Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
2 pavproch: ja taky doted resil jen tlak a odskok a vyhovuje mi to. Jenze ono ani to nafouknuti neni tak trivialni jak se zda
- nejdriv si zjistis kolik psi ti bere hadicka pumpicky pri nasroubovani
- nafouknes
- propruzis (ne moc, ne malo, ale musi se dostat tlak do negativni komory)
- dofouknes
- odpojis pumpu
- zmeris sag
- a znova
Kompresi a odskok na SIDce nemas? Ja myslim ze jo. Pritom spravnej zakladni setup vs spatnej setup je sakra rozdil v jizde
- nejdriv si zjistis kolik psi ti bere hadicka pumpicky pri nasroubovani
- nafouknes
- propruzis (ne moc, ne malo, ale musi se dostat tlak do negativni komory)
- dofouknes
- odpojis pumpu
- zmeris sag
- a znova
Kompresi a odskok na SIDce nemas? Ja myslim ze jo. Pritom spravnej zakladni setup vs spatnej setup je sakra rozdil v jizde
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Daval jste nekdo misto redukce pod trmen brzdy jen ty hlinikovy podlozky/valecky - drzi to?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Já nevím, co za štelovátka ten SID má (a jemito jedno). Šahat nato určitě nebudu, max asitak 1x ročně dofouknu na 4,5atm. A po 200 motohodinách (= 100 výletů) udělám/nechám udělat servis.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Aha, to ja bych asi po chvale co cte clovek na netu chtel full fat verzi - GRIP2.honziss píše:Sel jsem opacnou cestou a nejdriv shlidnul ty hodiny videi na YT. Nejlepsi kanal ma primo FOX, jmenuje se to DIALED (hahaha), kde Jordi Cortes (dvorni ladic foxu) rozebira s jezdcema SP kazdou jizdu a pak klika a vysvetluje proc. V jednom videu rika, ze idealni by bylo pridat 1 klik na HSC v pulce trati - v tu chvili jsem pochopil ze Grip2 nechci a objednal Fit4
Stejne jezdim kompresi skoro furt uplne otevrenou, bude mi to ladit s tlumicem a snaz najdu dobry nastaveni, ktery bude fungovat za vetsiny podminek. Tocit 4ma koleckama, resit k tomu tlak a tokeny, to by mi asi jeblo.
Nicmene doporucuju ten kanal projit a shlidnout videa o nastaveni, je to sakra poucny a ja treba do minulyho tydne vubec nevedel, ze pro namereni spravnyho SAGu nesmim sahnout na brzdu, tady je uplnej zaklad: https://youtu.be/GPQnjSe6rdw
Jeden znamej mel foxku 36 GRIP2 a ted ma 38 fit a pry ta 36 mu chodila lip.
Re: Cyklistické vlákno
Uvidim, dam vedet, dneska vecer uz snad bude na kole a zitra odpo je v planu komplet Tocna kde to mam najety a budu mit srovnani.Vrooom píše:Aha, to ja bych asi po chvale co cte clovek na netu chtel full fat verzi - GRIP2.honziss píše:Sel jsem opacnou cestou a nejdriv shlidnul ty hodiny videi na YT. Nejlepsi kanal ma primo FOX, jmenuje se to DIALED (hahaha), kde Jordi Cortes (dvorni ladic foxu) rozebira s jezdcema SP kazdou jizdu a pak klika a vysvetluje proc. V jednom videu rika, ze idealni by bylo pridat 1 klik na HSC v pulce trati - v tu chvili jsem pochopil ze Grip2 nechci a objednal Fit4
Stejne jezdim kompresi skoro furt uplne otevrenou, bude mi to ladit s tlumicem a snaz najdu dobry nastaveni, ktery bude fungovat za vetsiny podminek. Tocit 4ma koleckama, resit k tomu tlak a tokeny, to by mi asi jeblo.
Nicmene doporucuju ten kanal projit a shlidnout videa o nastaveni, je to sakra poucny a ja treba do minulyho tydne vubec nevedel, ze pro namereni spravnyho SAGu nesmim sahnout na brzdu, tady je uplnej zaklad: https://youtu.be/GPQnjSe6rdw
Jeden znamej mel foxku 36 GRIP2 a ted ma 38 fit a pry ta 36 mu chodila lip.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Mam tu na prodej:
Fox 34 Rhythm, 130 mm, 29/27+, boost osa s rychloupinakem, drobne oderky, kluzaky ve 100% stavu, slloupek 17.5 cm, cena 9.900,-
Fox 34 Rhythm, 130 mm, 29/27+, boost osa s rychloupinakem, drobne oderky, kluzaky ve 100% stavu, slloupek 17.5 cm, cena 9.900,-
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Neska přenádherný výlet, ráno sem vyjel jen tak na chvilku/kousek ale paxem zistil, že je příjemně (sice vlhko po nočním dešti, ale chadněji) a nohy se točí ochotně, takže sem to krapet prodloužil, no- DBečva - socha - Radhošť a z5 dolu na DBečvu s oklikama.
Fčerejší pozdně odpolední bóřka u nás byla, že přišel černý mrk, setmělo se, zahřmělo, zapršelo ale nefučelo a to během půlhodiny bylo po všem. V masivu Radhoště to ale řádilo úplně jinak - všude popadané stromy, servané haluze a listí + cesty rozebrané proudama vody (asi 8x sem musel přenášet/přelízat padlé stromy).
A po cestě dolů (ešče že jezdím pomalu, furt pod brzdama, halt starší pán) sem jednu z těch servaných haluzí namotal do bajku, díkybohu tak šikovně, že kromě povytaženého bovdenu (z rámu k přehazovačce - šlo to bez problema zatáhnout z5) nenapáchala žádné škody ani na rámu, ani na přehazovačce ani na tom bovdenu - přehazovačka kupodivu i nadále vzorně řadí, takže to ani nebudu muset znova štelovat. Uffff, uffff, uffff. Kuju fšem a fšemu....
Jo, fčíl sem si při pohledu do blbníku, kam si píšu výlety, fšim, že už je to (zase, halt sezona) 15 výletů od poslední výměny řetázky, musím ji změřit měrkou a nejpozději za dalších 5 výletů (už zase) vyměnit + přitom i vyměním ten zadní plášť jaxem si slíbil.
Fčerejší pozdně odpolední bóřka u nás byla, že přišel černý mrk, setmělo se, zahřmělo, zapršelo ale nefučelo a to během půlhodiny bylo po všem. V masivu Radhoště to ale řádilo úplně jinak - všude popadané stromy, servané haluze a listí + cesty rozebrané proudama vody (asi 8x sem musel přenášet/přelízat padlé stromy).
A po cestě dolů (ešče že jezdím pomalu, furt pod brzdama, halt starší pán) sem jednu z těch servaných haluzí namotal do bajku, díkybohu tak šikovně, že kromě povytaženého bovdenu (z rámu k přehazovačce - šlo to bez problema zatáhnout z5) nenapáchala žádné škody ani na rámu, ani na přehazovačce ani na tom bovdenu - přehazovačka kupodivu i nadále vzorně řadí, takže to ani nebudu muset znova štelovat. Uffff, uffff, uffff. Kuju fšem a fšemu....
Jo, fčíl sem si při pohledu do blbníku, kam si píšu výlety, fšim, že už je to (zase, halt sezona) 15 výletů od poslední výměny řetázky, musím ji změřit měrkou a nejpozději za dalších 5 výletů (už zase) vyměnit + přitom i vyměním ten zadní plášť jaxem si slíbil.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
(první) Flite po opravě (potažení novou kůží) mám fprackách (právě to pošťák dovezl), vypadá to dobře, poctivě udělané, akurváth je ta kůže místama lehce hrbolatá, ale to by (prteli) vadit nemělo. Uložím ho do skříně v dílně pro případ, žeby se (druhý) Flite (co je aktuálně na bajku) taky prošoupal - prozatím ale kůže na něm vypadá OK i po ca 40 výletech.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Kura, dilema.... měrka tam volně padá už /až na třetí zoubek, já tu řetázku snad vyměním hned. Chjo no, jak mě se (do toho co funguje) nechce gabat. Ale musím se přemoct, asi si za chvíli pudu zašpinit ruce.pavproch píše: že už je to (zase, halt sezona) 15 výletů od poslední výměny řetázky, musím ji změřit měrkou
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Done. Ani sa to moc nebránilo, enem sem se zbabral od NoTubes mlíka v tom plášti. Přitom sem ale zistil, že převodník (jen 26z) je už taky po smrti (ca 40 výletů, halt je to taky díky malé velikosti a duralu spotřebák).
EDIT: Tak už i ten převodník vyměněn za nový, jde v záběru krásně tiše (zatímco ten ojetý vydával v záběru nepěkné cvakavé zvuky). Hned sem aji dva Sram XX1 X-Sync Direct Mount (6 mm, 26T) objednááál do zásoby. Tímpádem je bajk ready do dalších výletů.
EDIT: Tak už i ten převodník vyměněn za nový, jde v záběru krásně tiše (zatímco ten ojetý vydával v záběru nepěkné cvakavé zvuky). Hned sem aji dva Sram XX1 X-Sync Direct Mount (6 mm, 26T) objednááál do zásoby. Tímpádem je bajk ready do dalších výletů.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.