Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Problem neni v baterce a zbyvajici kapacite pro hybrid rezim, to neni problem ani u konvencnich hybridu co maj baterku malou.

Spis bych to tipoval na prehrati a docasne odstaveni hybridniho systemu a s tim zhorsenou dynamiku a vysokou provozni teplotu motoru spalovaciho a s tim spojenou vysokou spotrebu.

V mem okoli pouziva multivana nebo vcko vetsina jako rodinny auto pro 5-6 lidi, kola, lyze, kempovaci kramy (takze cca 3t). Kdyz k tomu pridam horky pocasi a pokus o dynamictejsi jizdu aby clovek nemusel vyklizet levej na dalnici...tak dekuju nechci.

Nafta se 100l nadrzi bude asi lepsi volba.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

Ale ta nafta bude pomalejší než hybrid v normálním stavu. Nějak nevím, proč by se měl přehřívat, už s tím nějaké zkušenosti snad mají.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

EL_XEL píše:Ale ta nafta bude pomalejší než hybrid v normálním stavu. Nějak nevím, proč by se měl přehřívat, už s tím nějaké zkušenosti snad mají.
Spatne jsem se vyjadril - on se hybridni system neprehreje, ale jakmile neni li-ion na idealni teplote, tak ho nejdriv system nebude dobijet rekuperaci a nasledne omezi odber, delaji to tak vsechny hybridy se kteryma jsem jel...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1680
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...

Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1680
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

to chladenie bohatou zmasou, to sa netykalo len EA111 a konkretne toho ze mali priliz blizko katalyzator prilis blizko motora?

pokial viem tak ea211 uz tuto "feature" uplne postradali, a jedina vec ohladom tepla co sa toho tykala bol pokles vykonu pri vysokej dlhodobej zatazi(co ja viem karavan na dialnici v lete), kedy sa kvoli ochrane sania pri dosiahnuti 140°C znizoval plniaci tlak...

To si ale myslim ze je vcelku jednoducho riesitelny problem(pouzit vacsi medzichladic a hotovo) takze neocakavam ze to bude robit problemy
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Je to nejucinnejsi zpusob chlazeni, ja myslim ze vsechny rj s tim velmi aktivne pracujou. Cim mensi motor, s vyssim vykonem v tezsim aute, tim vic...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

honziss píše:
abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...

Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
A já měl za to, že tam konečně nacpou motor, který tam patří a to 3,0tdi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

M.Z. píše:
honziss píše:
abgx1 píše:no ono uz aj ta 2.0TDI ma zaujimave teploty oleja na dialnici(115°C je bezny prevadzkovy stav v lete na rovinke pri 140)
To je dalsi vec, cim vic se bude EV cast na dalnici setrit, tim vic bude makat 1.4, kterou bude treba uchladit, mimo jine bohatosti smesi...

Ja proti hybridum vubec nic nemam, ale do multivana bych si predstavoval neco jako 300de s naftovym dvoulitrem co ma mercedes.
A já měl za to, že tam konečně nacpou motor, který tam patří a to 3,0tdi.
To by byl ideal, klidne naka podladena verze 200-250k, to je fuk, se 4kolkou..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
janom
Řidič začátečník
Příspěvky: 103
Registrován: pát 14 úno 16:22

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od janom »

to honziss +1, nemôžem súhlasiť viac. Mulťák bol vždy symbol univerzálnosti, ktorý fungoval vo všetkých režimoch viac ako dobre a teraz to oklieštia 150hp Tdi alebo podladeným Tsi...

Ešte k tomu prejavu hybridov - obmedzovanie odberu kvôli vyššej teplote systému krásne vysvetľuje prečo pôsobí S3 PHEV na diaľnici pod záťažou tak "tupo". Čo je ešte nepríjemnejšie, tak ten prejav je veľmi nekonzistentný, chvíľu sa to dá ako to schladne a potom zas človek cíti pokles.
Odpovědět