Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Caute, zacal mi v SSS chrcat jeden reprak, a asi ho bude treba vymenit. Myslite ze by malo zmysel tam davat nejake lepsie repraky? Moze to zvuku nejako znatelne pomoct? Alebo sa da cakat ze akurat zacne vsetko viac drncat pod naporom basov
Ani neviem kde by som to mal hladat, zatial som skusal ebay a nasiel som tam nieco taketo:
https://www.ebay.co.uk/itm/JBL-Boxen-St ... I&LH_BIN=1
Ani neviem kde by som to mal hladat, zatial som skusal ebay a nasiel som tam nieco taketo:
https://www.ebay.co.uk/itm/JBL-Boxen-St ... I&LH_BIN=1
Toyota GR86 MT
Re: Suzuki obecně
Zdravím, plánuji koupi menšího SUV a hned jsem si zamiloval Suzuki Vitaru. Teď řeším jakou zvolit motorizaci. Jestli 1.6 VVT nebo 1.4 boosterjet mild-hybrid Jaký je Váš názor na ten boosterjet? Jsem k motorům s turbem spíše skeptický, ale 1.6 VVT už je poměrně starší. Auto chci mít alespoň na 10 let s nájezdem cca 15 tisíc km ročně. 4x4 nepotrebuji. Rozpočet mám do půl milionu.
1.6 VVT bych musel pravděpodobně koupit v áčkách nebo podobném bazaru a z toho mám obavy, rok výroby 2015-2017, cena i přesto poměrně vysoká kolem 350 tisíc. Chtel bych auto s nájezdem max. do 50ti tisíc, což by mohl být problém. Ale je to klasický atmosférický motor, kde se nemá co pokazit. V podstatě nesmrtelný.
1.4 boosterjet - mohl bych mít téměř fungl nové auto. Mluvil jsem s jedním autorizovaným prodejcem a řekl mi, že bych mohl mít půl roční testovací vůz s najezdem do 10 tisíc km ve výbavě elegance za cca 450 tisíc. Ale je tam turbo, elektromotůrek, je toho podstatně víc, co se může pokazit. Jsou moje obavy oprávněné nebo ne? Co byste doporučili? Díky Michal.
1.6 VVT bych musel pravděpodobně koupit v áčkách nebo podobném bazaru a z toho mám obavy, rok výroby 2015-2017, cena i přesto poměrně vysoká kolem 350 tisíc. Chtel bych auto s nájezdem max. do 50ti tisíc, což by mohl být problém. Ale je to klasický atmosférický motor, kde se nemá co pokazit. V podstatě nesmrtelný.
1.4 boosterjet - mohl bych mít téměř fungl nové auto. Mluvil jsem s jedním autorizovaným prodejcem a řekl mi, že bych mohl mít půl roční testovací vůz s najezdem do 10 tisíc km ve výbavě elegance za cca 450 tisíc. Ale je tam turbo, elektromotůrek, je toho podstatně víc, co se může pokazit. Jsou moje obavy oprávněné nebo ne? Co byste doporučili? Díky Michal.
Re: Suzuki obecně
Kup turbo. Daleko lepší svezení
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Suzuki obecně
Elektromotory nebývají problém. Např. Prius patří dlouhodobě k nejspolehlivějším autům.
Turbo je fajn a při tvém nájezdu se o jeho životnost bát nemusíš.
Turbo je fajn a při tvém nájezdu se o jeho životnost bát nemusíš.
2.9T RWD
Re: Suzuki obecně
Odporucam vam pozriet si clanky od xxxxxxxxxxx Mne to osobne velmi pomohlo a ziskal som kopec skusenosti a znalosti. Dokonca som si aj kupil ich produkt s ktorym som velice spokojny
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Re: Suzuki obecně
Já bych šel do 1,6 VVT, máme ji 2 roky a je to super svezení, když se to vytočí, tak to jede, když se to nevytočí tak to zase skoro nic nežere cca 5,5/100 a máme teda 4x4... Do boosterjetu s elektromotorkem bych osobně nešel, baterky dnes odchází po pár letech a tady to bude dobíjet při větším brždění, což takové dobíjení Li ion baterek vede k jejich rychlé smrti. Asi to bude umět fungovat ikdyž v tom bude ta li ion baterka po smrti, ale treba taky ne... osobne bych se na tyto experimenty vykaslal a sel do VVT, kde je vymezování vůlí na ventilech mechanické - další super nesmrtelná věc, kterou už málokdo má...
Re: Suzuki obecně
5,5 litrů s Vitarou 1,6 VVT? V okreskovém zombie vláčku ustálenými 70-80 km/h bych tomu věřil
Já nevím, ale po tom co Suzuki ČR zdražilo paušálně o 50 tisíc všechny modely mi jejich nabídka atraktivní nepřijde.
Ano, něko ty emisní pokuty platit musí, ale tohle opravdu nevychytali.
Když se Vitara 1,6 nová dala pořídit hluboko pod 400 tisíc, dávala smysl jako robustní oldschool jednoduché auto
Takový ekvivalent Dusteru, s bonusem zaručené dlouhověkosti.
Kupovat ojetinu za skoro stejné peníze co stálo nové auto je pak obhajitelné u limitovaných unikátů, ne u konfekčního spotřebiče, pravděpodobně po záruce.
Ale dneska jsou ceny proti konkurenci typu Škoda Kamiq, Renault Captur nebo, pokud zůstaneme v Asii, Mazda MX30 - jak z pohádky. Zejména když vezmeme v úvahu skladovky, které u evropských značek mají zásadně nižší ceny.
Já nevím, ale po tom co Suzuki ČR zdražilo paušálně o 50 tisíc všechny modely mi jejich nabídka atraktivní nepřijde.
Ano, něko ty emisní pokuty platit musí, ale tohle opravdu nevychytali.
Když se Vitara 1,6 nová dala pořídit hluboko pod 400 tisíc, dávala smysl jako robustní oldschool jednoduché auto
Takový ekvivalent Dusteru, s bonusem zaručené dlouhověkosti.
Kupovat ojetinu za skoro stejné peníze co stálo nové auto je pak obhajitelné u limitovaných unikátů, ne u konfekčního spotřebiče, pravděpodobně po záruce.
Ale dneska jsou ceny proti konkurenci typu Škoda Kamiq, Renault Captur nebo, pokud zůstaneme v Asii, Mazda MX30 - jak z pohádky. Zejména když vezmeme v úvahu skladovky, které u evropských značek mají zásadně nižší ceny.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Tých 5,5l s 1,6 Vitarou je trochu mimo. Vlastním Swifta v podstate s tým istým motorom (1.6 100kw M6) a síce na palubnom pc sa dá vyčarovať spotreba pod 6l/100km (plynulou ±predpisovou jazdou na okreskách) ale reálne je spotreba nezanedbateľne vyššia. Pri poslednom tankovaní padol rekord v rozdiele spotreby podľa PP a dotankovania 6,5 vs 8,2 - tentokrát E10 95okt.
Už som tu spomínal, že by som rád skrátil stály prevod (originál 3,944 za 4,312 od mfactory) keby to bolo také jednoduché ako pri rwd, výmena diferenciálu kus za kus.
Chápem dobre, že pri fwd musí ísť prevodovka von, celá sa musí rozobrať, aby sa mohol vymeniť stály prevod?
Lebo ak sa musí celá rozobrať, tak by som teoreticky mohol dať ešte kratší stály prevod a dlhšiu 6ku z novšieho swiftu sport 1.4T ak je to teda tá istá skriňa.
Je to vôbec reálne?
Už som tu spomínal, že by som rád skrátil stály prevod (originál 3,944 za 4,312 od mfactory) keby to bolo také jednoduché ako pri rwd, výmena diferenciálu kus za kus.
Chápem dobre, že pri fwd musí ísť prevodovka von, celá sa musí rozobrať, aby sa mohol vymeniť stály prevod?
Lebo ak sa musí celá rozobrať, tak by som teoreticky mohol dať ešte kratší stály prevod a dlhšiu 6ku z novšieho swiftu sport 1.4T ak je to teda tá istá skriňa.
Je to vôbec reálne?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Přesně tak, počítač vyloženě kecá. Mě ukazoval dlouhodobý průměr 7,6 a reálně podle tankování to mám za 9,3. Já mám reálnou nejnižší spotřebu za celou dobu co sportíka mám 6,6l, ale to už mi přišlo že mám rozbitý palivoměr.
Ad. převodovka: jo, chápeš to dobře. Převodovka musí komplet ven a komplet rozdělat. Problém je, že se pak musí znova vymezit vůle pomocí malých přesných podložek a správně by se měli dát i nový originál ložiska. Když už to budeš mít rozdělaný, tak tam jebni zrovna LSD .
Ad. převodovka: jo, chápeš to dobře. Převodovka musí komplet ven a komplet rozdělat. Problém je, že se pak musí znova vymezit vůle pomocí malých přesných podložek a správně by se měli dát i nový originál ložiska. Když už to budeš mít rozdělaný, tak tam jebni zrovna LSD .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Takže ak by tam pasovala 6tka zo ZC33S a dala by sa niekde kúpiť (o čom pochybujem) tak by som tam najradšej dal 4.714, čo je skoro 20% (5ka by šla do 185kmh@7k rpm) a zároveň by som predĺžil 6ku o skoro rovnakých 20%. Koľko by asi stála robota?
S LSD by sa to už pekne predražilo ale aj to ma láka
Btw toto vyzerá celkom zaujímavo, nedávno mi to posielal pán, od ktorého som kupoval Swifta.
https://auto.bazos.cz/inzerat/134499592 ... -zc32s.php
S LSD by sa to už pekne predražilo ale aj to ma láka
Btw toto vyzerá celkom zaujímavo, nedávno mi to posielal pán, od ktorého som kupoval Swifta.
https://auto.bazos.cz/inzerat/134499592 ... -zc32s.php
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S