Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Bude rozhodně, protože baterky mu dojdou za 15 minut jízdy po dálnici.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Je fakt, že na ustálenou jízdu po dálnici je diesel nejlepší, ale město/okresky bude ten hybrid fajn (třeba pro nás určitě). Ve městě asi čistě elektrika a mimo město to nebude muset tak zběsile podřazovat při pokusu o zrychlení, protože tomu s kroutícím momentem pomůže elektromotor (a tudíž se to projeví na spotřebě). Musíte taky brát v potaz užitečnou hmotnost, ten dehet je pořád těžší než benzín a když tam nacpete baterky a elektromotor, tak taky chcete, aby to auto ještě něco uvezlo a nebyly k tomu třeba papíry na náklaďák.
Re: Volkswagen obecne
Chlopi, folksvágnisti: Na Leguánu (Tiguan1.gen face MY2012 2.0TSI EA888 4x4) budu měnit (už po 9-ti letech ) baterku, nová už je objednaná, stejná Varta, jako tam je OEM z výroby (60 Ah). Bude výměna jen plug+play (že se přitom vynulojou hodiny a tak, s tím počítám) nebo se musí (nějak) registrovat do ŘJ (není to AGM) ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
záleží jestli to má S/S resp. minimálně rekuperaci, pak pravděpodobně ano. Jinak teda doporučuju AGM. 60 Ah je teda dost hrana, tu jsem mel na 1.6
Re: Volkswagen obecne
Z tej generácie na 98% plug´n play. Záleží aké tam je rádio, to by mohlo chcieť kód, ale nepredpokladal by som to.
Tiež stále fandím Varte
Tiež stále fandím Varte
Re: Volkswagen obecne
Vyměnit baterii pod napětím náhradního zdroje.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Volkswagen obecne
Taxem to prostě udělal, no. Odpojit baterku, vyndat ji, strčit tam novou, připojit. Nastalo očekávané: Hodiny off, jinak ale auto nic nehlásí i (kupodivu) startuje. Při práci sem narazil na dva problémy: mínusová svorka byla přioxidovaná k vývodu baterie a nechtěla - ani násilím - dolů. Pomohlo větší násilí. A poté, co sem novou baterku připojil a utáhnul šroubky na svorkách, takmi došlo, že sem zapoměl novou baterku omotat krytem, co tam je.... naštěstí ten kryt je textilní (podddajný), taxem ho poprotahoval dokola baterky už bez jejího odpojování.
Ufff. Tak zas za devět let, no.
Ufff. Tak zas za devět let, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.