Auto s místem na rozkročení řidiče
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv 29 črc 20:12
Auto s místem na rozkročení řidiče
Dobrý den,
můj Escort naznačil, že se chce odebrat do věčných lovišť, a tak jsem se rozhodl, že je čas na nové auto. Představoval jsem si, jak bude nové auto ve všem lepší než to staré, při návštěvě autosalónů jsem nicméně utrpěl šok. Všechna auta, která jsem zkoušel, měla vedle místa řidiče středovou konzoli takového tvaru a výšky, že prakticky vylučovala mít pravou nohu v jiné pozici než rovně před sebe. Měřím 187 cm, pravda nohy mám trochu delší, než se na moji výšku sluší, ale stejně si nepřipadám jako nějaký exot. Jako nejspíše většina mužů si ani na židli nesednu tak, abych měl nohy u sebe, takže si těžko dovedu představit, že bych v téhle poloze řídil třeba na 400km trase. Ve svém Escortu mám většinou pravé koleno někde u hlavice řadící páky.
Neuměl by mi někdo poradit značku a model (nového) auta, ve kterém se dá řídit s aspoň rozumně rozkročenýma nohama? Dívám se po autech přibližně ve třídě uvedeného Fordu Escort - nechci ani městské auto, ani SUV, chci auto hlavně na dálnici, které dobře drží na cestě. Seděl jsem v Mazdě 3, Focusu, Astře, nějakém Mitsubishi, všude to bylo prakticky stejně tragické, navíc to vypadalo, že i ve větších autech stejných značek je situace stejná. Nechci za auto vyhazovat přemrštěné peníze, ale budu vděčný i za informace o dražších autech, třeba mi nic jiného nezbyde...
Poradíte?
(Klidně bych se zřeknul i místa pro spolujezdce, které stejně využívám jen jako smetiště, ale bojím se, že jednomístná auta jsou ještě větší sci-fi, než auto, ve kterém se řidič může rozkročit...)
můj Escort naznačil, že se chce odebrat do věčných lovišť, a tak jsem se rozhodl, že je čas na nové auto. Představoval jsem si, jak bude nové auto ve všem lepší než to staré, při návštěvě autosalónů jsem nicméně utrpěl šok. Všechna auta, která jsem zkoušel, měla vedle místa řidiče středovou konzoli takového tvaru a výšky, že prakticky vylučovala mít pravou nohu v jiné pozici než rovně před sebe. Měřím 187 cm, pravda nohy mám trochu delší, než se na moji výšku sluší, ale stejně si nepřipadám jako nějaký exot. Jako nejspíše většina mužů si ani na židli nesednu tak, abych měl nohy u sebe, takže si těžko dovedu představit, že bych v téhle poloze řídil třeba na 400km trase. Ve svém Escortu mám většinou pravé koleno někde u hlavice řadící páky.
Neuměl by mi někdo poradit značku a model (nového) auta, ve kterém se dá řídit s aspoň rozumně rozkročenýma nohama? Dívám se po autech přibližně ve třídě uvedeného Fordu Escort - nechci ani městské auto, ani SUV, chci auto hlavně na dálnici, které dobře drží na cestě. Seděl jsem v Mazdě 3, Focusu, Astře, nějakém Mitsubishi, všude to bylo prakticky stejně tragické, navíc to vypadalo, že i ve větších autech stejných značek je situace stejná. Nechci za auto vyhazovat přemrštěné peníze, ale budu vděčný i za informace o dražších autech, třeba mi nic jiného nezbyde...
Poradíte?
(Klidně bych se zřeknul i místa pro spolujezdce, které stejně využívám jen jako smetiště, ale bojím se, že jednomístná auta jsou ještě větší sci-fi, než auto, ve kterém se řidič může rozkročit...)
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
Obávám se, že tohle dnes umí už jen dodávky...
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
neviem ci mu uplne budu vyhovovat dodavky ked ma dlhe nohy... asi vsetky v ktorych som sedel mali pedale priliz blizko pri sedacke
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
Tak dodávky jsou asi i úplně mimo toho, co chce (hledá menší auto), ale nohy mám určitě delší než on a ve VW T6 nemám problém.
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
V podstate me hned napadlo jedno vozidlo, ktere teda neplni pozadavky, lec mista na pravou nohu do sirky je tam solidne. BMW i3
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
No ja mam tak 196cm a taktiez dlhe nohy... napr. v T6 mam problem s tym ze ked sa odsuniem dostatocne daleko aby som vedel pohodlne stlacat brzdu, tak volant je uz pre mna daleko aj ked si ho pritiahnem najviac ako sa dabudik píše:Tak dodávky jsou asi i úplně mimo toho, co chce (hledá menší auto), ale nohy mám určitě delší než on a ve VW T6 nemám problém.
takze bud si lamem clenok pri brzdeni, alebo soferujem s vystretymi rukami ako frankenstein
v nedodavkach tento problem nemam
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
Wartburg 353
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
Frankenstein pobavil
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
A pak ještě staré ameriky.
Od jisté doby bohužel auta připomínají výrobek konzervárenských závodů, kde se posádka považuje za vsázku.
Re: Auto s místem na rozkročení řidiče
Napadají mě jen 2 auta, které toto nabízely. Díky uspořádání sedaček 3+3 nevznikl středový tunel, který je pro tazatele problematický. Jsou to Fiat Multipla (výroba 1998-2010) a Honda FR-V (výroba 2004-2009). Jsou to docela exoti, je jich málo, ale nejsou to typická fleetová auta a čistě teoreticky někde nějaký pěkný kousek leží. Prakticky to bude pořád minimálně 11 let starý krám, který náhradu starého escortu řeší jen polovičatě.