Elektromobily a vse kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Turban, byl bych na tvém místě opatrnější s hláškama o vlastní objektivitě.
Tedy ne že bys v jiných svých "příspěvcích" též nepůsobil jako povýšený dogmatický ignorant...
@Zajda
Velmi trefné a výstižné zhodnocení a důležité otázky, na které vám samozřejmě žádný narcistický zelený mozek s mesiášským komplexem nemůže dát smysluplné odpovědi.
Tedy ne že bys v jiných svých "příspěvcích" též nepůsobil jako povýšený dogmatický ignorant...
@Zajda
Velmi trefné a výstižné zhodnocení a důležité otázky, na které vám samozřejmě žádný narcistický zelený mozek s mesiášským komplexem nemůže dát smysluplné odpovědi.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Citroen C4 GP
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to s těma zásuvkama na lampách, to je už několik let jejich odpovědí na problém sídlištního nabíjení. A na argument že tam je kabeláž tak na desetinu požadovaného příkonu, kdoví jestli, je odpověď něco jako "eeeeee noooo ono se to nějak udělá protože vývoj jde kupředu levá, svět je báječný béžový růžový"
Ale já vím přesně jak to bude fungovat. Auta budou komunikovat se sítí a budou dostávat příděly energie. Samozřejmě na principu "nechceš čekat v pořadí? Nechceš ráno přijít k hladovýmu autu? Připlať si!"
Ale já vím přesně jak to bude fungovat. Auta budou komunikovat se sítí a budou dostávat příděly energie. Samozřejmě na principu "nechceš čekat v pořadí? Nechceš ráno přijít k hladovýmu autu? Připlať si!"
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak ono se to nejak „udelalo“. Nekdy loni se tak upravilo v Praze nejakych deset lamp a samozrejme se musela vytrhat stara kabelaz a nacpat tam nova.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Vy jste tady fakt zajímavá partaZajda píše:Fundamentalisti jako ty dělají elektromobilitě medvědí službu. Tohle vlákno by mělo být o novinkách a pokrocích. Na náboženství kolem není nikdo zvědavý. Kromě kolegů věřících.
Fundamentalista obviňuje z fundamentalismu
Manipulátor s čísly obviňuje z manipulací čísly
Arogantní narcistický ignorant obviňuje z arogance, narcismu a ignorantství
Vyznavač fašistického hnutí obviňuje z fašizmu
To je jak z nějakého vtipu, i když proč "jak" že...
On tady někdo bezbřeze prosazuju BEVka? Do teď mi spíš přišlo, že se je tady snažíte bezbřeze zatracovat...Zajda píše: Bezbřehé prosazování elmobilů nelze argumentačně ustát. Současné emisní limity jsou nastaveny tak, že libovolný elmobil, klidně s hmotností 2,5 tuny, je bezemisní vozidlo. Do flotilového průměru započítané jako 0 dokonce více než jednou. Zatímco 900 kg benzinové městské ředkvičky mizí z trhu kvůli legislativní zátěži. Nejefektivnější a nejdostupnější osobní auta vůbec. Pokuta za jejich emise se dále zvyšuje kvůli podměrečné váze. To je vrchol absurdity.
Už jsem to jednou psal - provozní emise má BEV zkrátka nulové, proto se uvádí 0. Pokud by se do toho měly započítávat i emise z produkce PHM, pak by to u spalováku muselo být rovněž tak, jinak to přece nedává žádný smysl ne? A to se nebavím o tom, že z výfuku spalováku zdaleka neleze samozřejmě jenom CO2...
To jsou jako argumenty jo? Jaký smysl má řešit nějaké zcestné hypotetické úvahy? To se opravdu nikam neposuneme.Zajda píše: Pár kontrolních otázek, mohl bych pokračovat dlouho:
- do jaké kapsy budou státy sahat, až jim začne vypadávat zdanění paliva?
- když se spalovací auta v dosavadním nožství nahradí elmobily, z čeho je budeme nabíjet za současného tlaku na obnovitelné zdroje?
- nejšetrnějším nabíjením pro síť i baterii je nabíjení pomalé. Jak se to slučuje s obyvateli bytů, kteří žádnou vlastní zásuvku nemají?
- budou existovat nabíjecí povolenky? Nebo se nabíjení v lukrativní doby stane luxusem pro nejbohatší jednoduše díky ceně?
- kdo bude dotovat elektromobily až nebudo možné přesouvat tyto náklady na kupce konvenčních aut?
- pokud se v době elmobilů bez dotací zdraží nejlevnější dostupné modely na násobky současných cen, jak se celý ten průmysl, založený na pravidelném obnovování vozových parků (prostě na spotřebě) udrží nad vodou?
Fakt je třeba to, že dnes využíváme z 23GW instalovaných zdrojů max.2/3, konkrétně dnes to nebyla zdaleka ani polovina a z toho fosil byl jen 30%. Navíc každý rok posíláme za hranice produkci elektřiny, která by tady uživila miliony BEV. Naopak 97% spotřeby ropy importujeme.
Fakt je taky to, že ropa tady nebude rozhodně navěky, sice třeba Rusáci nebudou mít jistě problém (kromě jiného zvěrstva) rozmrdat celou Arktidu a zlikvidovat tam nenávratně kompletní ekosystém, aby odtamtud dostali poslední kapku ropy, ale toto já zkrátka podporovat odmítám.
Tohle mě ale na vás kluci baví fakt nejvíc - nejdřív se oháníte nadprůměrnou inteligencí, po té doplníte o filozofickou úvahu o podstatě bytí člověka na Zemi, a nakonec završíte pořádnou třešničku, která jen potvrzuje, že jste zcela mimoZajda píše: Já opravdu nestojím o 20 let takového socialismu než se tedy opravdu ukáže, že jsme si ukousnuli ruku co nás živila.
"Pokrokový západní svět" se dostal do myšlenkového nastavení že všeobecný blahobyt dosáhnul takové výše, kdy je ho třeba část obětovat na oltář vyšších cílů. A různí polovzdělaní oportunisté nabyli pocitu, že by měli tu transformaci řídit.
Věda se přitom krčí v koutě. Není čas na soutěž argumentů, pravda je jen jedna, vždy a všude.
Nejlépe elektrifikovat i zemědělské stroje a kamiony.
Jímala mě hrůza, když v pořadu o elmobilech na ČT jakýsi exot zmiňoval, že v budoucnu by se každá lampa veřejného osvětlení mohla stát nabíječjou. Je toto reprezentativní vzorek elektromobilního náboženství? Jakože máme lampu s připojením dimenzovaným na desítky, maximálně nízké stovky W, vyvedeme z ní zásuvku a může se tam nabíjet auto?
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://www.duesenfeld.com/index.htmlrhinos píše:https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... ce-1380235
Já vím že to Turbič smete jako výmysl
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Víš že žádná přijatelná odpověď neexistuje, tak to nazveš hypotetickými problémy.Turbo píše:Zajda píše:To jsou jako argumenty jo? Jaký smysl má řešit nějaké zcestné hypotetické úvahy? To se opravdu nikam neposuneme.
Budou hypotetické zhruba do doby, než začnou elmobily tvořit nízké desítky procent trhu.
Celá elektromobilita je postavena na zcestných hypotetických úvahách o nulových emisích ze zelené energie a extrémním vlivu osobní automobilové dopravy na životní prostředí.
Takže "zcestná témata" si můžeme oživit za 5 nebo 10 let a uvidíme, jak byla zcestná. Do té doby je to ztráta času pro všechny. Přední političtí lídři jsou s tebou, tak žádný strach, budeme mít možnost.
Problémy s dostupností malých levných aut pak přestaly být hypotetickými už v někdy na přelomu roku 2019/20.
Otázce energetické efektivity elektromobilních mastodontů ses nápadně vyhnul.
Ano, emise nula, jistě. A jak to teda vypadá v tom celkovém součtu, když každý elmobil je cca o půlku těžší než spalovací ekvivalent?
A když pomineme všechno kolem, jak je efektivní nabíjecí proces v koncovém bodě nabíječka - auto?
Kolik energie se ztratí když klesne přes noc teplota třeba z 10 na -10°C?
Kolik když auto v zimě stojí týden zaparkované?
Zase hypotetické otázky?
Pokud máš uživatelské zkušenosti s elektromobilem, měl by ses podělit o to.
Co nejvíce podrobností, fotek, videí.
To je pozitivní způsob šíření své pravdy.
Hejtovat všechny mimo svou sektu je naopak způsob negativní a vyvolá jen stejně agresivní reakci u opozice.
A veselá úvaha na závěr - taky naprosto zcestná, vůbec nikdy k tomu nemůže dojít.
Například TDI s rotačkou a do jisté míry i PDčko přežvýká vpodstatě jakoukoliv směs uhlovodíků, vzdáleně připomínající naftu.
Až se palivo začné stávat cenově nebo jinak nedostupným, teprve uvidíme, na co všechno jde jezdit.
Sabotáž aktivního transformátoru a použití jeho oleje k pohonu bude pak pro radikalizované zpátečníky dvojitý zásah
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty jsi Turbitch fakt tragikomik. Že tys vyrůstal v ortodoxně římskokatolické rodině - to by leccos vysvětlovalo.
Kdybys místo marnění času na zdejším fóru s podle tebe názorově zcela homogenní skupinou lidí, kteří jsou údajně navíc všichni úplně "mimo", raději pronto odfičel do Arktidy chránit přírodu vlastním tělem proti těm zlotřilým Rusákům, udělal bys ze všeho nejlíp. A nezapomeň pak poslat fotečky na instáč, koliks těch přírod už zachránil.
Odkaz na recyklaci je celkem zajímavý, pokud nelžou co se množství recyklovaných surovin týče a případně nezatajují další důležité aspekty jako např. energetickou náročnost procesu atd., jistě se jim ve srovnání s ostatními povedlo nastavit postup recyklace o dost lépe.
Kdybys místo marnění času na zdejším fóru s podle tebe názorově zcela homogenní skupinou lidí, kteří jsou údajně navíc všichni úplně "mimo", raději pronto odfičel do Arktidy chránit přírodu vlastním tělem proti těm zlotřilým Rusákům, udělal bys ze všeho nejlíp. A nezapomeň pak poslat fotečky na instáč, koliks těch přírod už zachránil.
Odkaz na recyklaci je celkem zajímavý, pokud nelžou co se množství recyklovaných surovin týče a případně nezatajují další důležité aspekty jako např. energetickou náročnost procesu atd., jistě se jim ve srovnání s ostatními povedlo nastavit postup recyklace o dost lépe.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Étron - pořád stejné kraviny.., prý emise 0. ??? Když pomineme emise při výrobě értona a jeho baterií a HLAVNĚ jejich nabití, máte tu další velký problém citelně těžších étronů. Produkují o mnoho větší bordel neviditelného prachu a velmi škodlivých částic pro lidské zdraví, daleko škodlivější, než emise spalováků. Brzdy a pneumatiky se daleko více opotřebovávají, protože jsou auta těžká a styl jízdy v étroně, kdy stovka za 5 sekund je taky lákavá.
Při překlopení, kdy étrony budou převažovat se klidně může stát, že nebude dostatek elektřiny a bude na příděl jen pro vyvolené podle výsledků dat o každém z nás od špionů, kterých už teď raketově přibývá! A RUSKO SE NA NÁS OPRÁVNĚNĚ VYSERE! Bezpečné palivo do současných atomek má jedině Rusko a dostavět Dukovany tak, aby se v okolí dalo v klidu spát a elektřina nestála jednou tolik, dokáží taky jedině Rusové!!! A za třetí, postavit novou atomku v dostatečné bezpečnostní kvalitě, při akceptovatelné ceně a při dodržení doby dostavby umí zase jenom Rusko, ať se to komu líbí , nebo ne. Tyto fakta nejsou z mé hlavy, ale jsou to názory lidí, co o tom něco ví. Samozřejmě názory většiny tupých poslanců k této problematice nejde brát vůbec vážně, ti mají v hlavách nasráno, vidí u každého lesa na Moravě zaparkovaného Putina s 2.agenty a bez EU či americké CIA a ambasády nejsou schopni vlastního názoru, který by měl hlavu a patu! Ti kreténi mají stále představu, že Rusové žijí na stromech a okusují kořínky.
Závěr?? zase nepřekvapí ty myslící.. Étron je akceptovatelný jen jako doplňkové další, několikáté auto do rodiny a určitě ne do každé.., na takové to domácí žvýkání.., zajedu si pro nákup, cigára, noviny či rohlíky, něco jako elektrická koloběžka. Dále by to dávalo smysl v podnikové sféře při častých stejných trasách, kde vybité nechám a přesednu do předem nabitého, takové rychlé výměny aut širšího vozového parku, kde je "polovina" na nabíječkách. Ale to zase jen v případě odborně "prokázané" výhodnosti takových aut z hlediska zlepšení ovzduší planety a menší ekologické zátěže od vzniku auta až po jeho recyklaci. Obávám se, že zase by o tom museli rozhodovat ti bezmozci z EU a Gréta, aby to prošlo.. a to jako úžasná pokroková věc pro lidstvo.
Při překlopení, kdy étrony budou převažovat se klidně může stát, že nebude dostatek elektřiny a bude na příděl jen pro vyvolené podle výsledků dat o každém z nás od špionů, kterých už teď raketově přibývá! A RUSKO SE NA NÁS OPRÁVNĚNĚ VYSERE! Bezpečné palivo do současných atomek má jedině Rusko a dostavět Dukovany tak, aby se v okolí dalo v klidu spát a elektřina nestála jednou tolik, dokáží taky jedině Rusové!!! A za třetí, postavit novou atomku v dostatečné bezpečnostní kvalitě, při akceptovatelné ceně a při dodržení doby dostavby umí zase jenom Rusko, ať se to komu líbí , nebo ne. Tyto fakta nejsou z mé hlavy, ale jsou to názory lidí, co o tom něco ví. Samozřejmě názory většiny tupých poslanců k této problematice nejde brát vůbec vážně, ti mají v hlavách nasráno, vidí u každého lesa na Moravě zaparkovaného Putina s 2.agenty a bez EU či americké CIA a ambasády nejsou schopni vlastního názoru, který by měl hlavu a patu! Ti kreténi mají stále představu, že Rusové žijí na stromech a okusují kořínky.
Závěr?? zase nepřekvapí ty myslící.. Étron je akceptovatelný jen jako doplňkové další, několikáté auto do rodiny a určitě ne do každé.., na takové to domácí žvýkání.., zajedu si pro nákup, cigára, noviny či rohlíky, něco jako elektrická koloběžka. Dále by to dávalo smysl v podnikové sféře při častých stejných trasách, kde vybité nechám a přesednu do předem nabitého, takové rychlé výměny aut širšího vozového parku, kde je "polovina" na nabíječkách. Ale to zase jen v případě odborně "prokázané" výhodnosti takových aut z hlediska zlepšení ovzduší planety a menší ekologické zátěže od vzniku auta až po jeho recyklaci. Obávám se, že zase by o tom museli rozhodovat ti bezmozci z EU a Gréta, aby to prošlo.. a to jako úžasná pokroková věc pro lidstvo.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Musím po přečtení pár stránek zpět konstatovat, že Turbo je docela obyčejný technicky nevzdělaný blbec. A divím se, že Vám stojí za diskuzi.