Male vyssi auto do 375 tisic
Re: Male vyssi auto do 375 tisic
ix20 je super auto pro důchodce, ale drží si nesmyslně vysoké ceny, poplatné faktu že si ho senioři kupují takříkajíc na dožití. Máme v příbuzenstvu 1,6 s najetými asi 80 tisíci za 8 let. V autě se kromě kolize se zvěří jen měnil olej. Ale podvozek je zralý na výměnu všech uložení. Dál se díky variabilnímu dobíjení už loučí baterka. Motor 92 kW je tak nějak starosvětsky živý, ale nemá turbo, takže je potřeba točit, v nízkých otáčkách je pouze přijatelný. Z 1,4 bych měl trochu obavy. Podvozek když je vpořádku funguje příjemně na hladké cestě, ale na rozbité i v novém autě poskakuje zadek jak u nenaložené dodávky. Prostornost je na takto malém půdorysu naprosto bezkonkurenční. Podle Světa Motorů jsou ty Hyundai / Kia motory náchylné na rozsypání katalyzátoru, způsobujici totální zkázu motoru, ale ix20 to z nějakého důvodu postihuje mnohem méně než dvojče Kia Venga.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Male vyssi auto do 375 tisic
Pokud vadí právě malý výkon, atmosférickou 1.4 od hnůjdaje podle mě nelze doporučit, ale to by měl budoucí řidič absolvovat testovací jízdu, zda uváděný papírový výkon motoru koresponduje s uživatelskou zkušeností.
1.4 je vůbec poměrně malý obsah, rozhodně použitelnější spíš s turbem.
Z jakého důvodu je jeden z požadavků nízký obsah - kvůli pojistce?
1.4 je vůbec poměrně malý obsah, rozhodně použitelnější spíš s turbem.
Z jakého důvodu je jeden z požadavků nízký obsah - kvůli pojistce?
Re: Male vyssi auto do 375 tisic
Mazda CX-3 2,0i, nebo Mitsubishi ASX 1.6?
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní