Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Problem neni v baterce a zbyvajici kapacite pro hybrid rezim, to neni problem ani u konvencnich hybridu co maj baterku malou.
Spis bych to tipoval na prehrati a docasne odstaveni hybridniho systemu a s tim zhorsenou dynamiku a vysokou provozni teplotu motoru spalovaciho a s tim spojenou vysokou spotrebu.
V mem okoli pouziva multivana nebo vcko vetsina jako rodinny auto pro 5-6 lidi, kola, lyze, kempovaci kramy (takze cca 3t). Kdyz k tomu pridam horky pocasi a pokus o dynamictejsi jizdu aby clovek nemusel vyklizet levej na dalnici...tak dekuju nechci.
Nafta se 100l nadrzi bude asi lepsi volba.
Spis bych to tipoval na prehrati a docasne odstaveni hybridniho systemu a s tim zhorsenou dynamiku a vysokou provozni teplotu motoru spalovaciho a s tim spojenou vysokou spotrebu.
V mem okoli pouziva multivana nebo vcko vetsina jako rodinny auto pro 5-6 lidi, kola, lyze, kempovaci kramy (takze cca 3t). Kdyz k tomu pridam horky pocasi a pokus o dynamictejsi jizdu aby clovek nemusel vyklizet levej na dalnici...tak dekuju nechci.
Nafta se 100l nadrzi bude asi lepsi volba.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Ale ta nafta bude pomalejší než hybrid v normálním stavu. Nějak nevím, proč by se měl přehřívat, už s tím nějaké zkušenosti snad mají.
Re: Volkswagen obecne
Spatne jsem se vyjadril - on se hybridni system neprehreje, ale jakmile neni li-ion na idealni teplote, tak ho nejdriv system nebude dobijet rekuperaci a nasledne omezi odber, delaji to tak vsechny hybridy se kteryma jsem jel...EL_XEL píše:Ale ta nafta bude pomalejší než hybrid v normálním stavu. Nějak nevím, proč by se měl přehřívat, už s tím nějaké zkušenosti snad mají.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
Re: Volkswagen obecne
To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
to chladenie bohatou zmasou, to sa netykalo len EA111 a konkretne toho ze mali priliz blizko katalyzator prilis blizko motora?
pokial viem tak ea211 uz tuto "feature" uplne postradali, a jedina vec ohladom tepla co sa toho tykala bol pokles vykonu pri vysokej dlhodobej zatazi(co ja viem karavan na dialnici v lete), kedy sa kvoli ochrane sania pri dosiahnuti 140°C znizoval plniaci tlak...
To si ale myslim ze je vcelku jednoducho riesitelny problem(pouzit vacsi medzichladic a hotovo) takze neocakavam ze to bude robit problemy
pokial viem tak ea211 uz tuto "feature" uplne postradali, a jedina vec ohladom tepla co sa toho tykala bol pokles vykonu pri vysokej dlhodobej zatazi(co ja viem karavan na dialnici v lete), kedy sa kvoli ochrane sania pri dosiahnuti 140°C znizoval plniaci tlak...
To si ale myslim ze je vcelku jednoducho riesitelny problem(pouzit vacsi medzichladic a hotovo) takze neocakavam ze to bude robit problemy
Re: Volkswagen obecne
Je to nejucinnejsi zpusob chlazeni, ja myslim ze vsechny rj s tim velmi aktivne pracujou. Cim mensi motor, s vyssim vykonem v tezsim aute, tim vic...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
A já měl za to, že tam konečně nacpou motor, který tam patří a to 3,0tdi.honziss píše:To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Volkswagen obecne
To by byl ideal, klidne naka podladena verze 200-250k, to je fuk, se 4kolkou..M.Z. píše:A já měl za to, že tam konečně nacpou motor, který tam patří a to 3,0tdi.honziss píše:To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
to honziss +1, nemôžem súhlasiť viac. Mulťák bol vždy symbol univerzálnosti, ktorý fungoval vo všetkých režimoch viac ako dobre a teraz to oklieštia 150hp Tdi alebo podladeným Tsi...
Ešte k tomu prejavu hybridov - obmedzovanie odberu kvôli vyššej teplote systému krásne vysvetľuje prečo pôsobí S3 PHEV na diaľnici pod záťažou tak "tupo". Čo je ešte nepríjemnejšie, tak ten prejav je veľmi nekonzistentný, chvíľu sa to dá ako to schladne a potom zas človek cíti pokles.
Ešte k tomu prejavu hybridov - obmedzovanie odberu kvôli vyššej teplote systému krásne vysvetľuje prečo pôsobí S3 PHEV na diaľnici pod záťažou tak "tupo". Čo je ešte nepríjemnejšie, tak ten prejav je veľmi nekonzistentný, chvíľu sa to dá ako to schladne a potom zas človek cíti pokles.