp... Na dobré si člověk lehce zvyká a připomene si to až přesednutím do horšího.
Nemyslím si,že by šlo jen o image.
Ani staré MB či BMW se nemusely honit po dálnicích z pruhu do pruhu, jako staré Passaty. Pořád si myslím, že mezi MB a BMW a passatem je rozdíl v kvalitě jízdy. To že i Passat dorostl úrovně kterou mnozí nemají už potřebu to řešit nebo to explicitně nevnímají neznamená, že ten rozdíl zmizel. MOžná kdybys nechal seniora jezdit teď měsíc v Passatu, začne řešit, že BMW jezdilo líp... Na dobré si člověk lehce zvyká a připomene si to až přesednutím do horšího.
Naposledy upravil(a) ExFun dne úte 17 kvě 16:32, celkem upraveno 1 x.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
Ale to nepopírám, ale myslíš, že to byl ten důvod, proč to lidi kupovali?
To auto si koupíš proto, že na to máš, ne proto, že potřebuješ jezdit rychle po dálnici. Protože i když potřebuješ rychle jezdit po dálnici, tak na to nutně nemusíš mít...
To auto si koupíš proto, že na to máš, ne proto, že potřebuješ jezdit rychle po dálnici. Protože i když potřebuješ rychle jezdit po dálnici, tak na to nutně nemusíš mít...
Re: Mercedes - auto pro masy
Nevím, já chtěl sedan střední třídy s úsporným dieselem, který po mě nebude chtít, abych řídil a bude požírat kilometry... Vzhedem k tomu, že S60 se mi nelíbí, tak jsem jinde asi zaparkovat nemohl
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
Proč né C5?ExFun píše:Nevím, já chtěl sedan střední třídy s úsporným dieselem, který po mě nebude chtít, abych řídil a bude požírat kilometry... Vzhedem k tomu, že S60 se mi nelíbí, tak jsem jinde asi zaparkovat nemohl