Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Neska supr výlet (konečně sem si zase projel ten Sergač + paq boží kus hřebene na Martiňák + pak se motat dokola nad HBečvou až mě to přestalo bavit) v naprosto ideálním pičasí - čerstvý luft, polojasno, ani zima ani hic. A navíc sem všude v terénu byl sám. Wow!
Akurváth mě nebavil začátek výletu - dojet od nás až k přehradě na HBečvě po asfaltové/dlážděné kyklostezce + sem byl na kyklostezce zbytečně hlasitý a sprostý, dyž mi auto odbočující z hlavní a křížící kyklostezku nedalo přesnos - až paq sem si fšim značky ukončující a o kus dál začínající kyklostezku - přesnos měl on, omluva!
Zítra musím zvolit něco s kratším příjezdem, jo už to mám: zítra blíž ale o to výš (socha a paq zezadu v masivu Radhoště z5).
Akurváth mě nebavil začátek výletu - dojet od nás až k přehradě na HBečvě po asfaltové/dlážděné kyklostezce + sem byl na kyklostezce zbytečně hlasitý a sprostý, dyž mi auto odbočující z hlavní a křížící kyklostezku nedalo přesnos - až paq sem si fšim značky ukončující a o kus dál začínající kyklostezku - přesnos měl on, omluva!
Zítra musím zvolit něco s kratším příjezdem, jo už to mám: zítra blíž ale o to výš (socha a paq zezadu v masivu Radhoště z5).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Zacaly se prodavat Foxky MY22 a Foxky MY21 jsou ted zlevneny = Fox 36 na ceste
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Kde je mají?honziss píše:Zacaly se prodavat Foxky MY22 a Foxky MY21 jsou ted zlevneny = Fox 36 na ceste
Re: Cyklistické vlákno
R2-bike.comVrooom píše:Kde je mají?honziss píše:Zacaly se prodavat Foxky MY22 a Foxky MY21 jsou ted zlevneny = Fox 36 na ceste
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Cyklistické vlákno
V pátek byl u mě otec.
Letos najel asi 1600 km.Já tak třetinu.Holt mají důchodci více času.
Už najel na "novém" kole přes 7000 km,a stále originál brzdové destičky.
To já jsem,asi po 2000km na svém veteránovi musel měnit brzdové špalíky.Už mě chvíli varovaly(ostřejší zvuk při brždění),ale pořád jsem na to zapomínal.
Pak jeden praskl,a měnil jsem hned.Trochu mě mrzelo,že upevňovací šroub drápl ráfek...
Už delší dobu mám podezření že je zadní ráfek prasklý,v rychlých zatáčkách se zadní kolo pode mnou trochu vlní.
Rámem to není,trubky Cr-Mo(dle prodejce tenkrát údajně zn.Columbus)Haha,to je jiná cenová...
Příští týden domluveno přepletení.Objednal jsem kvalitnější ráfek,tak snad nebude kvalitnější jen cena.
Letos najel asi 1600 km.Já tak třetinu.Holt mají důchodci více času.
Už najel na "novém" kole přes 7000 km,a stále originál brzdové destičky.
To já jsem,asi po 2000km na svém veteránovi musel měnit brzdové špalíky.Už mě chvíli varovaly(ostřejší zvuk při brždění),ale pořád jsem na to zapomínal.
Pak jeden praskl,a měnil jsem hned.Trochu mě mrzelo,že upevňovací šroub drápl ráfek...
Už delší dobu mám podezření že je zadní ráfek prasklý,v rychlých zatáčkách se zadní kolo pode mnou trochu vlní.
Rámem to není,trubky Cr-Mo(dle prodejce tenkrát údajně zn.Columbus)Haha,to je jiná cenová...
Příští týden domluveno přepletení.Objednal jsem kvalitnější ráfek,tak snad nebude kvalitnější jen cena.
Re: Cyklistické vlákno
Fčera slibovali, že ráno jasno, ale už kolem desáté tady u nás první bóřky (aladin, nebo který model používají v předpopičasí na čété1), taxem stal ráno o půlhodinu dříff, snídaně, kafe a čuměl z wokna - jasno. Sotva sem ale vyjel, tak napřed lehký opar, pak to začalo šedivět a celou dobu co sem jel proti kopci, přes kopec a zkopca sem čuměl na oblohu, jak to tmavlo. Domů sem dojel zasucha, ale bylo už komplet šedivo a už i hřmělo. Prostě mi to díky tomu, že to mělo ca hodinu až dvě zpoždění, zase jednou vyšlo. Uffff. Kuju temu nahoře... Fčíl tam (v souladi s předpopičasí) už bóří a chčije.
Fajný výlet k soše a zezadu masivem Radhoště z5, na hřebenu/u sochy i přes poměrně časnou hodinu hafo lidu (halt prázdniny). Potkal sem i pár bajkerů a začínám mít pocit "out of date" - proti (prudkému, dlouhému) kopcu asi bez pomoci elektřiny už jezdím (skoro) sám, fšechno co potkávám (přesněji - mně předjíždí ) jsou elektro-bajky. Když už někoho potkám jak šlape vlastní silou, tak po rovině nebo jen mírný kopec.
Fajný výlet k soše a zezadu masivem Radhoště z5, na hřebenu/u sochy i přes poměrně časnou hodinu hafo lidu (halt prázdniny). Potkal sem i pár bajkerů a začínám mít pocit "out of date" - proti (prudkému, dlouhému) kopcu asi bez pomoci elektřiny už jezdím (skoro) sám, fšechno co potkávám (přesněji - mně předjíždí ) jsou elektro-bajky. Když už někoho potkám jak šlape vlastní silou, tak po rovině nebo jen mírný kopec.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
@SamotZdeny
Na jakém typu byka vlastně jezdíte a brzdy "véčka" vám stačí ke spokojenosti? Nejspíš nebudete jezdit v mokru nebo třeba sněhu?
Co se kvality týče, tam je při globálně kapitalistickém růstu růstu růstů každá rada drahá; tak snad bude servisák provádějící výplet (a doporučující komponenty) kompetentní a důvěryhodný.
@honziss
Pokud se pro nějaké brzdy rozhodnete i bez zdejšího poradenství a budete s nimi spokojen, můžete se pak pochlubit; i když cenová hladina vámi preferovaných komponent bude pravděpodobně o dost výš než u většiny zdejších rekreačních býkerů.
A ty Lišky též neví, co by za ty své vidličky chtěli. Nechci slevu zadarmo!
@pavproch
Osobně bych si é-byka na hraní pořídil, kdyby se reprezentativní celopérový vzorek dal pořídit za pro mě rozumnější částky.
Jinak bykery lze rozdělit zhruba do 2 kategorií - hltači, kam patříte i vy - tedy lidé s nadprůměrnou fyzičkou, a kochači - tam patří třeba právě é-býkeři.
Pokud nejsem vybaven patřičnou kondičkou ani možností či ochotou na ní zapracovat, jde o cestu nejmenšího odporu jak si užít krás přírody a relativně čistého vzduchu, aniž je člověk nucen co pár metrů sesedat, plivat plíce a potit bystřiny.
Každopádně zase bykuje-li člověk takřka denně po silnici mezi toxickýma plechovkama, a obecně v hodně autodopravou/průmyslem/topením znečištěných oblastech jako je nejen zdejší kraj cypovitě razovity, é-byk jistě umožňuje omezit přísun sraček do dýchacích cest při poměrně slušné rychlosti přesunu.
Silniční hltači na galuskových závodničkách jsou u mě masochisti - kdo jiný si může ke sportovním výkonům a zrychlenému hlubokému dýchání vybrat jedno z nejtoxičtějších možných prostředí.
Hlavně se nenechte od sportovních výkonů v neznečištěných lokalitách odradit línými é-bykery.
Na jakém typu byka vlastně jezdíte a brzdy "véčka" vám stačí ke spokojenosti? Nejspíš nebudete jezdit v mokru nebo třeba sněhu?
Co se kvality týče, tam je při globálně kapitalistickém růstu růstu růstů každá rada drahá; tak snad bude servisák provádějící výplet (a doporučující komponenty) kompetentní a důvěryhodný.
@honziss
Pokud se pro nějaké brzdy rozhodnete i bez zdejšího poradenství a budete s nimi spokojen, můžete se pak pochlubit; i když cenová hladina vámi preferovaných komponent bude pravděpodobně o dost výš než u většiny zdejších rekreačních býkerů.
A ty Lišky též neví, co by za ty své vidličky chtěli. Nechci slevu zadarmo!
@pavproch
Osobně bych si é-byka na hraní pořídil, kdyby se reprezentativní celopérový vzorek dal pořídit za pro mě rozumnější částky.
Jinak bykery lze rozdělit zhruba do 2 kategorií - hltači, kam patříte i vy - tedy lidé s nadprůměrnou fyzičkou, a kochači - tam patří třeba právě é-býkeři.
Pokud nejsem vybaven patřičnou kondičkou ani možností či ochotou na ní zapracovat, jde o cestu nejmenšího odporu jak si užít krás přírody a relativně čistého vzduchu, aniž je člověk nucen co pár metrů sesedat, plivat plíce a potit bystřiny.
Každopádně zase bykuje-li člověk takřka denně po silnici mezi toxickýma plechovkama, a obecně v hodně autodopravou/průmyslem/topením znečištěných oblastech jako je nejen zdejší kraj cypovitě razovity, é-byk jistě umožňuje omezit přísun sraček do dýchacích cest při poměrně slušné rychlosti přesunu.
Silniční hltači na galuskových závodničkách jsou u mě masochisti - kdo jiný si může ke sportovním výkonům a zrychlenému hlubokému dýchání vybrat jedno z nejtoxičtějších možných prostředí.
Hlavně se nenechte od sportovních výkonů v neznečištěných lokalitách odradit línými é-bykery.
Re: Cyklistické vlákno
Brrrrr, ač 99% kilometrů na bajku mám odšlapáno mimo silnice, neska sem pro příjezd dom z RpR nezvolil kyklostezku ale zcela vyjímečně sem jel rovnou dom (5km) po silnici III. tř s prázdninovým provozem (= už sem mlel z posledního, halt starší člověk po nemoci) a na těch 5 km mě snad třikrát málem sestřelilo auto. Uffff, myslím že podobnou chybu v rozhodnutí kudma zase dlouho neudělám.Lachende Bestien píše:bykuje-li člověk po silnici mezi toxickýma plechovkama
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Neska sem na bajku ve sjezdu proletěl skrz vysoké (pravé) kopřivy, nohy, kde mě to pošlehalo, svrbí ještě fčíl ale (červené) fleky žádné. Takže to s těma flekama asi opravdu nebyly kopřivy.pavproch píše:Ty woe, co to bylo za kopřivy? Takle vypadám 24 hod po vyválení se, sice už to nepálí, ale ta barva, to je teda síla?!?!pavproch píše:už sem se válel na boku i s bajkem.... samozřejmě v kopřivách, ešče fčíl mě pálí ruka, záda, noha, prtel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Cyklistické vlákno
Ahoj.Já su Zdeny.Tykej mi,prosím.Lachende Bestien píše:@SamotZdeny
Na jakém typu byka vlastně jezdíte a brzdy "véčka" vám stačí ke spokojenosti? Nejspíš nebudete jezdit v mokru nebo třeba sněhu?
Co se kvality týče, tam je při globálně kapitalistickém růstu růstu růstů každá rada drahá; tak snad bude servisák provádějící výplet (a doporučující komponenty) kompetentní a důvěryhodný.
Jezdím na prastarém Treku,ještě 3x7.Ale vyhovuje mi velký rám+ představec(přestože já su malý).
Véčka bohatě stačí,bo moc nebrzdím,a limit je stejně to,co přenese pneu na asfalt.V mokru nejezdím,ale když začne pršet,co naděláš...
Sníh ne.Vytahuji kolo až je ráno nejméně +5°.
Dufám,že prodejce vybere dobrou kvalitu ráfku.Ten,co je tam teď,vydržel asi deset let.
Snažím se jet alespoň jednou týdně do práce(asi 36 km) na kole.
Jezdím po cestách páté cenové skupiny,(až na malé vyjímky)tady u nás,na Vysočině.
Takže provoz nízký.
Blikátko mám rozsvícené i ve dne,a na batohu(tak 8 kg)nataženou zelenou vestu.Světlo v předu,přes den v módu "flash".
Snažím se udržet průměr 20 km/h,což na téhle trase není zrovna snadné.
Jo a tu nadprůměrnou kondici mám někde ve sklepě.
Ale ještě jsem ji nenašel...