BMW Divize
Re: BMW Divize
downsizing v praxi, EU rozhodla, že už nebudeš mít 40i
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
no len aby toto uz nebol pruser BMW aplikacie ,co sa tyka zasahu do sukromia a sledovania. Ked si to aplikacia pomyli a ukazuje ine auto. To uz by stalo aj za zalobu
Motor je N54.
Motor je N54.
Re: BMW Divize
jsem si s tím chvilku hrál a nefungovaly ty vzdálene funkce, házelo to nějaké chyby. Tak jsem pak tu appku ukončil, zapnul znovu a najednou mám zpátky svoje, tak nic no.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
To je tak pekny auto a ten zvuk.
Re: BMW Divize
Znova se vracím k bramborovi2 a jeho "klikaté" jízdě v zatáčkách - neska sem si (na D1) všimnul, že i při jízdě rovně 150-180 po kvalitním asfaltu bez kolejí trajdá vpravo/vlevo jako kdyby fest fučel boční vítr (a to skoro nefoukalo). Doprkýnka, m-paket podvozek, přitvrzené/snížené pružiny HR, Koni FSD, všechny silenbloky nové ///M3, nikde žádné vůle, spodní ramena ///M3 = větší odklony, nové, vyvážené PS4.... čím to boha může být způsobeno? Nenapadá někoho něco, na co bych se ještě měl podívat?
Jediné, co vím, že v převodce řízení lehce "praská" (ale vůle tam nejsou) při točení volantem při parkování.
Jediné, co vím, že v převodce řízení lehce "praská" (ale vůle tam nejsou) při točení volantem při parkování.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch: Tak to zamrzi. Poznam to, ked clovek nieco vnima,ze nie je dokonale a potrebuje to zriesit. Napadaju mi len dve veci. Ci tie M3 silentbloky boli nasadene spravnym smerom - maju aj taku bodku na sebe, musi ukazovat dolava. Ale to neviem,ci je az taky problem. Druha vec je, ze auto pod zatazou,akceleraciou a vytvorenym podtlakom pod autom tlacenim dole vytvara zmenu geometrie - samozrejme nechcenu. Otazka, kolko mas nastavene odklony a hlavne zbiehavost - prave zmenou zbiehavosti mozes mat pocit, ze ti to vzadu plave, lebo gumy sa mozu rozbiehat-zbiehat a stopa sa vlni.
Co sa tyka praskania v riadeni, to urobi uz len aj zle dotiahnute srouby na riadeni. Plus tie by sa mali po kazdom povoleni vymenit za nove aj s matkou. Potom to moze byt aj horne ulozenie tlmicov, kedze to je na loziskach a tie sa natacaju pri klopeni prednych kolies pri zatacani.
Ja inak som dvakrat so zabiehanim spojky nevydrzal. Po 300km na dialnici sa vedla mna objavila nova M340i ,tak som sa s nim trosku povozil. Nejako asi neveril,ze mi ma uvolnit lavy pruh, tak kedze bola pred nami dialnica volna, trosku som mu v pravom ukazal, co su to kone Potom trosku asi chcel flexovat v zakrute, ale zistil,ze aj podvozok mam dobry tak som zaflexoval ja. Ale potom som mu dal palec hore a zakyval, tak snad to nepochopil zle
Este ale dam zajtra 150km vlaznejsich vo vyssich otackach medzi 3500-4500 - kedze nova spojka nema rada vysoke otacky a snad v nedelu uz nahram silnejsiu mapu.
Co sa tyka praskania v riadeni, to urobi uz len aj zle dotiahnute srouby na riadeni. Plus tie by sa mali po kazdom povoleni vymenit za nove aj s matkou. Potom to moze byt aj horne ulozenie tlmicov, kedze to je na loziskach a tie sa natacaju pri klopeni prednych kolies pri zatacani.
Ja inak som dvakrat so zabiehanim spojky nevydrzal. Po 300km na dialnici sa vedla mna objavila nova M340i ,tak som sa s nim trosku povozil. Nejako asi neveril,ze mi ma uvolnit lavy pruh, tak kedze bola pred nami dialnica volna, trosku som mu v pravom ukazal, co su to kone Potom trosku asi chcel flexovat v zakrute, ale zistil,ze aj podvozok mam dobry tak som zaflexoval ja. Ale potom som mu dal palec hore a zakyval, tak snad to nepochopil zle
Este ale dam zajtra 150km vlaznejsich vo vyssich otackach medzi 3500-4500 - kedze nova spojka nema rada vysoke otacky a snad v nedelu uz nahram silnejsiu mapu.