Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
M.Z. - presne! Auto zaujímavé, ale tie motory...2,0TSI otázna spotreba, 2,0TDI 110kw dynamikou nič moc... 1,4PHEV je skoro vtip - chcem vidieť ako to naložené dáva kopec na diaľnici s vybitou bat.
Re: Volkswagen obecne
jj, TDI bude, ale az v prubehu pristiho roku. Proto se nekde objevuji informace, ze bude jen benzin (ted jo).řidičBOB píše:ctrl_j: jsi si jistý tou naftou v nové Mku?
Já mám info, že TDI bude jediná motorizace pro T6.1 a new pouze benzín nebo benzín/zásuvka
A nikdo mi nevymluvi, ze to je zamer jak natlacit lidi do PHEV, pockejme na cenu a tabulkove spotreby…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
A jaký přesně by měl být rozdíl mezi tou 1.4 a úplně stejně výkonným díeselem. Není důvod, abych 150 koní neudrželo legální dálniční rychlost naprosto bez problémů.janom píše:M.Z. - presne! Auto zaujímavé, ale tie motory...2,0TSI otázna spotreba, 2,0TDI 110kw dynamikou nič moc... 1,4PHEV je skoro vtip - chcem vidieť ako to naložené dáva kopec na diaľnici s vybitou bat.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Volkswagen obecne
Krouťák?EL_XEL píše:A jaký přesně by měl být rozdíl mezi tou 1.4 a úplně stejně výkonným díeselem. Není důvod, abych 150 koní neudrželo legální dálniční rychlost naprosto bez problémů.
A jakou "legální" dálniční rychlost udrží třeba v Německu v úsecích bez omezení?
Benzínová 1.4 v dodávce (ač s turbem) je fakt špatný vtip.
Zájemci o dodávky/pickupy s výkonnými motory se budou muset poohlédnout po zaoceánské produkci.
A až se pořádně rozjede čínský autoprůmysl, litofy fus aj. éé úú automobilky vyrábějící čím dál větší nepraktické a brutálně předražené nesmysly stejně skončí na smetišti dějin.
Re: Volkswagen obecne
EL_XEL - rozdielov je celá rada - jeden padol vyššie - Nm. Ďalší asi ešte podstatnejší - váha? Podľa údajov, ktoré som našiel je v neprospech PHEV aspoň 150kg. To už IMHO schopnosťou pružného zrýchlenia okolo 130-140 zahýbe statočne.
Re: Volkswagen obecne
Prozradím vám tajemství, ta auta mají převodovku. A to, jak auto v danou chvíli jede, závisí na výkonu resp. kroutícím momentu na kolech. Který je úplně jiný než na motoru. A pokud v dané rychlosti a za daného převodu bude mít ta 1.4 výkon vyšší než ten turbodiesel, tak prostě pojede líp. To je fyzika. Hmotnost tam nějaký vliv mít bude, ale v dálničních rychlostech bude zanedbatelná a opět platí, že ten motor si vždycky může podřadit a i při plném naložení bude 150 koní stačit.
Re: Volkswagen obecne
tak tak... rychlost zavisi od vykonu motora
akurat to nebude zrovna nebude 140 pri 2400rpm ako pri TDI
akurat to nebude zrovna nebude 140 pri 2400rpm ako pri TDI
Re: Volkswagen obecne
No to samozřejmě ne. Ale ta auta jsou jinak zpřevodovaná, žejo…
Re: Volkswagen obecne
Ad1 - potrebu informovať o existencii prevodového ústrojenstva nechápem, snažím sa diskutovať na úrovni a toto debatu posúva smerom k invektívam...ale budiž, každý debatuje ako vie...
Ad2 - súhlasím, že si auto podradí a rýchlosť udrží/akceleruje...(na to tam tá prevodovka je...neprekvapivo) otázka aké subjektívne zážitky/životnosť/hospodárnosť to bude poskytovať, keď to má podraďovať aby to vôbec rýchlosť udržovalo. Koľko to bude aktuálne točiť je veľmi správna poznámka..."
Ad3 - Je fajn odlíšiť a nemýliť si dojem a pojem..."i při plném naložení bude 150 koní stačit" - to je názor, ktorý nespochybňujem... niekomu skrátka stačí, že auto naložené udrží MPR, niekto nepotrebuje ani to, podradí a spomalí na 100 (fábia 3 combi Mpi je skvelý príklad a zároveň dobré riešenie pre x ľudí)... moja poznámka "chcem vidieť ako to naložené dáva kopec na diaľnici s vybitou bat" - neznamenala, že to nevyjede 130, ale že by ma zaujímal aký to bude mať prejav. Bol som svedkom naloženého PHEV v Superbe bez šťavy a mne osobne ten prejav nevyhovoval.
Samozrejme, že PHEV má primárne iné použitie a vozenie ľudí v okruhu 30km po Prahe to dá možno aj s noblesou (nabité).
Ad2 - súhlasím, že si auto podradí a rýchlosť udrží/akceleruje...(na to tam tá prevodovka je...neprekvapivo) otázka aké subjektívne zážitky/životnosť/hospodárnosť to bude poskytovať, keď to má podraďovať aby to vôbec rýchlosť udržovalo. Koľko to bude aktuálne točiť je veľmi správna poznámka..."
Ad3 - Je fajn odlíšiť a nemýliť si dojem a pojem..."i při plném naložení bude 150 koní stačit" - to je názor, ktorý nespochybňujem... niekomu skrátka stačí, že auto naložené udrží MPR, niekto nepotrebuje ani to, podradí a spomalí na 100 (fábia 3 combi Mpi je skvelý príklad a zároveň dobré riešenie pre x ľudí)... moja poznámka "chcem vidieť ako to naložené dáva kopec na diaľnici s vybitou bat" - neznamenala, že to nevyjede 130, ale že by ma zaujímal aký to bude mať prejav. Bol som svedkom naloženého PHEV v Superbe bez šťavy a mne osobne ten prejav nevyhovoval.
Samozrejme, že PHEV má primárne iné použitie a vozenie ľudí v okruhu 30km po Prahe to dá možno aj s noblesou (nabité).
Re: Volkswagen obecne
No jo, ale tak se máš vyjadřovat přesněji. Já říkám, že těch 150 koní bude stačit úplně stejně v obou autech, nikdo od toho nečeká, že to pojede jako raketa. Ten benzín bude mít v tu chvíli bezesporu vyšší spotřebu (a je otázka, jestli vůbec elektronika dovolí vybít baterku úplně nebo jestli si vždycky nechává buffer pro tyhle příležitosti) a co se kultivovanosti týká, tak tam si vůbec netroufnu odhadnout, ale tipnu si, že ta 1.4 bude kultivovanější. Samozřejmě pokud jezdíš dálky, ten diesel dává mnohem větší smysl, ale pokud máš auto ve městě s možností dobíjet a občas jedeš na delší cestu, je ten hybrid mnohem smysluplnější.