+1ctrl_j píše:V zasade bych souhlasil s tim co tu jiz bylo psano:
• vsechny triproudovky premalovat tak, ze nebudou existovat zadne pruhy pro pomala vozidla, ale regulerni tripruhove provedeni,
• tam kde triproudy konci premalovat tak, ze bude vzdycky koncit levy-nejrychlejsi pruh a prostredni a pravy zustanou prubeznymi (ano, vim, ne vsude to tak lehce jde).
daškam: Tvoje videa jsou víceméně dobrá a v pohodě, ale pak tady rozbalíš svůj myšlenkový pochod, že stoupací pruh je fajn a vlastně je ok jezdit prostředím pruhem kamionem. A to už si zase říkám: nj kamioňák se projevil
Jezdím po dálnici každý den. A každy den se setkávám s tím stoupacím pruhem. Sám ho i využívám, protože prostě nepojedu uprostřed, když mám v pravo volný pruh. Zpět k věci - kamiony jej využívají pravidelně. Ten co chce předjíždět, začne předjíždět prostředním. Za ta léta se mi nestalo, že by tam nějaký kamion jel 50 a byla za nim kolona. Stejně tak, že by se nemohl dostat z končícího stoupacího pruhu zpátky.. I když to někdy bylo těsné, tak během 20m jízdy odstavným se tam dostal. Opravdu nic extra.
Obhajoba stoupacího pruhu mi fakt hlava nebere. Opravdu nevím, co je super na tom, že jsou tam fyzicky pruhy tři, ale všichni retardi jedou uprostřed. Pak se stává přesně to (co strašně přispívá bezpečnosti provozu), že jedu 160 v pravým. Uprostřed tydýt v dodávce 110, já musím přejet přes všechny pruhu do levého a tam frčí týpek 180.. Takže já buď taky přidám na 180 abych ho nezpomalil nebo šlápnu na brzdu a zpomalím na trotlovských 110 abych pak zase mohl zrychlit na 160 a zařadit se do pravého (stoupacího) pruhu. Tak tomu říkám besip