Únava za volantem
Re: Únava za volantem
powernap - už sem o tom slyšel, zatím nevyzkoušel. Tak příště uvidíme.
energiťák je možná řešení, ale tím, že jezdím navečer, tak se mi pak blbě usíná doma. Proto ho nepiju
Zbavit se stereotypu sem taky zkoušel, částečně to funguje. Zpíval sem si nahlas písničky no příště zkusím pytlík mrkve na cestu
Jinak samozřejmě, méně pracovat No proč to poslední dobou je trochu složitější je, že sme komplet vyhořeli a tak bydlíme s 3 malýma dětma v 1 pokoji u rodičů, tak je to trochu složitější. A pracovat holt musím, tak se občas dostanu do náročnějších situací. Počítám, že už za pár týdnů budeme zase bydlet normálně, ale potřebuju překlenout tohle období pokuď možno bez rozvěšenýho auta po dálničních svodidlech. Proto sháním dobrý rady.
Jinak sem s tím měl problém párkrát do roka a účině to řešila jedna zastávka někde za půlkou trasy (třeba na 50km z 80)
Všem dík za rady
energiťák je možná řešení, ale tím, že jezdím navečer, tak se mi pak blbě usíná doma. Proto ho nepiju
Zbavit se stereotypu sem taky zkoušel, částečně to funguje. Zpíval sem si nahlas písničky no příště zkusím pytlík mrkve na cestu
Jinak samozřejmě, méně pracovat No proč to poslední dobou je trochu složitější je, že sme komplet vyhořeli a tak bydlíme s 3 malýma dětma v 1 pokoji u rodičů, tak je to trochu složitější. A pracovat holt musím, tak se občas dostanu do náročnějších situací. Počítám, že už za pár týdnů budeme zase bydlet normálně, ale potřebuju překlenout tohle období pokuď možno bez rozvěšenýho auta po dálničních svodidlech. Proto sháním dobrý rady.
Jinak sem s tím měl problém párkrát do roka a účině to řešila jedna zastávka někde za půlkou trasy (třeba na 50km z 80)
Všem dík za rady
Re: Únava za volantem
Jako nouzovy reseni ospalyho stavu volim variantu zrychlit. Kdyz pojedes chvilku tycku, tak adrenalin z kontroly kazdyho koutu na a kolem silnice te probere.
Na me to funguje vetsinou i po vikendu bez spani..
Na me to funguje vetsinou i po vikendu bez spani..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Únava za volantem
Ad honziss: Varianta zrychlit - za to tě někteří sežerou za živa Ale jinak s ni souhlas, funguje to. Pri únavě není nic horšího než klidná jízda, která ještě víc uspava...
Jinak ještě zpívání taky pomáhá, případně něco jist / pít po malých douskach... Energetakum a podobným se vždycky vyhýbám, nevyhovuje mi to a nechci si tím huntovat zdraví. Dost na to, ze si ho huntuju v danou chvíli tím, ze nespim...
Jinak ještě zpívání taky pomáhá, případně něco jist / pít po malých douskach... Energetakum a podobným se vždycky vyhýbám, nevyhovuje mi to a nechci si tím huntovat zdraví. Dost na to, ze si ho huntuju v danou chvíli tím, ze nespim...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Únava za volantem
mne sa dost osvedcilo najst si partaka na ceste(hlavne ked ides stovky km), Idealne nejake auto ktore ide dynamickejsie, a ist za nim
Vtedy sa clovek ma na co sustredit, cesta ubehne rychlejsie, a pri dlhej ceste sa s druhym autom vela krat aj skamaratis
Rekord mam asi porsche cayenne stretnute kusok za greckym solunom, a rozdelila nas az srbska policia s radarom o 800km dalej... (jemu namerali o par km/h viac nad hranicu kde uz nestacil uplatok...)
Vtedy sa clovek ma na co sustredit, cesta ubehne rychlejsie, a pri dlhej ceste sa s druhym autom vela krat aj skamaratis
Rekord mam asi porsche cayenne stretnute kusok za greckym solunom, a rozdelila nas az srbska policia s radarom o 800km dalej... (jemu namerali o par km/h viac nad hranicu kde uz nestacil uplatok...)
Re: Únava za volantem
ono to má dvě stránky, jednak je to riziko mikrospánku, zpomalených reakcí, ale taky něco čemu říkám sračkovatění mozku. Prostě najednou uděláš něco jinak, úplně blbě, při plném vědomí a pak, když to dobře dopadne, si říkáš, co já blbec myslel že se stane? Že se vejdu do mezery kam by nevjel ani divokej motorkář? Že předjedu celou kolonu v plný rychlosti ikdyž tam vidím blikající zátaras?
Já toho naštěstí moc nenajezdím ale občas se nedá jinak než jet i ne úplně v kondici. Ale protože jsem zvyklý jezdit "furt ve střehu", nemívám s tím problém. Jak mám vypozorováno, nejhorší je to u lidí kteří řídí stereotypně, jízda pro ně je nutné zlo, jsou zvyklí se nevěnovat řízení. Pokud je mozek přesvědčen že se tamto vpředu nemusí sledovat, tak se klidně vypne. Proč by sledoval cestu když to nikdy nedělá.
Těžko radit co s tím. Odpočívat, hodně spát, to je asi základ. A za jízdy být aktivní, sledovat provoz a když to přijde, bez váhání zastavit. Jen tak u lesa, projít se, nebo si dát kafe a sušenku na benzince, prostě to přerušit.
Ty energeťáky jsou svinstvo, jednak to za chvíli odejde a taky si dlouhodobě můžeš rozházet spaní a bude to ještě horší.
Dobrý byl Kamikaze, fungoval jinak a chutnal divně. Nebyla to ta bomba hurá Superman ale po probdělé noci člověk neměl pocit že ho někdo zmačkal a zahodil. Jenže nějak vymizel z obchodů, všude mají jen ty barvičky přeslazený.
Já toho naštěstí moc nenajezdím ale občas se nedá jinak než jet i ne úplně v kondici. Ale protože jsem zvyklý jezdit "furt ve střehu", nemívám s tím problém. Jak mám vypozorováno, nejhorší je to u lidí kteří řídí stereotypně, jízda pro ně je nutné zlo, jsou zvyklí se nevěnovat řízení. Pokud je mozek přesvědčen že se tamto vpředu nemusí sledovat, tak se klidně vypne. Proč by sledoval cestu když to nikdy nedělá.
Těžko radit co s tím. Odpočívat, hodně spát, to je asi základ. A za jízdy být aktivní, sledovat provoz a když to přijde, bez váhání zastavit. Jen tak u lesa, projít se, nebo si dát kafe a sušenku na benzince, prostě to přerušit.
Ty energeťáky jsou svinstvo, jednak to za chvíli odejde a taky si dlouhodobě můžeš rozházet spaní a bude to ještě horší.
Dobrý byl Kamikaze, fungoval jinak a chutnal divně. Nebyla to ta bomba hurá Superman ale po probdělé noci člověk neměl pocit že ho někdo zmačkal a zahodil. Jenže nějak vymizel z obchodů, všude mají jen ty barvičky přeslazený.
Re: Únava za volantem
zrychlit je super na okreskách, na dálnici to moc adrenalinu nepřidá. Ale na okreskách ten problém nemám, ba naopak. Občas sjedu z dálnice dřív a jedu po okreskách, právě proto, abych neusínal.
Tak poslední cesta už zas byla docela v pohodě, stačilo jedna zastávka za půlkou trasy.
Tak poslední cesta už zas byla docela v pohodě, stačilo jedna zastávka za půlkou trasy.
Re: Únava za volantem
Mne zrychlenie vyrazne pomaha. Na dialnici sa tiez da. Okolo 2ky uz na mikrospanok nie je ani pomyslenie, ale zvacsa staci aj menej. To zidenie na okresky tiez niekedy pouzivam ale to zas musia deti spat inak blinkaju (na druhej strane take vyblinkanie a nasledne nasranie sa pri cisteni ma zbavi unavy dokonale).spooon píše:zrychlit je super na okreskách, na dálnici to moc adrenalinu nepřidá. Ale na okreskách ten problém nemám, ba naopak. Občas sjedu z dálnice dřív a jedu po okreskách, právě proto, abych neusínal.
Tak poslední cesta už zas byla docela v pohodě, stačilo jedna zastávka za půlkou trasy.
Na motorke si spievam znacne nahlas popripade sa snazim najst ton ktory rezonuje so zvukom motora Najdlhsie bolo 22h nonstop z francuzska.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750
Re: Únava za volantem
Zrychlit pomáhá jen na chvíli. Po hodině jízdy 200+ usneš ani nevíš jak...
2.9T RWD
Re: Únava za volantem
Jo, to je fajn, jen to občas bývá problém, když člověk jezdí sám od sebe dynamicky. Posledně jsem chtěl takovýho udržet v Itálii na poslední cca dvě hodinky cesty (po 10 hodinách), ale ten jel tak moc dynamicky i pod avizovanýma úsekovýma kamarama, že jsem na to neměl koule a jel jsem radši svoje pianko +30 tachoabgx1 píše:mne sa dost osvedcilo najst si partaka na ceste(hlavne ked ides stovky km), Idealne nejake auto ktore ide dynamickejsie, a ist za nim
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Únava za volantem
Jó za Italem... Já se posledně neudržel s dvoulitrovým Mondeem za orezlým Tranzitem. Když začal předjíždět v obousměrným tunelu, tak jsem odpad, na to jsem neměl koule. Ale už předtím to bylo spíš na infarkt, než na usnutí.