Zdravím Vás, potřeboval bych od zkušenějších radu.
Při jízdě dochází k cukání. Toto cukání nastává při otáčkách v rozmezí 1400-1800, tady v tomto rozmezí otáček neřadím pouze plynule zrychluji a občas dojde ke dvoum zaškubnutím. Dějě se to jak při začátku jízdy (motor není ještě v pracovní teplotě), tak při dělší jízdě (motor je zahřat).
Rád bych se Vás zeptal zda, někdo neměl podobnou zkušenost, popřípadě zda nevíte o co jde?
V servisu a na diagnostice jsem zatím nebyl, tak to zkouším tady.
Díky za reakce.
PS Zkoušel jsem jestli to není nahodou palivem. Děje se to i když natankuji na MOL, Benzině, Shell ...
Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru).
Re: Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru).
Bez diagnostiky nemá smysl řešit.
Po zkušenostech s CBZB bych šel postupně po ose: Cívka, svíčky, lambda, regulace turba, skočený rozvody o zub. Diag řekne víc, ale musíš vědět, kam se dívat.
Po zkušenostech s CBZB bych šel postupně po ose: Cívka, svíčky, lambda, regulace turba, skočený rozvody o zub. Diag řekne víc, ale musíš vědět, kam se dívat.
Re: Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru).
Včas řaď a nepodtáčej motor. Zrychlování ze 1400 ot/min mu nesvědčí. Takže si podřaď níže, aby tam při zrychlování bylo aspoň 2000 ot/min. Na to "radítko" zařazené rychlosti se vyprdni, to je kvůli emisím, motoru to v některých situacích vyloženě škodí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru).
Tý wago! Nepíše, při jakém rychlostním stupni se to děje. Jestli při jedničce, tak O.K. a může to být zapnutí dmychadla (předpokládám, že to má obtokový ventil). Jestli u vyšších stupňů, tak potěš koště, takhle tahat malolitr, to je na uražení pazourů u ramen.