EnyaQ
Re: EnyaQ
Tak to jsem nevěděl. Zajímavé info Ale nedivím se, vím, že zájem o Enyaq je obrovský a jelikož jsem jezdil s obojím, za mě je Enyaq mnohem lepší auto. ID.4 má všude ty kapacitní píčoviny, budíky na volantu prostě vypadají lacině. Elektronické kliky jsou za mě taky nesmysl. Ergonomie posezu mi taky přijde horší, stejně jako chování podvozku. Vlastně bych asi jen těžko hledal něco v čem je ID lepší podle mého.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: EnyaQ
Enyaq si vyzvedávám nějak po dovolený…tak jsem zvědaff. V iD3/4 jsem toho najezdil dost, tak se docela těším na srovnání.
Mne třeba neuvěřitelně sere například to, že iD4 má sic panoramu, ale nelze jí otevírat. U Enyaq jí otevírat lze Nechápu. Nechápu, k čemu je prosklená střecha, kterou nelze ani jenom vyklopit.
Mne třeba neuvěřitelně sere například to, že iD4 má sic panoramu, ale nelze jí otevírat. U Enyaq jí otevírat lze Nechápu. Nechápu, k čemu je prosklená střecha, kterou nelze ani jenom vyklopit.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: EnyaQ
V Praze a stř. Čechách jich jezdí poměrně dost. V regionu nebude problém ani tak v enyaqu jako takovém, ale v kupní sile obyvatel (obecně tam jezdí levnější a starší vozy než v Praze).Lukasp píše:Nevím teda odkud čerpáte informace, ale co vím asi od 10 dealerů, tak zájem o Enyaqy je téměr nulový. Možná v Praze prodávají, ale v menších městech úplná 0. A stejně tak slevy, vím, že nabízí cca 10 % na skladové vozy.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EnyaQ
Aby to neboli vsetko sluzobaky jednej nemenovanej spolocnosti, ktora ich vyrabapetr_riha píše:V Praze a stř. Čechách jich jezdí poměrně dost. V regionu nebude problém ani tak v enyaqu jako takovém, ale v kupní sile obyvatel (obecně tam jezdí levnější a starší vozy než v Praze).Lukasp píše:Nevím teda odkud čerpáte informace, ale co vím asi od 10 dealerů, tak zájem o Enyaqy je téměr nulový. Možná v Praze prodávají, ale v menších městech úplná 0. A stejně tak slevy, vím, že nabízí cca 10 % na skladové vozy.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: EnyaQ
Jo jo, moudrá řeč. Tuhle jeden výrobce luxusních jachet psal, že minimální odbyt jachet ve střední Asii není ani tak v jachtách samotných. Je prý dán nízkou kupní silou místních pastevců a též je trochu způsoben i tím, že tam není žádné moře.petr_riha píše:V Praze a stř. Čechách jich jezdí poměrně dost. V regionu nebude problém ani tak v enyaqu jako takovém, ale v kupní sile obyvatel (obecně tam jezdí levnější a starší vozy než v Praze).Lukasp píše:Nevím teda odkud čerpáte informace, ale co vím asi od 10 dealerů, tak zájem o Enyaqy je téměr nulový. Možná v Praze prodávají, ale v menších městech úplná 0. A stejně tak slevy, vím, že nabízí cca 10 % na skladové vozy.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: EnyaQ
Problém s nízkým prodejem jachet v tamní lokalitě lze vyřeshit snadno a rychle importem geniálních byrokradů z ééé ůůů a jimi provozovaného korupčního systému "dotací".
A absence moře vůbec nevadí - zadotuje se i výstavba speciálních rybníků pro majitele jachet, kteří z nich budou pást vodní ptactvo, a nesmíme zapomenout na umělé zatravněné ostrůvky, kde se v bezpečí před predátory budou pást různí kopytnatci.
A absence moře vůbec nevadí - zadotuje se i výstavba speciálních rybníků pro majitele jachet, kteří z nich budou pást vodní ptactvo, a nesmíme zapomenout na umělé zatravněné ostrůvky, kde se v bezpečí před predátory budou pást různí kopytnatci.
Re: EnyaQ
Nemyslím si, ze by to byly jen skodovacke sluzebaky. Ač si o elektromobilech mužu myslet, co chci, velikostne to auto je zajímavé, cenově pro Prahu dostupné (jako alternativa k jiným vozům v te samé cenově hladině) a dojezd je zajímavý.Snowman000 píše:Aby to neboli vsetko sluzobaky jednej nemenovanej spolocnosti, ktora ich vyrabapetr_riha píše:V Praze a stř. Čechách jich jezdí poměrně dost. V regionu nebude problém ani tak v enyaqu jako takovém, ale v kupní sile obyvatel (obecně tam jezdí levnější a starší vozy než v Praze).Lukasp píše:Nevím teda odkud čerpáte informace, ale co vím asi od 10 dealerů, tak zájem o Enyaqy je téměr nulový. Možná v Praze prodávají, ale v menších městech úplná 0. A stejně tak slevy, vím, že nabízí cca 10 % na skladové vozy.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW